2015-10-25, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
A-gross är gröna. Deras vita amfetamin var snustorrt, vilket ju kan vara bra för de som snortar. Fast det var rätt klent drag i. Det funkade absolut i rätt doser, men kåtslaget och rysningar i nacken kom först vid ca 0.4 g. Jag skulle handla igen men då öka doseringen.

Tummen upp för att de råkade (vad jag vet) skicka två identiska paket. Dagen efter det ena kommit fick jag 1g amf samt 20 ikto till leveranserna tog 1 dag

Haha vissa har det lyx hör jag! antar att du inte kommer nämna något om det till dom då

Var ju någon mer som fick med lite lyx av dom för någon vecka sen dom kanske har veckolottning om vem som ska få dubbelt upp . har du testat deras nya bruna klet? inte pulvret dom hade tidigare utan det här nya kletet? klet brukar ju alltid vara starkt, har beställt 2g vitt och frågade efter ett litet test på kletet bara så får se om jag får med det i paketet
2015-10-25, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linzluzen
Jag måste verkligen slänga in en stor gröning till.pregabalin.se som skickade både första provet samt
min beställning på samma vecka, det var BÄST bara!!

Sen til TT som oxå skickde väldigt snabbt

Är A-Grossisten Grön eller inte????

Ja dom är gröna.

Till och med som du ser ovanför folk som får dubbla brev/orders av misstag så inte f*n hade dom skickat dubbla brev om dom var scammers. Aldrig haft problem med dom.

Det här med att dom finns på SB tex är ju en person som startat tråd och samma person startat tråden om smakmixen med som är ännu grönare än grönast. Dalta inte i det utan är du smart så läser du efter gröningarna och kör efter det
Senast redigerad av Fralleee 2015-10-25 kl. 13:50.
2015-10-26, 17:31
Medlem
Var kan man få tag på N-Ethyl-(nor)-Pentedrone NEP? Inrikes?
2015-10-26, 19:04
Bannlyst
Dolda = Grön leverans idag
A-grossisten = Grön leverans idag
2015-10-26, 20:41
Bannlyst
Grönar A-grossisten.net än fin dag som denna! Skulle fått brevet i fredags men blev liten miss från min sida så fick det idag istället. Rekommenderar deras Bruna Klet Tjack, fungerade mycket bättre än bruna pulvret dom sålde mej på förra ordern
2015-10-27, 10:57
Medlem
funkermanis avatar
a-grossisten är dom verkligen gröna?
väääntar och väääntar en inget, inte heller något svar på mailen heller efter insättningen till dom...
2015-10-27, 12:09
Bannlyst
A-Grossisten gröna Leverans och nöjd med lite pix så här en tidig morgon.
2015-10-27, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
a-grossisten är dom verkligen gröna?
väääntar och väääntar en inget, inte heller något svar på mailen heller efter insättningen till dom...

Mailar du safe mailen? För den försökte jag med maila på för gjorde min order via den men såg sen att safe mail haft sina servers nere i 3dygn nu. Maila deras countermail
2015-10-27, 12:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Dolda = Grön leverans idag
A-grossisten = Grön leverans idag

Hur snabba var agrossisten med frakta? jag betalade i torsdags men har inte fått något än och pengarna borde dom fått senast fredag så dom borde väl skickat fredag eller senast måndag? får se nu brevbäraren kommer mellan 12.30-12.45 men känns som att om det ska komma så är det ju idag det måste komma
2015-10-27, 12:38
Bannlyst
Nu kom brevbäraren! väldigt diskret och hårt packat det gillar jag!

a-grossisten.net en hyvelns shop med härlig stealth! nu är det bara lite röka som ska hittas så har jag mina 2 närmaste veckor komplett. Tips på hasch shop någon?
2015-10-27, 14:30
Medlem
funkermanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Mailar du safe mailen? För den försökte jag med maila på för gjorde min order via den men såg sen att safe mail haft sina servers nere i 3dygn nu. Maila deras countermail

jävligt tveksam på att det kommer nåt...
2015-10-27, 16:35
Medlem
hobbe1991s avatar
Inrikes sida med 3.4-aphp?

Slut på TT just nu.

Även intresserad utav sida med metaamfetamin eller mdpv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in