2015-10-26, 11:57
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Lol på er som tror att det är båg. Blue Fox ligger på Gamla Brogatan i city. Alla som hänger i dessa kvarter på dagarna vet hur mycket pundare, afrikaner, omkringströvande immigrantmän och andra skummisar som fullkomligt kryllar i den här delen av Sthlm. Jag har själv jobbat i butik på Bryggargatan precis bredvid, och varje dag händer det att skumma individer gör skumma saker här. Väktarfirmorna gör inget annat än att larmas till olika butiker dagtid för att mota iväg snattare, psykfall och creepy slemhögar som beter sig märkligt mot andra människor.

För övrigt är jag ganska säker på att hela området här är utrustat med övervakningskameror, så i bästa fall blev den kåta afrikanen fångad på bild. Fast det är klart, vad hjälper detta när hela landet nu är översvämmat med människor myndigheterna inte har registrerat. Vem ska dom gå runt och fråga om den bilden liksom? Allt verkar vara i kaos just nu.
Citera
2015-10-26, 12:53
Medlem
Shuffleslaps avatar
Flashback får ordna patrull utanför bluefox kommer negern tillbaka tar ni honom
Citera
2015-10-26, 13:17
Avstängd
konstapels avatar
"Time to call the police"? Vilket trams. Om hon först skriver ett FB-inlägg om det innan hon gör en polisanmälan så luktar det fejk lång väg.
Citera
2015-10-26, 13:45
Medlem
Blir nog ingen polisanmälan. Ett försök till våldtäkt räknas inte och hur ska hon kunna bevisa det om hon inte fick skador?

Nä, det är ganska förståeligt att hon väljer skriva av sig i facebook.
Citera
2015-10-26, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Blir nog ingen polisanmälan. Ett försök till våldtäkt räknas inte och hur ska hon kunna bevisa det om hon inte fick skador?

Nä, det är ganska förståeligt att hon väljer skriva av sig i facebook.

Räknas inte?

Det finns massor av saker man kan bli åtalad för.

Olaga hot, ofredande, olaga frihetsberövande.

Det jag tycker verkar konstigt är att hans polare stått utanför och håller för dörren?

Det är inte direkt vanligt?
Citera
2015-10-26, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Tror jag läste fan det värsta. Allt utspelade sig på bluefox igår söndag och jag har censurerat bo men här har ni inlägget om vad som har hänt. Blir man förvånad ifall gammelmedia inte tar upp en sån här sak?

Facebookinlägget :
http://s1.postimg.org/vn69pv6fj/2015_10_26_07_23_17.png

http://s27.postimg.org/vd3os98vn/2015_10_26_07_22_38.png

http://s3.postimg.org/41jn58tlf/received_1135126546500576.jpg

http://s9.postimg.org/ovzwimbrz/received_1135126556500575.jpg

Jag känner inte bo utan fick allt skickat till mig av en vän som ville sprida om vad som har hänt. Det är så jävla äckligt så jag vill spy och återöppna auschwitz igen.

Att sånt här sker, det trodde jag aldrig. Mitt på ljusa dagen! Ny trend?

För den som inte orkar läsa så sammanfattning : mörkhyad man går in och försöker våldta kvinna som står i en butik medans hans polare står utanför och blockerar butiken och avvisar folk som försöker gå in.

Blir självklart arg på negern men vad är det för jävla civilcurage kunderna besitter? Såvida inte det var två spinkiga gamla kärringar eller småbarn så borde dom ju hållt kvar negern och kanske gett honom en lavett eller två. Kanske gå lös med en Amelia som inte lämnar blåmärken....
Citera
2015-10-26, 17:20
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Räknas inte?

Det finns massor av saker man kan bli åtalad för.

Olaga hot, ofredande, olaga frihetsberövande.

Det jag tycker verkar konstigt är att hans polare stått utanför och håller för dörren?

Det är inte direkt vanligt?

Nej, just därför så är hela historien lite märklig.
Citera
2015-10-26, 17:28
Medlem
TheAssRapists avatar
Ok bevis på att det verklige har hänt...? Låter som 250% bullshit.
Citera
2015-10-26, 17:32
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Trovärdigt att det sker i Stockholm och hon skriver på engelska. Verkar vara det mest ihopdiktade jag har läst sedan Hitlers dagböcker som hittades på 1980-talet. Låter mycket mer som att det är någon rasists verk för att försöka slå mot någon religiös grupperingar.

Att gammalmedia inte skulle vilja skriva om det är för att det stinker så uppdiktat det kan bli. Var är polisanmälan? Var är fotograferingen, hon har jo bevisligen en smartfån? Varför skriver hon på engelska?

Exakt. Haha sämsta jävla försöket jag har sätt på länge. Och engelskan är horribel.
Citera
2015-10-27, 13:59
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist
Ok bevis på att det verklige har hänt...? Låter som 250% bullshit.
Berättelsen går alltså ut på att en neger har ofredat henne sexuellt på Gamla Brogatan, Norrmalm i Sthlm (en plats som är lika nerlusad med skummisar som på Sergelstorg) Finns ingenting märkligt eller misstänkt med den utsagan. Snarare låter det som ett ganska typiskt scenario i den brottskategorin. Skulle klassa denna berättelse som 85-90% chans att vara sann.

Citat:
Exakt. Haha sämsta jävla försöket jag har sätt på länge. Och engelskan är horribel.
Din svenska är sämre än hennes engelska.
Citera
2015-10-27, 14:08
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Berättelsen går alltså ut på att en neger har ofredat henne sexuellt på Gamla Brogatan, Norrmalm i Sthlm (en plats som är lika nerlusad med skummisar som på Sergelstorg) Finns ingenting märkligt eller misstänkt med den utsagan. Snarare låter det som ett ganska typiskt scenario i den brottskategorin. Skulle klassa denna berättelse som 85-90% chans att vara sann.

Din svenska är sämre än hennes engelska.

Nej det är helt jävla uppenbart att det är en påhittad historia av någon rasse som vill starta en shitstorm. Sämre jävla uppdiktade skit berättelse får man leta efter. Ser du inte hur uppenbart bullshit det är, är du gravt jävla efterbliven. Dessutom är du antagligen också en jävla bonnläpp som aldrig ens varit i Stockholm och låtsat att du vet hur det är på 'gamla brogatan'.
Citera
2015-10-27, 14:24
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Nej det är helt jävla uppenbart att det är en påhittad historia av någon rasse som vill starta en shitstorm. Sämre jävla uppdiktade skit berättelse får man leta efter. Ser du inte hur uppenbart bullshit det är, är du gravt jävla efterbliven.
Jag tog mig tid att lägga fram argument för min åsikt. Har du några argument för varför det skulle vara uppdiktat? Hittills har du nämnt att personen skriver dålig engelska – blir inte riktigt övertygad att det skulle vara fejk pga det argumentet. Kan du komma med något bättre resonemang, eller är du för korkad för det?
Citat:
Dessutom är du antagligen också en jävla bonnläpp som aldrig ens varit i Stockholm och låtsat att du vet hur det är på 'gamla brogatan'.
Jag är uppväxt i Sthlm din bög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in