2015-10-27, 19:58
Medlem
Burgesss avatar
Detta är en blåsning!
Citera
2015-10-27, 23:34
Medlem
Liknande har faktiskt hänt tidigare i Lund, Levisbutiken som låg på Stortorget. Många år sedan... Runt 15 skulle jag gissa på... Orkar inte kolla upp det, en kompis var butikschef, en av de anställda råkade ut för ett våldtäktsförsök, butiken var öppen. Härlig värld vi lever i!
Citera
2015-10-27, 23:40
Medlem
HoodGoods avatar
Okej låter troligt
Citera
2015-10-28, 00:03
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troll2010
Liknande har faktiskt hänt tidigare i Lund, Levisbutiken som låg på Stortorget. Många år sedan... Runt 15 skulle jag gissa på... Orkar inte kolla upp det, en kompis var butikschef, en av de anställda råkade ut för ett våldtäktsförsök, butiken var öppen.

Vit skåpbil?
Citera
2015-10-28, 01:33
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Detta är en blåsning!

Det är inte alls otroligt att det hänt.

Det är bara negervåldtäktsmän själva som försöker tysta ner och ropa troll.
Citera
2015-10-28, 03:20
Medlem
DRD4s avatar
Det var ju just en våldtäkt inne på en toalett på nått cafe uppe i lapphelvetet, Luleå eller nått.

http://www.folkbladet.nu/1522644/valdtogs-pa-cafetoalett-i-skelleftea

Sverige kommer att få genomgå en våldtäktsepidemi utan like pga vår sjuka politik.
Citera
2015-10-28, 08:36
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det var ju just en våldtäkt inne på en toalett på nått cafe uppe i lapphelvetet, Luleå eller nått.

http://www.folkbladet.nu/1522644/valdtogs-pa-cafetoalett-i-skelleftea

Sverige kommer att få genomgå en våldtäktsepidemi utan like pga vår sjuka politik.

Det var 13 mil söder om Luleå, i Skellefteå. Finns tråd om det hela. En riktig blåneger med avvisningsbeslut våldtar en utvecklingsstörd tjej.

(FB) Våldtäkt i Skellefteå, 2015-09-13.
Citera
2015-10-28, 11:11
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Jag personligen vet att källan inte skulle ljuga om något sånt här, samt att det finns polisanmälan om det med vittnen.

Engelska för att hennes profil är internationell, hon känner allså folk utomlands.

Men vråla varg bara. Då kanske Sverige blir lite tryggare? Vill du inte tro på det så gör det inte tills fu har blivit motbevisad. Vad man väljer att tro på får man själv stå för.
"Min kompis". Hög nivå där...
Citera
2015-10-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Vit skåpbil?

Kommer faktiskt inte ihåg vad han berättade, det var så länge sedan, och jag var ju inte själv där.
Har svårt att tänka mig det dock, de enda som fick köra där var varutransporter, och bara fram till 11. Om jag inte missminner mig hände detta på sen eftermiddag/kväll, strax innan stängning.

Tyvärr har jag tappat kontakten med honom sedan rätt många år tillbaka, träffar honom max någon timme en gång om året nu för tiden...
Citera
2015-10-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troll2010
Kommer faktiskt inte ihåg vad han berättade, det var så länge sedan, och jag var ju inte själv där.
Har svårt att tänka mig det dock, de enda som fick köra där var varutransporter, och bara fram till 11. Om jag inte missminner mig hände detta på sen eftermiddag/kväll, strax innan stängning.

Tyvärr har jag tappat kontakten med honom sedan rätt många år tillbaka, träffar honom max någon timme en gång om året nu för tiden...
Nej, en SMUTSIG vit skåpbil brukar det vara i dessa sagor😂😂😂
Citera
2015-10-29, 09:03
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazistampare
Nej, en SMUTSIG vit skåpbil brukar det vara i dessa sagor😂😂😂

Ungefär som bögambulansen i Ayia Napa.
Citera
2015-10-29, 09:54
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4

Luleå är inte direkt det vi riktiga nordbor kallar för "Lapphelvetet" Då får man åka en bit ytterligare. Jag har förresten träffat en hel del människor i mina dar som aldrig varit längre söderut än Lule..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in