2015-10-25, 23:16
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Får bara tillgång till delar av fupen via denna länk: http://www.homokozo.se/lh-fup.php

Var kan jag få tillgång till hela?

Det är hela FUPen, iaf den del som är tillgänglig för oss vanliga dödliga.

Den är dock uppdelad, av en anledning som står överst på sidan.
2015-10-25, 23:16
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Oavsett om han är mördaren eller inte så kom blodet troligen dit när han tog ner kroppen.

Ja det är vi fullständigt överens om.
2015-10-25, 23:17
Bannlyst
Hur lång var Lisa och hur lång är NB?

Det är 204cm från golv upp till rörledningen där då Lisa förmodligen har hängts
2015-10-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Hur lång var Lisa och hur lång är NB?

Det är 208cm från golv upp till rörledningen där då Lisa förmodligen har hängts

LH var 168. Tror inte det står någonstans hur lång NB är.
2015-10-25, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Är det det enda du ifrågasätter?

Försöker du skylla på föräldrarna nu? Lisa gillade jobbet och var glad. 4 mil på moppe är inget problem för en 17-åring.

Att sitta 4 mil på en moppen i nästan stormvindar. Då det gäller så få ggr hon ändå arbetar så hade jag skjutsat henne..då hade hon även kunnat få övningsköra.. Detta har inget med diskussionen att göra. Bara en subjektiv vinkel. Inget skuldbeläggande, absolut inte. Tyder bara att hon gillade sitt sommarjobb vilket är det viktigaste i sammanhanget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Kändes det bra att få klämma in den där smileyn på slutet?

Gå iväg och runka till din barnporr istället ditt jävla vidriga äckel.

Lisa hade f.ö. Facebook, hon använde bara inte kontot så ofta. Hon hade också Instagram. Hon hade haft en pojkvän i över ett år. Kanhända att hennes föräldrar var lite överbeskyddande som tusentals curlingföräldrar är nuförtiden (inklusive jag själv). Hon var en helt vanlig tjej från en av allt att döma helt vanlig familj. Hennes familjeförhållanden har inget med detta hemska mord att göra. De enda som tjatat om dem är trådens inverterade intelligensreserv dit du utom allt tvivel tillhör.

Så smileyn gjorde mig till ett vidrigt äckel?

Du håller ju med att pappan verkar vara överbeskyddande?

Jag konstaterade bara ett troligt scenario som jag uppfatter det.

Du säger ju själv att du också är överbeskyddande? Hur hade du känt? att aha jag visste att jag gjorde rätt i att vara överbeskyddande? Att hade jag kunnat göra mer? Det var min poäng. Tror du missuppfattar mig
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Ja det är vi fullständigt överens om.

Tror inte jag, varför skulle han upp dit då?
2015-10-25, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crameol
LH var 168. Tror inte det står någonstans hur lång NB är.

NB är mellan 180-185 cm enligt FUP.
2015-10-25, 23:22
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Att sitta 4 mil på en moppen i nästan stormvindar. Då det gäller så få ggr hon ändå arbetar så hade jag skjutsat henne..då hade hon även kunnat få övningsköra.. Detta har inget med diskussionen att göra. Bara en subjektiv vinkel. Inget skuldbeläggande, absolut inte. Tyder bara att hon gillade sitt sommarjobb vilket är det viktigaste i sammanhanget.

Och hur vet du hur frekvent hon skulle jobbat den kommande sommaren?
Men som sagt, totalt ovidkommande i sammanhanget.
2015-10-25, 23:23
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det har skrivits någonstans (minns tyvärr inte var) att Lisa älskade att köra moped. Lägg till att hon kanske gillade att jobba på just detta fik så är det nog inte så konstigt att hon hade detta sommarjobb långt hemifrån och hade moppen som transportmedel.
Medlem
Citat:
Citerar dig: "Lisas föräldrar och speciellt hennes pappa verkar vara överbeskyddande och typ behandlade Lisa som en efterbliven. Hon hade till exempel ett A4 papper med vägbeskrivning i fickan. Hon fick inte ha facebook osv osv. Med facit i hand kan man säga att hennes pappa fick vatten på sin kvarn. Han lär ju bli paranoid efter detta och typ låsa in sin andra dotter Stina i källaren hemma. Eller åtminstone anklaga sig själv väldigt mycket för det som hänt. Dvs han gjorde inte tillräckligt uppenbarligen.

Kan inte vara nyttigt för en överbeskyddande farsa att vara med om nåt liknande eller nån i hans familj. De lär fått nya regler att rätta sig efter"

Det andra du har skrivit är bara idiotiskt.

Han är ju militär, således har han kontrollbehov i mer eller mindre utsträckning. Plus beskyddande far till en ung söt dotter som ska åka moppe en längre sträcka.
Medlem
Citat:
Citerar dig: "Lisas föräldrar och speciellt hennes pappa verkar vara överbeskyddande och typ behandlade Lisa som en efterbliven. Hon hade till exempel ett A4 papper med vägbeskrivning i fickan. Hon fick inte ha facebook osv osv. Med facit i hand kan man säga att hennes pappa fick vatten på sin kvarn. Han lär ju bli paranoid efter detta och typ låsa in sin andra dotter Stina i källaren hemma. Eller åtminstone anklaga sig själv väldigt mycket för det som hänt. Dvs han gjorde inte tillräckligt uppenbarligen.

Kan inte vara nyttigt för en överbeskyddande farsa att vara med om nåt liknande eller nån i hans familj. De lär fått nya regler att rätta sig efter"

Det andra du har skrivit är bara idiotiskt.

Kolla sidan 839 så ser du vägbeskrivningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in