Citat:
Ursprungligen postat av
Potifar2
Har svårt att se annat än en snabb amerikanisering om detta elände fortsätter. Jag bor själv i ett mindre samhälle med ca 5000 personer, vi har nu 110 flyktingar här, kom en busslast med ca 50 män senast för några dagar sedan. Vet inte hur det ser ut på andra håll, men det är ju nästan bara män som kommer??? Måste ju bli ett sjuhelvetes manligt överskott i Sverige med medelålders män om de inte får hit sina kvinnor å det snaraste?! Det tråkiga är att dessa flyktingar som är singlar av någon outgrundlig orsak dessutom verkar dras till vita kvinnor i lägre samhällsskikt och att barnen de får blir helt förvildade.
Vi har skickat våra barn till en friskola 1.5 mil bort för att de ska slippa kaoset i skolan och det lär ju bara bli värre om flyktingarna stannar kvar och etablerar sig här. Kommer bli en extrem klyvning av samhället i vita välbeställda områden där barnen går i separata skolor och där man köper sig förbi långa vårdköer kontra mörkt "trash" som går på bidrag och slåss om plats i den offentligt finansierade om detta vansinne fortsätter. Sjukt tragiskt att detta förutsågs av många vanliga medborgare före Löfven vaknade!!! De med kapital kommer klara sig bra i det framtida Sverige som det ser ut nu, de andra gör det inte.
Har du möjlighet att med familjen dra till USA så varför inte.
Jag känner mig uppgiven när jag skriver så men inget, INGET har förbättrats de senaste fem åren.
Stökiga skolelever ÄGER i vissa skolor både klassen och lärarna. Högre löner för lärare kommer inte att hjälpa ett skit.
Det enda som i nuläget skulle kunna fungera är bastanta vakter med nolltolerans på skolorna som mer eller mindre bokstavligt talat kan slänga ut de elever som gör mayhem av lektionerna.
Mm, andelen invandrarmän ökar, ökar och ÖKAR. Vilka blir rejält frustrerade när de inte får möjligheter att tillfredsställa det där viktiga behovet som är en del av basen i maslows behovstrappa. Mkt illavarslande. Och som du skriver så är de kvinnor som kan "ställa upp" de mest lågutbildade och trashiga. Vilka avkommor det kan bli
Det handlar om VOLYMER!!!
Alla försök att integrera är meningslösa med dessa vansinniga volymer, vilka de senaste veckorna har gått från vansinnigt stora till alldeles ohanterligt stora.