Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpionkvinna
Vilka jävla små patetiska otäcka människor som invaderat denna tråden med sin avsky för än det ena och än det andra. Vad som hände i Trollhättan är en tradegi för Sverige och all vår befolkning. Vissa säger att Anton var psyksjuk, då kan även detta hända er i er lilla bubbla, vissa säger hatbrott då kan det också även drabba dig. Vissa säger terrorism och det kan även drabba dig. Tror inte att varken Jimmie Åkesson eller någon annan i SD hyllar detta hemska brott. Men sitt ni och vältra er i er självförakt och tyck synd om er själva. Jag kommer att tända ljus och ha en tyst minut idag, precis som jag gjorde för Lisa och andra som blivit offer för våldet..
Oj vad du brer på. Kan du utveckla så jag kan förstå hur du tänker?
"Tragedi" är det för de dödas anhöriga. Precis lika mkt för gärningsmannens som för offrens anhöriga.
Personligen skänkte jag en tanke till dessa anhöriga när jag fick ta del av vad som hänt.
Att blåsa upp detta till närmast offantlig storlek tjänar inget syfte annat än politiskt och för de kapitalister som tjänar en rejäl slant på alla mer eller midre ointressanta artiklar som skriv i pressen.
De vet hur man kan dra in stålar på händelser som dessa under flera dagar eller veckor.