Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Ja, hon måste redovisa sina bevis före förhandlingen, och det har hon antagligen redan gjort.
Jag hatar dig för dina upprepade kommentarer om postare, deras intellekt och annat ovidkommande. Jag vill också hålla mig till topic.
Så du har känslor! Du hatar och du är aggressiv, det ante mig!
Du hatar
Mr. Fold för hans kyliga förmåga att analysera fakta!
Det är bra att vara kritisk, men kritik och synpunkter ska utgå ifrån presenterade fakta och inte egna fantasier. Du har fantasier som får mig att undra över din konstanta närvaro i tråden.
Någon har för länge sedan invaggat dig i tron att du är intelligent, antagligen för att vara snäll eller för att få tyst på dig.
Min tanke är att du och dina gelikar i tråden har visat hur gränsöverskridande folk kan bli under skydd av anonymiteten. Det sker under täckmantel av "kritiskt tänkande" och "yttrandefrihet", för att dölja att ni är snuskpellar.
Om du koncentrerade dig så borde det vara uppenbart för dig att det är just dessa spekulationer som du eldat på som är orsaken till det solida yppanbdeförbudet och nu en fup som endast ger oss; allmänheten, det lilla vi ska ha för att veta att Litauern inte kommer dömas oskyldig.
Min granskning av fupen och genomläsning av tråden ger mig vibbar om att det finns en mänsklighet i fupen. Poliser och åklagare som är varsamma mot Lisa och hennes anhöriga just för att du och många andra saknar spärrar och solkat ner denna sak på ett sätt som saboterat diskussionen.
Det handlar mycket om att inte egga upp dårar och troll, och att detaljerna faktiskt inte angår oss!
Lisas anhöriga och de berörda i Blomberg är också brottsoffer som du plågat med elakheter och förtal.
Det som framgår av fup, är att de har nöjt sig med att visa att åtalet är styrkt, eftersom det angår oss alla. Men Lisas sista tid i livet och hur hon dog är inget du och dina gelikar kommer kunna gotta er åt. Det intressanta nu är rättsprocessen, och hur en sopa som advokaten Rönnbäck ska komma ur denna härva med hedern i behåll. För mig är det så underligt att advokaten Rönnbäck fäst avseende vid de stolligheter du och andra framfört! Men det är ju det som visar att det finns alla sorter i vår herres hage. Även inom rättsväsendet.