Inte den minsta. Det du har fyllt i på svarshäftet gäller, oavsett om det är rätt eller fel eller om du har glömt att fylla i något alls.
Citat:
Ursprungligen postat av SPlLLEVINK
Det som står i svarshäftet står. Luta dig tillbaka och hoppas att du kryssat rätt, för det finns inte en chans att du(eller någon annan) får ändra i ditt svarshäfte, och de bryr sig inte om dina uträkningar i provhäftet.
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Noll. Rättningen sker ju via dator och då via svarspappret.
EDIT: Trea på bollen, tydligen.
Ändå rimligt, slipper åtminstone mödan att göra nåt annat än att acceptera resultatet
68 verb 43 kvant. Synd man är en jävla idiot när det kommer till matten. Bör räcka till 1.3 så jag kommer in på det jag vill så spelar väl ingen större roll ändå.
Hur mycket brukar man behöva ha på högskoleprovet för att komma in i 2:a urvalsgruppen på utbildningar som normalt sätt brukar ha en gräns på 1-1.2? Är det samma resultat som gäller eller hur enkelt brukar det kunna bli? Jag förstår att frågan är ospecifik eftersom varje utbildning har sina egna gränser och varje år ser annorlunda ut, men jag ber bara om en generell spekulering! Vad tror ni? Kan man komma in på en sådan med 0.9 eller vad säger ni? Vad kan man behöva höja sig till?
Hur mycket brukar man behöva ha på högskoleprovet för att komma in i 2:a urvalsgruppen på utbildningar som normalt sätt brukar ha en gräns på 1-1.2? Är det samma resultat som gäller eller hur enkelt brukar det kunna bli? Jag förstår att frågan är ospecifik eftersom varje utbildning har sina egna gränser och varje år ser annorlunda ut, men jag ber bara om en generell spekulering! Vad tror ni? Kan man komma in på en sådan med 0.9 eller vad säger ni? Vad kan man behöva höja sig till?
Tack på förhand!
Osannolikt att andra urvalet ligger 0,2-0,3 under första.