Citat:
Ursprungligen postat av
Ashysia
Dvs rätt genomsnittligt! Inte alls någonting att vara jätteledsen för i alla fall.
Beror ju på vad man vill med provet, men visst, får man medel/över medel så är det väl inte "så tokigt" rent generellt. Är ambitionen läkarprogrammet lär man nog vara självmordsbenägen om det inte var första gången efter ett sådant där resultat dock.
Alla kan dock inte bli läkare/jurister/tandläkare/vafan...
Citat:
Ursprungligen postat av
Illusioner
Fick 64 på verb och 46 på kvant. Är helnöjd, första gången jag skriver och behöver 1.0 för att komma in.

Vad ska du söka?