Citat:
Ursprungligen postat av
TorrFlamingo
Finns facit ute på provtestet som inte räknas? Frustrerande att ens 2.0 ska bli lidande på att de valde bort den jäveln.
Lär inte komma något, det är väl tänkt att de frågor som ställdes där ska användas till framtida prov? Kanske inte precis som de stod idag men, ungefär...
Citat:
Ursprungligen postat av
Roma-Termini
Tack för svaren. Ja då får jag helt enkelt vänta och se. Någon nämnde tidigare att prishöjningen kan påverka normeringstabellerna den här svängen. Vad menas med det? Alltså kommer tabellerna var högre lägre? Vad tror ni? Någon teori om på ett ungefär vart det kan hamna i år?
Tack tack
Om prishöjningen gör någon skillnad (tror jag inte) tror jag nog att det är åt hållet att normeringen blir värre, i och med att då skulle färre göra det "bara för att" trots att de ej pluggat eller behöver göra det... Tror dock inte det gör någon skillnad alls.
Har inga teorier om hur normeringen blir, det lär inte vara såpass annorlunda i positiv bemärkelse så att jag får något bra resultat så jag lägger ingen hjärnkapacitet på att försöka skapa någon teori kring det.