Citat:
Ursprungligen postat av
SysterMidnatt
Kanske framkommer senare i FUP:en, men hur uppstod den så kallade legan inne i det stora rummet? Hon vart ju hängd inne i slaktrummet om jag inte minns fel? Har hon blivit strypt med ett snöre först, där inne, och sen blivit släpad till slaktrummet för att hängas? Eller slagen på benet (som hade tecken på trubbigt våld), släpad och sedan hängd?
Någon som kan(om det går) sammanfatta själva händelseförloppet och hur han i teorin skulle gått tillväga? Med alla tidpunkter osv inräknade.
Tycker det är väldigt konstigt att han har överfallit och mördat henne klockan 18.40+, sen infinner sig rätt snart på den lokala butiken och köper öl, chips samt cigg, och sen är hemma vid 19.30(?) och skype:ar morsan. Sedermera kunde obducenten konstatera att kroppen placerats inne i skåpen inom 3 timmar?
Är väl rätt uppenbart att det är han som har begått brottet(och gjort detta i stundens hetta, på ett extremt slarvigt sätt) men det hela måste ju ha gått väldigt snabbt, och bortsett från bajset i ladan så har han ju betett sig väldigt iskallt. Riktiga seriemördarvibbar, dvs skiter totalt i konsekvenserna och blir totalt uppslukad i det sexuella begäret.
Det äckligaste tycker jag är att han redan dagen innan förmodligen planerat att utföra dådet på Arnes svärdotter.
OM DEN VITTNESUPPGIFTEN GÅR ATT LITA PÅ VILL SÄGA!
Han värkar inte varit påverkad, så pass medveten
och gammal i gården visste han vem P*tricia var, att
det var hanns arbetsgivares styvdotter.
Är han så självdestruktiv och så fullständigt blind
utan veta vad det så fall skulle få för konsekvenser?
När Patrici*s bror också är där som är före detta elitsoldat
och under utredning för förbjudna krigshandlingar?
Skulle han röra eller försöka sig på sexuellt våldföra sig
på dennes syster?
Hennes vittnes uppgift är falsk!
HUR KAN DET KOMMA SIG ATT HON INTE SKULLE
KÄNNA IGEN NB SOM VARIT DÄR FLERA ÅR
OCH ARBETAT?
SKULLE HAN FRÅGA SIN ARBETSGIVARE OM VÄGEN
OCH VILJA ATT HON HOPPADE IN I DENNES BIL?
Hon får det att låta som det är en turist en främling
men känner väl till NB.
Väldigt konstigt att utredarna sväljer det betet?
MÄRKLIGT!
Eller har jag fått det om bakfoten?