Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Riktigt så här jävla fruktansvärt med omständigheterna kring Lisas död har jag själv i det
längsta värjt mig inför att det skulle behöva vara.
Länge föreställde jag mig att hon dött under ett pågående våldtäktsförsök. Kämpat
infernaliskt mot sin angripare och då råkat avlida. En panikslagen GM som vill ha tyst
på sitt offer och det slutar i ond bråd död.
Men nu ställd inför obönhörliga fakta med obeskrivligt gräsliga detaljer runt skeendet
har man dessvärre bara att konstatera att detta var nåt så kusligt hemskt som drabbade
en oskyldig stackars flicka på blott 17 år att det gick långt utanpå vad man haft tankar om;
ett uppenbart noga överlagt överfall och dödande utfört av en perverterad, samvetslös usling.
Utan tvekan ett av de värsta utstuderade nidingsdåd som detta land har upplevt någonsin.
Ett själlöst, brutalt monster till flickmördare slog till plötsligt i idyllen och inget straff är hårt nog
åt detta vidriga as till individ.
Den hårt arbetande litauer (10 tim/dag/6) som är enligt vissa i tråden är en stjärngosse har totalt krackelerat. Hierarkin som jag tidigare var inne på visar sig vara verkligheten. De två övriga är ju för fan rädd för dåren och vid alkoholintag så förvärras situationen ytterligare.
När man sträckläst de tre personernas förhör så framkommer en helt annan bild av denne mördare.
Man får kväljningar och det vänder sig i magen då man tänker på denna unga flicka och den oerhörda skräck hon måste ha känt innan livet for iväg Är inte detta ett utdraget förlopp av skräck och dödsångest så vet jag inte vad det skulle inbegripa.
Det är ju inte som att någon helt plötsligt dyker upp och sätter en kula i pannan innan offret ens hinner uppfatta att döden kommer.
Alternativteoretikerna har tack och lov krupit ner under stenen så trådens intelligensnivå har höjts med flera 100%.