Citat:
Ursprungligen postat av
louderthanbombs
Kan inte göra annat än att tänka på de stackare som hittade Lisas kropp. Intryckt i ett skåp med tejp och rep runt hals och ansikte... Fy fan, inget man glömmer i första taget kan jag tänka mig.
Detta kan nog låta hårt. Men jag tror dom är väldigt härdade. Precis som rättsläkare och annat.
Med det sagt så lär dom inte ha mått speciellt bra.. Men jag tror inte det är en bild som lever med dom såhär långt i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Vad är dessa svarta "sekretessbelagda" bilder? Och varför sekretess?
Är det jag som är blind men var är obduktionsrapporten med tillhörande bilder? Sådana brukar ju finnas i FUPar?
Bilderna har postats x antal gånger. Man ser ingenting typ... Liket under en hög med kläder. Det ända man ser är en sko som sticker ut.
Obduktionsbilderna är i ett separat dokument som ej publicerats för allmänhetens beskådning. Var i helvete vill du ens se dom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ferry31
Men fyfan. Upp mot 20 minuter?
Jag känner att jag börjar nå smärtgränsen nu.
Blev hon hängd ifrån en stol eller ett bord som GM sparkade undan så dog hon på en sekund. Du bryter den vänstra övre nackkotan och alla kroppens organ och funktioner slutar fungera.
Dog hon igenom strypning av snaran så lär hon ha svimmat inom loppet av 5-30 sekunder. men det stämmer att det tar en stund innan hjärtat slutar slå.