2015-10-23, 16:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Hur fan lyckas man med att hänga en annan människa?
Dessutom på höjden 205 när han själv är kring 170 .. ?
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Själv har jag inte hittat någon bra förklaring till att 35:åringens frus dna finns i Lisa Holms trosor...:O

GM tvättade sig enligt FUP en gång i veckan. Så dom misstänker att frugans DNA har kommit ifrån GM
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Hur fan lyckas man med att hänga en annan människa?

Jag gissar själv på att han slängde över en snara när hon var på mopeden och drog henne till mjölkrummet? för att sedan hissa upp henne i balsnöret.
2015-10-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Kan också konstatera detta att det var ett lustmord som även jag har hävdat.

Ja NB är en mycket otäck och farlig person. Tyst, log vänligt och hälsade på de han mötte.

Precis som jag har sagt innan att det var ingen som verkligen kände honom.

Just han blånekande i ett halvår talar också för hans skuld. Så beter sig psykopater.
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Just det!

Sexualsadisten NB har tillfredställt sig själv under angreppet. Precis vad jag själv har misstänkt.

Ja detta verkar vara fullt möjligt att han stod och onanerade bevittnande LHs dödskamp hängande i röret med övertejpat ansikte och med blottade bröst och underliv.

Detta kommer han att bli under straffet om inte Kriminalvården isolerar honom.
Riktigt så här jävla fruktansvärt med omständigheterna kring Lisas död har jag själv i det
längsta värjt mig inför att det skulle behöva vara.
Länge föreställde jag mig att hon dött under ett pågående våldtäktsförsök. Kämpat
infernaliskt mot sin angripare och då råkat avlida. En panikslagen GM som vill ha tyst
på sitt offer och det slutar i ond bråd död.

Men nu ställd inför obönhörliga fakta med obeskrivligt gräsliga detaljer runt skeendet
har man dessvärre bara att konstatera att detta var nåt så kusligt hemskt som drabbade
en oskyldig stackars flicka på blott 17 år att det gick långt utanpå vad man haft tankar om;
ett uppenbart noga överlagt överfall och dödande utfört av en perverterad, samvetslös usling.

Utan tvekan ett av de värsta utstuderade nidingsdåd som detta land har upplevt någonsin.

Ett själlöst, brutalt monster till flickmördare slog till plötsligt i idyllen och inget straff är hårt nog
åt detta vidriga as till individ.
Senast redigerad av Grandioso 2015-10-23 kl. 16:51.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Jag gissar själv på att han slängde över en snara när hon var på mopeden och drog henne till mjölkrummet? för att sedan hissa upp henne i balsnöret.

Låter som en bra bedömning. Antagligen så det gått till.
2015-10-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
GM tvättade sig enligt FUP en gång i veckan. Så dom misstänker att frugans DNA har kommit ifrån GM

Varför finns inte hans DNA på trosorna då?
2015-10-23, 16:47
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det är sådana rovdjur Jönsson hade som arbetskraft. Spelar roll vad det är för några. Bara de kan jobba..billligt..Girigheten i ett nötskal..

Verkar vara det värsta packet man kan tänka sig..Det finns fler sådana här från östra kontinenten..
Eftersom han inte har någon kriminell bakgrund och tydligen kunde sitt jobb så förstår jag inte poängen med att hoppa på Jönsson.
2015-10-23, 16:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Jag gissar snarare på att han lockat med sig henne till mjölkrummet och att det metalliska klickande som fadern hör och tolkar som att det kan ha varit en dörr är just när dörren stängs bakom henne.
2015-10-23, 16:48
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doievenlift
Varför finns inte hans DNA på trosorna då?

DNA behöver ju inte ha kommit ifrån hans händer.. Det kan lika gärna ha varit hudavlagringar ifrån hans fru som suttit i hans hår eller på hans kläder.

Eller så har GM helt enkelt planterat det.
2015-10-23, 16:49
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gissar snarare på att han lockat med sig henne till mjölkrummet och att det metalliska klickande som fadern hör och tolkar som att det kan ha varit en dörr är just när dörren stängs bakom henne.

Ja antagligen var Lisas döda kropp kvar i ladan mitt emot cafét när först fadern kom till platsen... Fyfan.... ryser
2015-10-23, 16:49
Medlem
MrFolds avatar
Inte för att det finns särskilt mycket roligt i den här hemska händelsen, men har i alla fall hittat en rolig liten detalj angående "godsägarens" bil - den som enligt ganska säkra uppgifter var inne på undersökning som ni kanske minns och orsakade en enorm uppståndelse hos trådens alternativteoretiker.

sammanfattning av FUP sid 907 (dokumentets interna numrering)

Citat:
PERSONBILEN DUT508
Den 15 juni lämnar Arne Jönsson in pb DUT508 för reparation och rengörning.
Verkstaden märker en obehaglig lukt i bakluckan och med anledning av Lisas
försvinnande kontaktar man polis.
Bilen tas i beslag och undersöks. Man konstaterar att lukten kommer från gammal
sparris som förvarats och glömts i bagageluckan
och blodet som anträffats är inte
humant. Bilen avförs från utredningen.

(mitt fetade)

Så en sparris - där har ni fjädern som ett antal foliehattar försökte bygga en hel mordkonspiration på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in