Sadisten,gästarbetaren har tillfredställt sig själv under angreppet. Sannolikt har han runkat då han hängde BO.
Vilken sjuk jävel.
Hur kan en pappa leva med att detta monster som har gjort detta mot hans dotter får fortsätta leva? Blir litauern slaktad efter avtjänat straff och frigivning?
Just det!
Sexualsadisten NB har tillfredställt sig själv under angreppet. Precis vad jag själv har misstänkt.
Ja detta verkar vara fullt möjligt att han stod och onanerade bevittnande LHs dödskamp hängande i röret med övertejpat ansikte och med blottade bröst och underliv.
Detta kommer han att bli under straffet om inte Kriminalvården isolerar honom.
Då skulle hans DNA med alla säkerhet finnas där också, men det gör det inte! Läs!
Det var ett exempel! Jag sa inte att det tvunget skulle gått till så. Med tanke på att GM är ett äckel som bara tvättar sig en gång i veckan så kan han nog ha frugans DNA lite varstans.
Jag tycker det var en bra påminnelse - Det skadar inte att erinra om att vara källkritisk. La själv citat från sidan igår angående sexualmord som diskuterades men skrev in den engelska grundkällan.
... Samt läste den på engelska om Modus Operandi och om det var relevant/kunde förankras.
Det är dock en bra sida att kolla på som en anslagstavla, att utgå från.
På tal om källkritisk ska nu FUP granskas ordentligt. Äntligen kan uppgifter kontrolleras och diskussionerna blir kanske mer renodlade.
Eller?
Hur som haver får man iaf en helhetsbild.
Ja! Gnugga dit skrev vidare i maktens illusionistiska korridorer
du är så duktig så Develi lille evile Ed skulle bli så stolt!
FUP är som MUPP det är slasken som är intressant
eftersom slaskar är alltid slaskar med feta frågor
om vem och varför därför!
FUP som jag ögat igenom tyder på att det är en återfalls
serie mördare som pågrund av rysk total korruption
i vår förra koloni Litauern visar att Polisen där kostar
10 dollar eller lägre för att undanhålla information.
Skandal!
Det värsta är att all tid han suttit häktad kommer dras av ifrån straffet avskummet får...
Hoppas han får ordentligt med kuk i fängelset.....
EN STOR ELOGE TILL POLISEN när man läser igenom FUP så förstår man tydligt att dom velat ha ett riktigt starkt mål emot GM innan åtalet... Det finns överflöd med bevis och incidenter som tyder på att den åtalade är skyldig bortom allt rimligt tvivel.
Kan också konstatera detta att det var ett lustmord som även jag har hävdat.
Ja NB är en mycket otäck och farlig person. Tyst, log vänligt och hälsade på de han mötte.
Precis som jag har sagt innan att det var ingen som verkligen kände honom.
Tillbakadragen och trevlig - jo jag tackar..
Skiter inne, runkar, kollar råporr - och värst av allt detta med Lisa.
Du. Vad har han sysslat med i England? Det lär väl finnas nåt gällande Lost Years?
Ju mer jag läser dessutom mer äcklad och bedrövad blir jag. Känner en sån fruktansvärd tomhet i mig just nu. Kommer aldrig kunna förstå vad som driver människor till såna här handlingar hur mkt jag än försöker. Känner så mkt medlidande med Lisas familj, stackars stackars människor som måste försöka leva med det faktum att deras dotter har blivit utsatt och mördad på detta vis. Blir så illamående av det jag läser att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
Tycker även att man kan betona att gärningsmannen var en SOCIAL å öppen person... skötsam och passade tider. Med tanke på att det är väldigt vanligt att diskussioner här på fb klankar ner på introverta som psykskadade mördare. Man kan inte lita på någon alla kan begå brott även skötsamma småbarnsföräldrar.
En annan sak jag tycker är väldigt otäck är att detta troligen var hans fantasi som han gjorde till verklighet. Hur många män springer runt med dessa fantasier tro?. Det är ju bara att läsa på flashback så finns det ju flertal och säkert en mängd med samma tankar som gärningsmannen i Lisa Holm fallet.