2015-10-23, 15:13
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnita
Scrolla nedåt i livechatten.

Det funkar inte för mig, vad är felet?
Medlem
Qwarts avatar
Vet inte om nån lagt upp FUP, men här kommer den igen isf, om det nu funkar.

https://minfil.org/v5fakfb2b7/Skaraborgs_TR_B_1902-15_Aktbil_86.zip
Senast redigerad av Qwart 2015-10-23 kl. 15:18.
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Jag tror inte initialt att avsikten var att mörda offret men omständigheterna gav ingen annan utväg för NB, utan att utföra dominans men offrets motstånd (kamp) gör att det går väldigt fort överstyr.

Visst kan han haft avsikt att även döda offret men jag tror inte att det var planen men sådana här grova överfall slutar sällan bra, den sista spärren saknas hos banemannen.
Knappast, hängningen och dödandet tror jag ingick i den sjuke litauerns planer.
Hur skulle han kunna låta ett brottsoffer leva och peka ut honom? Omöjligt förstås.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Jag tror inte initialt att avsikten var att mörda offret men omständigheterna gav ingen annan utväg för NB, utan att utföra dominans men offrets motstånd (kamp) gör att det går väldigt fort överstyr.

Visst kan han haft avsikt att även döda offret men jag tror inte att det var planen men sådana här grova överfall slutar sällan bra, den sista spärren saknas hos banemannen.

Tror inte heller avsikten varit att döda, speciellt om det nu stämmer att ögonen var förtejpade också.
Tror faktiskt GM har gjort liknande saker tidigare, utan dödlig utgång.
2015-10-23, 15:14
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Säger samma. Det är inte så att jag är sniken eller så som efterfrågar FUP här inne, utan är fullt villig att bidra med en peng till den hjälte som delar med sig här i tråden.

Att FUP inte ges ut på mail är väl inte helt märkvärdigt om den är på ett par tusen sidor.

Offentlighet är svårt, varenda FUP behöver ju inte ligga på TPB kan man tycka, men det är också viktigt att råttsäkerheten är transparant.

Jag har redan skrivit att jag gärna bidrar till den första som gör att jag kan läsa FUPen på egen maskin.
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenkeEdge
Den där sortens kakelplatta ser rätt "standard" ut och kan väl vara 14-15cm. Räkna antalet plattor så har du hyfsad uppskattning på höjd på väggen.

Kan du länka denna bild från mjölkrummet igen, och den på `spermarummet` har tappat bort mina , tack. I väntan på FUP.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -beige-
Blir svårare för honom att förklara bort blod på Lisas jacka, på hennes överdragsbyxor OCH på hennes jeans under överdragsbyxorna...

Jag skulle så gärna vilja veta varför blödde han. Och hur kom blodet på Lisas kläder.
2015-10-23, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Tack! Mycket intressant, denna uppgift vi hade ganska tidigt i tråden visade sig alltså av allt att döma ha en klar koppling till det här avskyvärda brottet.

Anders Eklund kommer att få en ny kompis på avdelningen för grova sexbrottslingar, det känner jag mig helt säker på. På Kumla lär de inte sätta honom - han skulle nog inte klara sig där många dar innan han som minst blev utsatt för mycket grov misshandel.
Ligger obotligt efter.
Kumla Riksmottagning blir det, för vidare transport till skräpet som du säger.
Min fråga är, hur tolkar du advokatens uttalande, hon har ju läst det
vi har hört i dag.
Jag tycker det ser bra ut, vad kan hon mena?
2015-10-23, 15:16
Medlem
Hej.
Jag har hämtat ut FUP nu, den som vill ha den kan swisha över 120 kr till mig och ge mig din e-post så skickar jag allt till dig.

http://i60.tinypic.com/mwv8k2.jpg
2015-10-23, 15:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djaoni
Tror de sa 209 cm till röret på SkövdeNyheter.

Joel Jonsson:
Höjden mellan röret och golvet är 205 centimeter. Lisa Holm var 169 centimeter lång.
2015-10-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Det funkar inte för mig, vad är felet?

Prova en annan webläsare?
2015-10-23, 15:18
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Tror inte heller avsikten varit att döda, speciellt om det nu stämmer att ögonen var förtejpade också.
Tror faktiskt GM har gjort liknande saker tidigare, utan dödlig utgång.

Då är den stora frågan vad skall han göra med BO efter sitt "verk" om det inte var avsiktligt att döda? Släppa henne?

Tror att det är avsiktligt att GM mördade offret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in