Citat:
Ursprungligen postat av
ensamstark
Hur mycket hann du skjuta in och efter hur kort tid började du få symptomen? Hur länge höll det i?
Satte du resten av det som blev kvar, gick de vägen?
Som andra talare så satte du troligtvis i ett blodkärl, efter du aspirerat måste du råkat vispa till och träffat fel.
Mvh
Jag spruta in ungefär halva mängden alltså 1ml och fick sedan dra ur sprutan, hade alltså 1ml kvar.
Det började efter ungefär att jag skjutit i mig 0,5ml olja att kittla/klia i halsen och metallsmak i munnen och sedan lätt lätt torrhosta efter 1ml som sedan gick bananas men som tur drog jag ur sprutan i tid för jag hade ingen kontroll på min kropp när jag hosta som värst, jag fortsatte efter 0,5ml att spruta i mig oljan för jag förstod inte vad som höll på att hända och vid 1ml börja det rejält och det var då jag fick panik och drog ur nålen ur benet
Jag var i princip omtumlad hela kvällen efter det här hände, tung i bröstkorgen. Hostandet höll på en stund svårt att säga i tid men det kändes som evigheter men det beror på att det var jobbigt!
Kan varit så att jag var skakig på handen när jag aspirera eller när jag spruta in oljan, svårt att säga men jag ska bli mer noggrann i framtiden
Resten alltså 1ml satte jag i mig i andra i benet istället och det gick bra