Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Vi vet enligt advokat Öst att det var sansat och de var nöjda. De framkommer ingenting om nåt pressande eller knäckande angående alibi således. Självklart finns en mening med förhör - det var ett slutförhör och sen har det lagts ner (inte gått till åtal). Nu är det inte långt innan vi kan läsa själva.

Just det, inte långt kvar och det kommer nog klarna en hel del har jag en känsla av. Kanske förhöret gav så mycket påtryckning i Litauen att de började tala om att det inte stämmer att MGM varit hemma som sagts och med de så undkom frun med sin tvätt? Stärkt bevisning är mycket värt med en nekande misstänkt därmed föll hans egen utsaga om att han var hemma.
Det är klart att de inte säger nåt innan åtal. Kolla bara, jag fråga en enkel sak om hur det verkar, ärligt alltså, om inte det anses tillförlitligt med tolken och om hela skiten (rent ut sagt) börjar om igen då? Då fick jag frågan om jag var lika utvecklingsstörd som alla andra (vilka de nu är som åsyftas)??? Moget sätt att förhålla sig till tillvaron på. Suck