2015-10-22, 18:43
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Alla från fria tider till nationell.nu skriver om det så det är du som är pinsam. Avpixlat försöker väl skriva något mer utförligt.

Jovisst, men inga namn än så länge. Kanske tycker de att det klingar lite väl svenskt för att passa deras agenda.
Citera
2015-10-22, 18:44
Medlem
Sliskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
Alltså, hur i helvete får man det där videoarkivet till "högerextremt"? Flera medier rapporterar om att EXPO har kartlagt hans Youtube-arkiv och kommit fram till att han var "högerextrem". Vad fan röker dom där på EXPO?

Dags att syna den här jävla clownstiftelsen.

Krävs väl ingen raketforskare för att kunna tolka att om man gillar dokumentärer och diverse om nazismen, klipp från Jimmie Åkessons debatter och olika "musikvideor" till "deutschland über alles" som högerextremt? Eller tycker du att fokus bör ligga på att han verkar gilla Family Guy?
Citera
2015-10-22, 18:44
Medlem
Snubchurps avatar
Hur är läget med de som är kvar på sjukhuset?
Citera
2015-10-22, 18:45
Medlem
ieshos avatar
Jag har tittat på mgms och hans familjemedlemmars facebooksidor. Jag reagerade direkt på hans profilbild. Detta är själva urtypen av en mobbare. Jag känner det genom ett av de extra sinnen som tillvaron har hamrat in i mig, i detta fall som posttraumatisk stress. Hans utstrålning är en kopia av plågoandar i mitt liv.

Den första träffade jag för snart sextio år sedan. Hans mamma bodde själv med sina två söner och hans pappa var nazist och ägde en tobaksaffär. Den äldre sonen utvecklades till en bra person, tror jag, medan den yngre var obegripligt hatfull.

Dåförtiden fanns i stort sett inga invandrare där jag bodde men en gång kom en liten pojke från Island på besök. Alla barn var intresserade av honom och ville lära känna honom, alla utom han. Han jävlades med honom precis hela tiden och eftersom han var lite mer storvuxen än oss andra så var det ingen som kunde sätta honom på plats.

Om någon slog sig illa så blev han hysteriskt glad och han visade aldrig det minsta uttryck för empati mot någon. Aldrig! Den enda gång han uppträdde "nästan normalt" var när han berättade vad han hört om utrotningen av judar och när han fiskade, hans favoritintressen tycktes det. Berättelser om judeutrotningen och dödandet av fiskar var det enda han hade att ge. I övrigt dödade han allt som var socialt. Han var aldrig med och lekte normala lekar och ingen ville heller ha honom med.

Jag vet, jag vet! Islänningarna är ju som oss, tänker en och annan kryptonazistisk sverigedemokrat på Flashback. Men hade det inte funnits afrikaner eller araber hade ni nöjt er med att hata islänningar, norrlänningar, skåningar eller vad som helst. Det är hatet inom er som styr er, hatet mot mänskligheten.

Se på Jimmie Åkesson, där har ni en person fylld med hat men som är kontrollerad och välartikulerad på ytan. Både han och ni gläds åt våldet mot invandrare - även om ni oroar er för opinionssiffrorna.
Citera
Bannlyst
Uppgifter på BO (läraren)?
Vem var det?
Inte sett någon intel.
Citera
Medlem
Bilingualbverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Hur är läget med de som är kvar på sjukhuset?

Kritiskt för den ena, stabilt för den andra.
Citera
2015-10-22, 18:46
Medlem
suckerforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Okej då vet jag. Inget jag noterade så får väl bara erkänna att jag hade fel angående utebliven publicering.

Men dom har haft tid att publicera det INNAN sidan gick offline, så för ca en timme sedan fanns ingen artikel på Avpixlat.
Citera
2015-10-22, 18:47
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Vilket vidrigt jävla WT-äckel!

Råder ju inga tvivel nu om varför han gjorde det, folk kan väl inte ha skygglapparna på efter detta?

Tur att han dog så ung i alla fall, innan WT-generna hann spridas vidare.

Han har gillat mycket mer än det där, bland annat ett flertal videoklipp från The Amazing Atheist och en svart komiker i USA.
Citera
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Idioter blir upprörda över att Löfven inte åkte till västerås efter ikea-dådet. Är det så jävla svårt att se skillnaden? Detta är en SKOLATTACK. Det är något helt annat. Det gäller mördande av BARN. Det går inte jämföra
Citera
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Synd att det inte även gällde eritreansvinet som högg ihjäl två personer på IKEA bara för att dom såg svenska ut.

Håller med om att det är helt sinnessjukt att Stefan Löfven åker med omedelbar verkan för att sörja döda blattar och fördöma rasistvåldet,men efter IKEA häll fanskapet käften.

Stefan Löfven du äcklar mig mer än eritreanajäveln själv,just för att du säger "Allas lika värde" och "Vi vill inte ha ett vi och dom samhälle" men agerar som du gör.

Ät skit jävla skurk till stadsminister.

Inga sympatier från mig till Trollhättan...mer än till gärningsmannens föräldrar.

Behandla svensken som lika värd så säger jag annat men inte idag.

Over and out!
Officiellt kommer det att förklaras med att detta var på en skola och drabbade barn, men vi vet alla vad som är den egentliga orsaken. Det spelar roll vem som blir angripen och vem som är förövare. Hade fallet varit omvänt, det vill säga en svensk som attackerade två invandrare på IKEA, och en invandrare som attackerade svenska barn, hade naturligtvis Löfvens reaktion också varit det omvända.

Invandrare ses som utsatta i samhället. I vissa fall stämmer det, men i de flesta fall är det oerhört överdrivet. I många fall är det till och med fördel att vara invandrare i Sverige.
Citera
Bannlyst
Varför publicerar inte media en bild på gärningsmannen?
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Vilket vidrigt jävla WT-äckel!

Råder ju inga tvivel nu om varför han gjorde det, folk kan väl inte ha skygglapparna på efter detta?

Tur att han dog så ung i alla fall, innan WT-generna hann spridas vidare.

Jo det råder tvivel fortfarande. Då motivet inte har fastställts än. Pansarvagnar och musikgruppen Rammstein kan inte räknas som en bra anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in