2015-10-22, 18:00
Medlem
Nån som har en länk till hans Youtube kanal?
Citera
Medlem
CocZs avatar
Alla har vi haft "den där" svartklädda rockbärande ensamvargen på våra skolor. I detta fallet ville han se ut som Darth Vader med sin lightsaber. Men ja, Rammstein Synth/industrial-looken är populär bland GMs i skolattacker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Då var aftonhoran igång: "Misstänkte 21-åringen visade högerextrema sympatier på nätet". Jag betvivlar att Aftonbladet har läst mer än mig. Det som går att utläsa från hans konto är att han gillar metal och tittar på dokumentärer om andra världskriget.

Då har du alltså inte läst att han stöttade invandrarkritiska sidor på FB samt gillade JÅs tal på youtube?
Citera
Medlem
lobstoks avatar
Är jag blind eller gör http://www.exponerat.net/ en aftonbladare?
Alltså igonerar nyheten
Citera
Medlem
Media kan ju inte vara pålästa om de anser att han var högerextrem när han har en bild på typ Rammstein som omslagsbild. Så Rammstein är högerextrem musik?
Citera
2015-10-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razor11
Så att vara rasist är inte konstigt? en fråga till vad anser du om en person som begår brått och en person som uppmuntrar till brått?

Du glömde nämna att Invandrare utsätts också av hatbrott varje dag i Sverige eller du kanske lever ditt liv endast via FB?

Skillnaden mellan mig och dig är att jag är inte på någons sida. Jag hatar allt som har med brått, våld vare sig det är mot Svensken eller invandraren.

Nej, vi tyr oss oftast till vår egen etniska- och kulturella grupp, det kan man tydligt se. Man anser att den grupp man identifierar sig med står i högre rang, ja. Jag håller helt med dig om att våld är fel, att det bör undvikas till varje pris. Tyvärr är det ren fakta att svenskar jämt och ständigt går i reträtt, att vi motarbetas av makteliten, vilket inte är invandrarnas fel utan den styrande eliten som låter detta ske.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Du missar att han älskade Marcus Follin, en fascist som skriver på fascistiska motpol.nu.

Och?

När 4 araber gruppvåldtar en kvinna i södermalm och är muslimer varför kopplas inte dådet till deras religion, Koranen?
Citera
Medlem
Z0DIACs avatar
Fjantigt att dom vill få det till att det är en attack mot alla invandrare! Varför skulle det vara det och hur kan man uttala sig om sånt såhär tidigt utan att veta motivbilden eller nåt? (Expressen alldeles nyss.)
Citera
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaspianKuk
Eftersom du inte lyssnar på mitt svar så upprepar jag den: han jagade dom men dom kom undan (därför högg han inte dom)
Är Du helt dum i huvudet.

Jag upprepar min fråga igen, kan Du vara snäll och hålla käften nu ?

Vet någon etnicitet på dom två som står på var sida om gärningsmannen på bilden ?
Är dom mörkhyade så är det ju konstigt att han inte högg dom också !
Citera
2015-10-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Detta är resultatet av SDs uppmaning till "utomparlamentarisk kamp", de skulle lämna riksdagen och föra "kampen" ute på gatan och uppmanade alla ut på gatorna. Detta är resultatet.

Bara för någon dag sedan stod Ekeroth med alla gamla nazister från SvP och motgift och motpol och propagerade för sin gatukamp.

Nedbrända flyktingboenden och nu två mördade är resultatet av SDs kampanj. Grattis.

Pffft. Det är kul att du anklagar SD för en persons agerande. Han blev knappast hjärntvättad av deras uttalande.

Men idioter som du måste alltid komma med en pissig ursäkt.

Citera
Medlem
CocZs avatar
Och förresten - Sverige har tidigare haft en skolskjutning för er som är födda igår. 1961 nämligen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Skottdramat_i_Kung%C3%A4lv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlcc
Vilka tragiska omständigheter som har spelat ut sig i Trollhättan idag. Jag fick precis reda på nyheten via FriaTider.

Lite sadistiskt att säga att jag längtar redan efter FUP för att få reda mer på motiven bakom dådet.
Låt oss säga att det är en svensk (om inte det redan etablerats), och motiven är "högerextrema", visar det väl bara på vad som händer när vi inte väljer att prata om vissa saker i samhället (såsom invandring) och individer väljer att ta tag i saker i egna händer.

Bild som länkats några inlägg tidigare: http://d1.dn-static.se/UploadedImages/2015/10/22/a4b2c3e5-f86f-4103-b83d-b33a8f43b4e1/original.jpg

Är det konstaterat att detta är GM?
Isåfall när togs bilden?
GM är svensk och bilden togs innan han började attackera folk. Motiven lär vi aldrig få veta då GM avled på sjukhuset efter att ha blivit skjuten i bröstet av polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in