Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-22, 17:58
  #1789
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizsofius
Då var aftonhoran igång: "Misstänkte 21-åringen visade högerextrema sympatier på nätet". Jag betvivlar att Aftonbladet har läst mer än mig. Det som går att utläsa från hans konto är att han gillar metal och tittar på dokumentärer om andra världskriget.
Du missar att han älskade Marcus Follin, en fascist som skriver på fascistiska motpol.nu.
Citera
2015-10-22, 17:58
  #1790
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Äh, snubben gillade bara en video jag gjorde (min absolut största) och följer mig inte ens på Facebook. Nästan lite synd att media inte kommer försöka lägga skulden på mig för det här, det är ju så Marilyn Manson fick en karriär mer eller mindre.

Aja. Jag får väl försöka kämpa mig fram den hederliga vägen med mina 40'000 views a month.


Ja alltså ska man ta ditt konto endast som exempel så skulle det inte vara anmärkningsvärt men i samband med resten så är det tillräckligt för att förstå att han inte gillar invandrare.

Mina fördomar sträcker sig lika långt spelar inte roll om man är rasist eller blatte.

Bra videos du gör förresten! Fortsätt så!
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
En vänsterextremistisk false flag, det är min magkänsla i nuläget.

Tror jag kommer få rätt när alla korten är på bordet.

Antons facebook konto var skapat den 11 oktober, det är en klassiker vid sådana här false flags.
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1792
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Om GM inte attackerade barnen som han står bredvid på bilden så är nog detta fall bland det märkligaste som jag har varit med om.

Varför skona dessa liksom?
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1793
Medlem
KaspianKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Eftersom Du inte fattade frågan så upprepar jag den.

Vet någon etnicitet på dom två som står på var sida om gärningsmannen på bilden ?
Är dom mörkhyade så är det ju konstigt att han inte högg dom också,
Eftersom du inte lyssnar på mitt svar så upprepar jag den: han jagade dom men dom kom undan (därför högg han inte dom)
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1794
Medlem
Vilka tragiska omständigheter som har spelat ut sig i Trollhättan idag. Jag fick precis reda på nyheten via FriaTider.

Lite sadistiskt att säga att jag längtar redan efter FUP för att få reda mer på motiven bakom dådet.
Låt oss säga att det är en svensk (om inte det redan etablerats), och motiven är "högerextrema", visar det väl bara på vad som händer när vi inte väljer att prata om vissa saker i samhället (såsom invandring) och individer väljer att ta tag i saker i egna händer.

Bild som länkats några inlägg tidigare: http://d1.dn-static.se/UploadedImage...1/original.jpg

Är det konstaterat att detta är GM?
Isåfall när togs bilden?
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1795
Medlem
enfindams avatar
Det är viktigt att komma ihåg att det här är en ensam galnings verk och har ingenting med SD eller någonting annat att göra. Vi får inte låta rädslan ta över utan leva på som vanligt. En tragedi för alla svenskar.
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1796
Medlem
Tre kronors officiella Twitterkonto hade tydligen också kommenterat händelsen och är nu i blåsväder.
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle21631329.ab

Tweeten: https://imgi.se/image/FTo

Vad kommer detta sluta i tro..
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1797
Medlem
RobertoSavianos avatar
Så sjukt.

När dådet på IKEA hände så var media snabbt framme och pratade om hur "mörka krafter" utnyttjat situationen då det var invandrare som dödade svenskar.

Nu när det är tvärtom så är media snabba utnyttja samma princip och hävda att motivet var rasistiskt/koppling till SD, så snabbt det kommer fram att GM var svensk och BO kulturberikare.

Vidrigt.
Citera
2015-10-22, 17:59
  #1798
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Praetori
Perfekt, polarisering och smutskastning i samhället är precis vad Sverige 2015 behöver. SD må vara ett bygge som luktar unket men att börja peka finger åt deras håll är lika hjärndött som att peka finger på muslimer eller någon annan så fort det begås olika former av brott av störda individer.

Citat:
Ursprungligen postat av MarxistHunter
Någon som hade tröttnat på mångkulturen..

Jag låter ovanstående tala för min logik...
Citera
2015-10-22, 18:00
  #1799
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Är det någon här som är bra på "svärd" och eventuellt identifiera vilken typ av svärd han har samt var man kan få tag i en sådan?

Hur många normala unga män har egentligen svärd hemma?


de flesta unga män fascineras av svärd, och minst 60% har eller har velat köpa svärd,
kung-fu filmer, Kill Bill, Star Wars, jedi, japanska kamsporter, medeltidfantaster,

dessa svärd är prydnadsföremål , inte lämpliga att ens skära en vattenmelon, hehe
Citera
2015-10-22, 18:00
  #1800
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Mobbad plus hänger i sin internetbubbla gissar jag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback