2015-10-22, 17:31
Medlem
ThordOlavssons avatar
GM bodde ett spjutkast från Lyrfågelskolan, ett pilbågsskott från Stavreskolan och ändå valde han att åka 2km söderut till den invandrartätaste skolan i Trollhättan. Väl där knackade han på dörrar och stack första bästa som öppnade dörren...

Om han bara vill göra en skolattack så har han gått över ån efter vatten... Om han däremot vill döda så många invandrare som möjligt så är det vettigt att ta sig till Kronogården, där det nästan är hittelön på en svensk elev.

Så i förstone kan man tro att han har för avsikt att döda många invandrarelever och därför ger sig iväg till Kronogården.

Men det som är lite förvånande är att han inte skadade fler. Han tycks ha nöjt sig med att sticka förste person som öppnade dörren. Kan det vara så att han tror att den som öppnar dörren normalt är en lärare? Hur vet han då att läraren är utländsk? Att eleverna kommer från utlandet är en sak, men lärare kan vara svenskar...

Vidare är det märkligt att han låter sig fotas med elever. Om han vill döda många varför låter han sig då fotas med dem istället för att hugga ned dem?

Att söka logiska förklaringar för någon som lider av någon form av galenskap är vanskligt. Men att säga att han vill döda många utländska elever tycker jag är en förhastad slutsats. Man måste hålla öppet för att det är lärarkåren han vänder sig mot.

Någon som vet var han gick på grundskolan eller om han har någon bekant eller släkting som går på Kronogården?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Hur kan gärningsmannen gilla BÅDE nazism och SD?
Halva SD består ju av judar.

Inget är omöjligt 2015
Citera
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Ja, om man är intresserad av WW2, och sen väljer att ta på sig en hyfsat lik replika av en hjälm från den tiden för att sedan gå och hugga ner invandrarbarn, då var man väl fan inte intresserad av den goda sidan, eller vad tror du?
Utgår ifrån att du är ett troll, så kommer inte svara mer. Idioter orkar jag inte ödsla tid på.

Man kan fortfarande inte påstå att han är någon nazist. Det är dumheter.

Måste man älska Star Wars om man har en Dart Vader mask?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenLoach
Ja, ser man en utklädd man med ett svärd med blod på, inte fan vill man bli plåtad intill mannen? Visst att de kan tro att det är fejk, men tar man risken? Förvisso är det barn vi talar om, så man får väl ha det i beaktande.

jo ett flertal vittnen ville bli fotograferade med gm då de trodde det var utklädsel för halloween, något som många skolor tillåter, bla västerskolan i Uddevalla.hoppas väster avbryter utspökandet i morgon då det inte längre tillför någonting till skolan.
Citera
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringklockan97
Håller med. Ser ut som ett Aspergerbarn

Trevligt med fördomar! Du kanske hatar invandrare bara för att de är just invandrare, du också? :usnure:
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Darth vader mask? Eller ss?

Paintballmask. ss lol, noob.
Citera
2015-10-22, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppepi
Finns några uppgifter om närmaste familjen ? Uppväxt, ev skilsmässa, andra problem ??
Hela familjen verkar vara rasister. Bara att kolla pa vad de lagt upp pa Facebook.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Hur kommer det sig då att vänsterpatrasket oftare döms för både våldtäkt och uppvigling än SDare då? Att använda denna händelse för att kasta skit på SD, säger en hel del om hur illa det är ställt med dagens psykvård.

Jag utgår ifrån att du har källa på det
Majoriteten av politika mord i Sverige begås av högerextrema, så atte.
Citera
Medlem
emma80s avatar
Det postades info tidigare om att en lärare (äldre) och en elevassistent (yngre) skulle ha avlidit och ha fått massa RIP-meddelanden på sina facebooks, men är det inte hittills tre döda? GM, en elev och elevassistenten? Jag har fått intrycket av att den vuxne läraren fortfarande vårdas på sjukhus, liksom en ytterligare elev.

Citat:
Ursprungligen postat av Amanite
bara 11 vänner nu kvar nu, löjligt att hans f.d vänner tar bort sig från hans Facebook. Sedan när blev hans gärningar deras fel?
Att de tar bort honom nu kan man iofs förstå, varför vara kompis med en död persons konto? Kontot lär väl dessutom släckas snart.
Citera
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Klassas detta som en massaker?
Det kommer förmodligen att klassas som ett rasistattentat. Någon massaker är det ju inte än så länge.
Skulden kommer att tillägnas SD, och det kommer FB-grupper som vill kärleksbomba skolan.
Synd att GM avled, det vore intressant att fått veta hans mentala hälsa.

Edit: SD är INTE högextrema!
Citera
2015-10-22, 17:33
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Låt mig se om jag förstått detta rätt.
Invandrare dödar svenskar likt IKEA-morden = Ut med packet.

Svensk dödar lärare och invandrarbarn = orsakad av brist på Ut med packet?

Massmedia pratade om "hudfärgade plåster" när svenskarna blev halshuggna på IKEA.
Citera
2015-10-22, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidsoro
Har det hänt nån våldtäkt i Trollhättan på senaste?
Är ju inte omöjligt att det är hämd det handlar om, eftersom han gick runt och letade i klassrummen.
Han anföll inte de första somalierna som tog kort!

Skulle nåt somalie-as ge sig på mina döttrar hade jag gjort samma sak
Offren var högstadieelever på 11 och 15 år. Du är just nu i mina europeiska invandrarögon ett lika stort svenskt statsmongo som GM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in