2015-10-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Han var intresserad av WW2.

Vad är det du inte förstår? Blev du född ur röven på en gris eller?

Ja, om man är intresserad av WW2, och sen väljer att ta på sig en hyfsat lik replika av en hjälm från den tiden för att sedan gå och hugga ner invandrarbarn, då var man väl fan inte intresserad av den goda sidan, eller vad tror du?
Utgår ifrån att du är ett troll, så kommer inte svara mer. Idioter orkar jag inte ödsla tid på.
Citera
2015-10-22, 17:28
Medlem
SlutaCiteraMigTacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Han hade inte behövt tabba sig för hade GM varit svart hade han hållit truten ala IKEA-mordet...

Visst han väljer sina offer.
Citera
2015-10-22, 17:29
Medlem
Nuvarande regering, tidigare regeringar och media har BLOD PÅ SINA HÄNDER! Styrande med sin ansvarslösa invandringspolitik och media med sitt förskönande vad gäller mångkultur så är det dom som föder rasism. Var en tidsfråga innan en psykstörd svensk skulle ta ut sina aggressioner på oskyldiga invandrare.

Precis som dådet på IKEA är detta ett brott med rasistiska motiv. Båda dessa hade kunnat stoppats med en politik värd namnet. Nu om något måste folk inse att SD är enda rätta vägen att gå. Detta vansinne måste få ett stopp innan fler oskyldiga svenskar och invandrare får sätta livet till.

Jag är verkligen inte förvånad att många invandrare röstar på SD.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
.
Hur kan gärningsmannen gilla BÅDE nazism och SD?
Halva SD består ju av judar.
Citera
Medlem
Muffinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Klassas detta som en massaker?

Nej. Var du tvungen att fråga detta?, du kunde inte.. tex ha sökt innan du frågade en sådan dum jävla fråga?.
Citera
2015-10-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Ja, om man är intresserad av WW2, och sen väljer att ta på sig en hyfsat lik replika av en hjälm från den tiden för att sedan gå och hugga ner invandrarbarn, då var man väl fan inte intresserad av den goda sidan, eller vad tror du?
Utgår ifrån att du är ett troll, så kommer inte svara mer. Idioter orkar jag inte ödsla tid på.
Bild på hjälmen?
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
87% överlever mordförsök idag så räkna inte med det. Å andra sidan "kritiskt läge" ger ett sken av att de är allvarligt skadade. Kommer man in levande på akuten idag så överlever man med största sannolikhet.

Högst en död till om jag får gissa och då speciellt den unga 11-åringen.

Det ovanliga var att de sade "mycket kritiskt".
Det har jag aldrig hört förut. "Kritiskt" hör man ofta och då är det fara på färde.

Det mycket ovanliga "mycket kritiskt" antydde att offren var mer döda än levande och att litet hopp fanns.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av telefonforsaljaren
Jag får känslan av att det kommer visa sig att gm har asperger.

Håller med. Ser ut som ett Aspergerbarn
Citera
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Skillnaden är väl att SDare uppmuntrar våld mot invandrare, medan vänsterfolk inte uppmuntrar våldtäkter. Du är för liten för flashback, gå och lägg dig.
Hur kommer det sig då att vänsterpatrasket oftare döms för både våldtäkt och uppvigling än SDare då? Att använda denna händelse för att kasta skit på SD, säger en hel del om hur illa det är ställt med dagens psykvård.
Citera
Medlem
joppepis avatar
Finns några uppgifter om närmaste familjen ? Uppväxt, ev skilsmässa, andra problem ??
Citera
Medlem
Har det hänt nån våldtäkt i Trollhättan på senaste?
Är ju inte omöjligt att det är hämd det handlar om, eftersom han gick runt och letade i klassrummen.
Han anföll inte de första somalierna som tog kort!

Skulle nåt somalie-as ge sig på mina döttrar hade jag gjort samma sak
Citera
Medlem
Är det någon som har den opixelerade bilden med GM?
AFP har tydligen fått tag i den av en elev på skolan men har beskärt bort personerna (offren?) på sidorna om han.

Bilden i fråga
http://d3.dn-static.se/UploadedImages/2015/10/22/a4b2c3e5-f86f-4103-b83d-b33a8f43b4e1/original.jpg?id=1345223

BBC/AFP
http://www.bbc.com/news/world-europe-34602621
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in