Hittade det här sen tidigare inlägg i tråden, nån ville ju veta om bil.
ingo22
Medlem
Reg: Sep 2015
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nej. Har inte hört något om honom och visste inte heller att han var på plats vid Lisas försvinnande
Hej
Det stod i någon tidning tidigare, och det var någon här på tråden som hade ungefär samma tankar som jag har. Han var i Blomberg samma dag som Lisa jobbade sista dagen. Och dagen efter försvann han som en kanonkula till Dubai. Ett foto på AJ och honom som tidigare fanns på internet är också raderat, dom stod tillsammans på trappen till bostadshuset. Enligt min åsikt såg han mysko ut. Vet ej om jag kan gå ut med hans konstiga namn. Men kolla på Ratsit så ser du vilka 2 personer som är skrivna på den adressen. Då får du fram namnet. Kolla sedan på internet så får du se vad mysko allt är.
Han är skriven på samma adress som AJ, men telnr är nu borttaget, det fanns tidigare.
Du kommer inte hitta mycket om honom, tidigare kunde man se flera foton på honom och AJ.
Enligt min åsikt är det något han vill dölja.
Konstigt att inte någon på den här tråden fördjupar sig i just honom. Enligt min åsikt såg han mysko ut.
MVH
ingo22
Hittade följande:
2015-09-02, 14:01
17-åriga Lisa Holm försvann i Blomberg på Kinnekulle 2015-06-07 och hittades mördad
Postat av Spanaren321
Vem kan ge mer info om godsägaren A.J:s styvson?...
Vem kan ge mer info om godsägaren A.J:s styvson? Det står i ett inlägg att flera fynd har gjorts av LH:s tillhörigheter längs vägen till AJ:s boningshus. Kan det inte vara så att AJ:s styvson har med det hela att göra? Han har ju tillgång till alla byggnader på godset och även till AJ:s svarta bil som hade setts köra i hög hastighet i området den aktuella söndagskvällen?
Senast redigerad av ingo22 2015-10-16 kl. 21:05.