2015-10-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarchasm
Grönar hulkstore! snabb leverans och väldigt trevlig på mailen.

Sist men inte minst alla preparat ifrån dem har varit av en annan kaliber än tidigare märken jag prövat.... Mer får pengarna där det gillar jag

Dom må vara gröna och trevliga på mailen! Men för helvete dom är inte direkt snabba av sig!!!
La en förfrågan förra måndagen och fick då svar att det jag sökte fanns inne först på onsdagen. Svarade direkt och la in en beställning men hör och häpna, de har inte svarat än och nu är det fucking söndag och mitt konto på countermail går ut om nån timma För helvete brevduvor är ju snabbare än dom så där missade dom den beställningen. Men gröna verkar dom vara det säger jag inget om!
2015-10-19, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Dom må vara gröna och trevliga på mailen! Men för helvete dom är inte direkt snabba av sig!!!
La en förfrågan förra måndagen och fick då svar att det jag sökte fanns inne först på onsdagen. Svarade direkt och la in en beställning men hör och häpna, de har inte svarat än och nu är det fucking söndag och mitt konto på countermail går ut om nån timma För helvete brevduvor är ju snabbare än dom så där missade dom den beställningen. Men gröna verkar dom vara det säger jag inget om!

jag fick mail av dem att han hade jobbat hela förra veckan och inte haft tillgång till cm på samma sätt.
Jag la en order i fredags och fick svar igår att deras mail hade blivit lidande pga detta.

fick min förra order dagen efter dem hade mottagit betalningen vilket jag tyckte var snabb leverans.

Med vänlig hälsning.
Senast redigerad av zarchasm 2015-10-19 kl. 13:50.
2015-10-19, 19:14
Medlem
Citat:
Hade dom vetat att det var INSIDER1939 som beställde så tror jag dom tänkt om. men men shit happens.

Om du har något personligt problem med dem så ta det med dem, inte med mig.
Jag beställde av dem och fick ett snabbt och bra bemötande och är därför nöjd med Swedstore.com
2015-10-19, 19:51
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Känns helskumt detta och jag brukar ha näsa för sånt, tror inte på tillfälligheter! Du dyker upp i denna tråden som gubben i lådan, ditt senaste inlägg innan detta var 2014-11-16, 02:31 Alltså nästan ett år sedan. Innan det har du inte varit aktiv på f12 eller f161 alls. Du sågs tidigare i trådar som politik, spel, integration, musik etc etc. Doping är inte din grej helt klart och därav blir det mer misstänksamt när du dyker upp från ingenstans och grönar en shop som faktiskt har misskött sig fett på alla plan! Va inte längesen jag rödade den shopen och folk ska inte låta sig luras av sådana här "tillfälligheter" som är så förbannat genomskinliga och därför varnar jag nu läsare här inne om din lilla gröning som kanske ska tas med en nypa salt under omständigheterna! Känns mer som du fått i "uppdrag" att gå in på ditt gamla fb-konto och gröna den röda shopen swedstore.com

Jaha vad säger man här då? Samma som ovan fast 10ggr värre typ!!! Ditt senaste inlägg innan detta var för helvete back in 2009-09-21, 22:33 Fucking över sex årsen
Du var inte aktiv på f12 de åren heller! Att just du dyker upp på så kort tid (5dagar) efter att FBT just poppat upp från ingen stans väcker misstankarna starkt om att du med har fått "uppdraget" att gå in på ditt supergamla antika inaktiva konto och gröna den röda shopen swedstore.com

Folk här får så klart tro vad dom vill, men min plikt är att varna dem för medlemmar som dig och FBT som dyker upp från ingenstans och grönar samma röda shop på så kort tid i mellan varandra. .

INSIDER1939 är ett känt och meriterat namn här på f12 och f 161 och det var väl kanske inte så smart av swedstore.com att blåsa han på några beställningar. Hade dom vetat att det var INSIDER1939 som beställde så tror jag dom tänkt om. men men shit happens.

Med dem orden sagt så får nu folk själva avgöra om dom vill chansa på swedstore.com eller köra på säkra kort och beställa från någon av de andra flertalet gröna shopparna!
De kanske använder sig av andra konton också? Just saying.
2015-10-20, 15:35
Medlem
roskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Grönar Bamseshoppen.

Snabb lev, väldigt openminded och noga med att göra rätt för sig med nuvarande ledning.

Ligger på deras primo nu och hoppas den högdoserade rackaren håller god kvalitet.

Rekommenderar er verkligen att kolla in Bamseshoppen med dess nya ägare.

Vänligen.

Skäms lite när jag läser dina inlägg hur blåögd du måste vara.
Så du tror på fullaste allvar att någon annan aktör skulle köpa upp "bamse lab" med ryktet dem hade?

blåste tonvis med människor... sålde rapsolja sista tiden. Var ju knappast 1 shop som dem höll på med, Där det var liknade händelser genom.

"Hej vill ni köpa våran shop som inte ens var välkommet på hb pga alla scam"

Klart som fan det är samma aktör som försöker lura naiva människor återigen...

Vakna nu wakka.
Senast redigerad av rosken 2015-10-20 kl. 15:47.
2015-10-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosken
Så du tror på fullaste allvar att någon annan aktör skulle köpa upp "bamse lab" med ryktet dem hade?

blåste tonvis med människor... sålde rapsolja sista tiden. Var ju knappast 1 shop som dem höll på med, Där det var liknade händelser genom.

Vakna nu wakka.

Jag accepterar din åsikt.
Och du får ha den, jag har lärt mig respektera andras åsikter.

Däremot så jobbar Bamse seriöst just nu, de kompar gamla kunder, ber olika personer utvärdera deras produkter.
Och de ger mig ett seriöst intryck.

Kan jag ha fel?
Knappast....skämt åsido, klart jag kan.

Men lika illa det var i våras, lika mycket känner jag att Bamse nu jobbar seriöst.

Framtiden får bevisa vad som gäller.
Jag kan hålla med om att det kunde varit klokare att byta namn helt, men nu är det inte så.

Och just nu framstår det som att Bamse gör bra grejer och vill bygga ett bra rykte.

Jag ger dem chansen, sedan får vi se var det slutar.

Vänligen.
2015-10-20, 19:26
Bannlyst
Är det någon som vet vem som säljer bra stackers nu för tiden? Skicka PM om ni ej vil ta öppet.
2015-10-21, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosken

Vakna nu wakka.

Exakt min tanke med bara en tidsfråga innan allt rasar samman igen och blås festen startar igen
2015-10-21, 17:11
Medlem
Högdosserad testo p?! Letar lite på hb men tycker det är rätt dåligt med högdosserade oljor.
2015-10-21, 19:01
Medlem
R.Victorianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Högdosserad testo p?! Letar lite på hb men tycker det är rätt dåligt med högdosserade oljor.

Kolla med Hulk, vet att det skulle tas in en hel högdos, osäker på testo-p dock.
2015-10-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Exakt min tanke med bara en tidsfråga innan allt rasar samman igen och blås festen startar igen

Bamse kompar just nu massa kunder för sämre varor i våras.
Jag måste säga att det är ett lustigt sätt att blåsa folk på om det är tanken.

Jag litar inte blint på någon, men just nu gör Bamse väldigt mycket bra saker och jag har i dagsläget bara gott att säga om Bamse.

Framtiden får utvisa hur väl det håller.
Just nu anser jag dock att man kan rekommendera Bamse med gott samvete.

Ha en trevlig kväll.

Vänligen.
2015-10-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Bamse kompar just nu massa kunder för sämre varor i våras.
Jag måste säga att det är ett lustigt sätt att blåsa folk på om det är tanken.

Jag litar inte blint på någon, men just nu gör Bamse väldigt mycket bra saker och jag har i dagsläget bara gott att säga om Bamse.

Framtiden får utvisa hur väl det håller.
Just nu anser jag dock att man kan rekommendera Bamse med gott samvete.

Ha en trevlig kväll.

Vänligen.

Måste fråga en sak Wakka? Hade du själv köpt upp en scamers rörelse för att sedan ta dina pengar och
kompensera diverse folk för något som förra ägaren blåste dom på?

Om svaret är nej, då undrar jag varför inte? och sedan undrar jag om du tror att nån annan skulle göra det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in