Citat:
Ursprungligen postat av
ShortLife
"Antalet asylsökande hittills i år närmar sig 100.000. Under gårdagen sökte fler asyl under en enskild dag än någonsin tidigare. Under tisdagen sökte 1.792 personer asyl i Sverige, enligt Migrationsverkets hemsida. Av dem var 491 ensamkommande barn, främst från Afghanistan. Sammanlagt har nu nästan 99.000 personer sökt asyl under 2015."
Och enligt polisen söker inte hälften av inflödet asyl, alltså snackar vi 200.000 hittills iår. Släng på lite anhöriginvandring och siffrorna går fullständigt bananas. Ett system som kollapsat och människor bara fortsätter att välla in, detta kommer bli en fin framtid.
Man kan notera att endast ca: 1/3 av dessa är eller säger sig komma från Syrien.
1792 pers registrerade på en dag, hur många tar sig in under radarn, kan det handla om i faktiska tal runt 3000 pers per dag nu?
"Ensamkommande" från Afghanistan en masse, jo jag tackar jag.
Sverige massimporterar nu det absolut sämsta och mest problematiska folkslagen som står att finna
på jordklotet, en cocktail blandas av aldrig tidigare skådat slag.
Inget land på jorden har tidigare gjort vad svenska politiker nu gör med Sverige, detta kommer att sluta med katastrof.
Det är jag helt övertygad om.