2015-10-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Tänkte närmast på i den här tråden. Eller har han kommit till insikt om att FPC inte är så kass ändå?
Snälla, dra inte in honom igen.

Zorb, jag hoppas du ger oss som hörsammade dig en chans att nån dag bjuda dig på en drink. 😘
2015-10-21, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hereweareagain
All-in med det lilla jag har.

Tack för 220 till 340, nu blir det apple 114 till 145.

Väl mött Zorb. Jag håller koll på tråden fortsatt.
2015-10-21, 10:20
Medlem
SparkMans avatar
Fredrik Lundberg har gått in och blankat FPC nu
2015-10-21, 10:23
Medlem
Zorb är "Streetdog" på twitter.. följ honom där
2015-10-21, 10:24
Medlem
Mycket viktigt milstolpe har nåtts idag.

Vi har nått 350 kr.

Glöm inte, kvartal 4 blir positiv också.
2015-10-21, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Fredrik Lundberg har gått in och blankat FPC nu
Källa?
2015-10-21, 11:21
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Källa?
Edit: Missuppfattning från min sida angående PM

Annars:
Den dagen det går med hjälp av t.ex. en telefon och ett fingeravtryck att komma åt ens bankkonton så kommer yrkeskriminella kunna kidnappa människor till höger och vänster för att sedan föra över pengarna till diverse bankkonton på Caymanöarna utan att ens begära in en lösensumma från närstående.

Först då kommer antagligen världen att vakna och då är det godnatt för fingerläsare.
Senast redigerad av SparkMan 2015-10-21 kl. 11:50.
2015-10-21, 11:28
Medlem
padrons avatar
Citat:
Gårdagens PM.

Där står det att Indutrade är ny blankare i aktien. Indutrade ägs till 25,6% av Lundbergs och Fredrik Lundberg är även styrelseordförande i företaget.

Han kanske tänker samma som jag. Att den dagen det går med hjälp av t.ex. en telefon och ett fingeravtryck att komma åt ens bankkonton så kommer yrkeskriminella kunna kidnappa människor till höger och vänster för att sedan föra över pengarna till diverse bankkonton på Caymanöarna utan att ens begära in en lösensumma från närstående.

Först då kommer antagligen världen att vakna och då är det godnatt för fingerläsare.

Nej, det har du fått om bakfoten.

Citat:
CADIAN FORTSÄTTER ÖKA, NY BLANKARE I INDUTRADE (Direkt)
2015-10-20 15:54
STOCKHOLM (Direkt) Cadian har för andra dagen i rad utökat sin blankningsposition i Fingerprint Cards.

Det framgår av Finansinspektionens blankningsstatistik på tisdagen.

Den senaste ökningen skedde från 2,12 till 2,4 procent. Av måndagens lista framgick en ökning av den korta positionen från 2,02 procent.

I statistiken har även en ny blankare i Indutrade dykt upp. Bodenholm Capital, som enligt ägartjänsten Holdings är en del av hedgefondförvaltaren Brummer & Partners, är kort 0,5 procent i teknikhandelsbolaget.
2015-10-21, 11:39
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Gårdagens PM.

Där står det att Indutrade är ny blankare i aktien. Indutrade ägs till 25,6% av Lundbergs och Fredrik Lundberg är även styrelseordförande i företaget.

Han kanske tänker samma som jag. Att den dagen det går med hjälp av t.ex. en telefon och ett fingeravtryck att komma åt ens bankkonton så kommer yrkeskriminella kunna kidnappa människor till höger och vänster för att sedan föra över pengarna till diverse bankkonton på Caymanöarna utan att ens begära in en lösensumma från närstående.

har du ätit praliner nu igen?

dom kan fortfarande kidnappa och ta deras koder eller låter dom överföra med datorn

god natt
2015-10-21, 11:45
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Nej, det har du fått om bakfoten.
Vad har jag fått om bakfoten?

Edit: Ok, get it now. My bad

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
har du ätit praliner nu igen?

dom kan fortfarande kidnappa och ta deras koder eller låter dom överföra med datorn

god natt
Var ska kidnapparna få koderna ifrån? Hypnos?
Senast redigerad av SparkMan 2015-10-21 kl. 11:47.
2015-10-21, 11:49
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Gårdagens PM.

Lär dig hur produkten fungerar innan du uttalar dig,

Det här är ingenting du kan lura din flickvän att lägga tummen på tape och sedan använda det som inloggning .

Det krävs en riktig tum som pulserar
2015-10-21, 11:54
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
Lär dig hur produkten fungerar innan du uttalar dig,

Det här är ingenting du kan lura din flickvän att lägga tummen på tape och sedan använda det som inloggning .

Det krävs en riktig tum som pulserar
Vid kidnappning handlar det inte om att lägga den bortrövades finger på en tejp utan att binda fast den bortrövade och trycka dennes finger mot enheten för att få tillgång till hela den bortrövades förmögenhet. Inga koder, ingen utpressning. Bara grov stöld.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in