2015-10-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trustmeiamadoctor
Helt klart förståeligt. Kan dock berätta att ångesten att förlora en vunnen vinst är mycket mycket värre än glädjen av att vinna ännu mera eller att missa en uppgång.

Återigen, du tar galet stor risk. Sälj pengarna du gick in med och låt vinsten rulla vidare, då kan du alltid luta dig tillbaka på det.

Undantaget är om du verkligen tror på företaget och i princip vet att det kommer att gå upp i framtiden, men helt ärligt Steve, med tanke på hur bekräftelsesökande du har varit i denna tråden tror jag inte du kan värdera det själv

EDIT: Kom på att det lät lite drygt. Var inte så menat! Men du har frågat väldigt mycket vad du ska göra med FPC i denna tråden

Haha jag vet. Men det är för att jag kan ingenting. Försöker sluta spela bort pengarna så söker väl kicken kanske i aktier men chansar ju inte helt vilt.

Jag värderar att den ska upp upp upp :P
2015-10-17, 18:12
Medlem
Citat:
Helt klart förståeligt. Kan dock berätta att ångesten att förlora en vunnen vinst är mycket mycket värre än glädjen av att vinna ännu mera eller att missa en uppgång.

Återigen, du tar galet stor risk. Sälj pengarna du gick in med och låt vinsten rulla vidare, då kan du alltid luta dig tillbaka på det.

Undantaget är om du verkligen tror på företaget och i princip vet att det kommer att gå upp i framtiden, men helt ärligt Steve, med tanke på hur bekräftelsesökande du har varit i denna tråden tror jag inte du kan värdera det själv

EDIT: Kom på att det lät lite drygt. Var inte så menat! Men du har frågat väldigt mycket vad du ska göra med FPC i denna tråden

Okej, vi säger att jag går ut med kapitalet. Stoppar jag det i fing då? Jag skulle bara ha fing från början men går ju göra pengar på andra aktier med
2015-10-17, 18:33
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Okej, vi säger att jag går ut med kapitalet. Stoppar jag det i fing då? Jag skulle bara ha fing från början men går ju göra pengar på andra aktier med

Att blint följa vad som sägs på forum tror jag är ett säkert sätt att bränna sig på aktier på sikt så jag tycker inte du ska varken lita på mig eller något annan på FB/BS/Placera om var du ska placera dina pengar!

Du bör snarare använda forumen som ett sätt för dig att få upp ögonen för aktierna och för att samla in information om aktien för att sedan göra ett eget beslut om du ska gå in i aktien och när.

Det jag dock kan säga med säkerhet är att det inte är en bra idé att ligga all-in i en aktie som för tillfället är rejält upphaussad utan någon slags fundamenta. För det tolkar jag NEXT som
2015-10-17, 19:52
Medlem
Citat:
Att blint följa vad som sägs på forum tror jag är ett säkert sätt att bränna sig på aktier på sikt så jag tycker inte du ska varken lita på mig eller något annan på FB/BS/Placera om var du ska placera dina pengar!

Du bör snarare använda forumen som ett sätt för dig att få upp ögonen för aktierna och för att samla in information om aktien för att sedan göra ett eget beslut om du ska gå in i aktien och när.

Det jag dock kan säga med säkerhet är att det inte är en bra idé att ligga all-in i en aktie som för tillfället är rejält upphaussad utan någon slags fundamenta. För det tolkar jag NEXT som

Sanning. Jag går ut när de släppt deras tier 1 och berättat vem de har samarbete med. Då borde jag plussat mellan 3-400k
2015-10-18, 10:29
Medlem
lifeabroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevegalloway
Sanning. Jag går ut när de släppt deras tier 1 och berättat vem de har samarbete med. Då borde jag plussat mellan 3-400k

Eller så säljer folk på nyhet
2015-10-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
De litar på kråkan pga hans/hennes förmåga att redovisa siffror. Dennes siffror stämde i överlag.

Utöver det, är man villig att undersöka saker och ting kan man snabbt upptäcka vart framtiden är på väg flera månader i för väg... Självständigt

Med eller utan kråkan, siffror är kung. Vi som har följt aktien vet att det finns mer krut till raketen än.

Ska helst inte skriva mer för då kommer barnen från dagisavdelningen att försämra stämningen och diskurssionen i tråden.

Positive/Negative Fingerprint Cards triggers Vecka 43
http://goo.gl/fVFSHU
2015-10-19, 03:10
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Hjälp..nu har fan placeras forum spårat ur.

De håller på och snackar om "Fing-tshirts" och en jäkla massa blaj.

Och iom NEXT raketresa där Ola Rollen gått in med pengar...kråkhataren har ju helt "lost it", han är så jävla sjukt insnöad på Fing och blir helt rabiat där han omedelbart dumförklarar NEXT teknik...nä den killen tål inte kritik, han har enorma problem med det. Tror han lider av hybris.

Visst har Fing en bra resa framför sig, men allvarligt..tror att många kommer att sitta kvar ALLDELES för länge i Fing, för de kommer att vägra inse sin begränsning. Inget varar för evigt, inget...

Tramsa inte i tråden. Denna tråd är för FPC. Önskar du diskutera NEXT , vänligen skapa en ny tråd. Så började det innan och tråden spårade ur och man började diskutera/rekommendera andra aktier här.
2015-10-20, 09:59
Medlem
Ny ATH vid skrivande stund. 336,5 kr.

Uppvärderingen pågår.
2015-10-20, 11:08
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Ny ATH vid skrivande stund. 336,5 kr.

Uppvärderingen pågår.

det var länge sen

nu 340,50
Senast redigerad av Harry_ 2015-10-20 kl. 11:11.
2015-10-20, 20:45
Medlem
camos avatar
Denna tråden dog med zorbs lämnande. Även kurt-sune har gått under jorden. Intressant.
2015-10-20, 21:04
Medlem
penols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camo
Även kurt-sune har gått under jorden. Intressant.

Nä han är inloggad nu. Skrev senast i bobubbletråden i natt.
2015-10-20, 21:11
Medlem
camos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penol
Nä han är inloggad nu. Skrev senast i bobubbletråden i natt.

Tänkte närmast på i den här tråden. Eller har han kommit till insikt om att FPC inte är så kass ändå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in