2015-10-20, 13:05
Medlem
thabitas avatar
http://www.expressen.se/tv/noje/christer-sandelin-vill-ha-jimmie-akesson-som-statsminister/
Citera
2015-10-20, 13:08
Bannlyst
Märks att han suttit och läst en hel del på Flashback iallafall. Realism lol...
Citera
2015-10-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Det kanske han har, men av någon anledning verkar Sverige-Demokrater generellt sett lida mer av dyslexi än andra. Varför inte bara låta någon som kan stava och använda punkt (är detta något som blir problematiskt eller har det med förstånd att göra?) dubbelkolla vad du har skrivit innan du lägger ut det på FB inför hela svenska folket? Om han nu vet om att han skriver illa. Annars är han ju väldigt världsfrånvänd.

I tråden som åkt i papperskorgen hävdar någon att Gurra G har skrivit något sådant här:

Jag är också lite fascinerad. Sandelin har väl aldrig framstått som särskilt intellektuell eller intelligent? En vanlig white-trash-snubbe som gör själlös musik för folk som inte orkar tänka så mycket, gillar säkert att läsa Läckberg och kolla på hockey etc.

Nu menar jag verkligen inte att det är något fel att vara en sådan person, men att just han av alla "kändisar" skulle vara Sverige-Demokrat är väl knappast förvånande?

Suck vad tröttsamt inlägg med helt irrelevanta synpunkter. Många gillar hans musik andra inte. Dock är Sandelin en av de mest kända inom svensk pop från 80- o 90- talet, det är intressant i sammanhanget.

Respekt till Christer Sandelin, svensk invandringspolitik är helt sinnessjuk. Skönt att någon kändis har stake nog att påtala det.
Citera
2015-10-20, 13:18
Medlem
VlClOUSs avatar
Christer, du kan inte gå all in och sedan backa.

Jag tror att om han var seriös och verkligen hade tänkt igenom inlägget så hade han inte raderat det när skiten träffade fläkten. Förstår fortfarande inte hur han resonerade om han inte hade räknat med skit.
Citera
2015-10-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Det kanske han har, men av någon anledning verkar Sverige-Demokrater generellt sett lida mer av dyslexi än andra.

Om det nu stämmer så kanske det beror på att dyslektiker av praktiken är mer motståndskraftiga mot propaganda/twitter/hatmedia och har kanske istället lättare att se hela bilden.
Citera
2015-10-20, 13:23
Medlem
Är Christer Sandelin rasist, eller menar han att SD i denna fråga, är det enda parti som är realistiskt?
Att det står en hoper vänster människor och skriker högst måste motverkas!!
Skicka pengar dit dom behövs och där dom gör mest nytta, för HELVETE!!
Citera
2015-10-20, 13:27
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOzil
Vad har detta för nyhetsvärde (som gör att Aftonbladet väljer att skriva en artikel om det)? Christer Sandelin är en föredetting vars dåligt underbyggda karriär somnade in för flera decennier sedan. Han är lika intressant som ogräs. Knappt 20% av alla andra svenskar vill förmodligen också ha Åkesson som statsminister, så Aftonbladet kunde lika gärna ha citerat random Facebook-inlägg från Kenneth i Jordbro eller Billy i Sorsele. Ska han släppa en skiva snart och törstar efter publicitet? Sandelin är en nolla både som kändis och (uppenbarligen) i intellektuell bemärkelse. Det är bara sorgligt att han fortfarande får uppmärksamhet. Tig ihjäl honom istället och tvinga honom att ta ett riktigt jobb så vi slipper mer av hans pubertala pekoral. Ångrar redan att jag ägnade tankekraft åt detta. Jag hade nästan glömt att han fanns.
Du vill bara göra ner honom för du ogillar hans budskap. Erkänn det. Så nog orkade du alltid. Men jag förstår det gick åt en hel del tankekraft hos dig för att plita ned dessa rader...
Citera
2015-10-20, 13:31
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlClOUS

Jag tror att om han var seriös och verkligen hade tänkt igenom inlägget så hade han inte raderat det när skiten träffade fläkten. Förstår fortfarande inte hur han resonerade om han inte hade räknat med skit.

Språkbehandlingen tyder på att det sannolikt var ett inlägg gjort under inflytande av alkohol eller knark. Om inte så är det otroligt ynkligt och rent korkat att ta bort det.
Citera
2015-10-20, 13:32
Medlem
Det är ju intressant att Sandelin har mer intrigitet själv än hela kändis Sverige tillsammans. Alla, Schyffers speciellt, inlägg på Sandelins Facebook visar ju hur insnöade, korkade och hjärntvättade kärringar och idioter verkligen är.
Citera
2015-10-20, 13:32
Medlem
Jag har alltid gillat Sandelins låtar och musik. Hoppas att han gör fler album.
Citera
2015-10-20, 13:36
Bannlyst
Citat:

Han resonerade kanske inte alls.
Citera
2015-10-20, 13:36
Medlem
Citat:

Han har inte raderat något. Bara för att DU inte hittar det du vill hitta är inte alla lika oroliga som du. Sandelin gillar inte dagens invandringspolitik. Inte jag heller. Och det finns då bara ett alternativ. Eller vet du något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in