2015-08-26, 12:14
Medlem
Jag har en hälsning från Länsman:

"TYCK TILL!
En av förändringarna som är på gång är att vi byter namn. Varför vi gör det kommer jag gå in på inom kort. Men nu behöver vi er hjälp!
Ni har fram till kl 20:00 på er att tycka till. (26/8)
Programmet kommer fortfarande att förkortas till RLM. Men innebörden kommer att ändras. R kommer fortfarande att stå för Radio, men jag har sökt ord med "L" och "M" i. Det finns verkligen inte många som passar har jag märkt nu ca 4000 ord senare.
Länsman och Ingrid Carlqvist föreslår:
Radiolymlarna - Vi kallas ju både det ena och det andra av vänstern och liberalerna, vi är ju Lymlar i deras ögon. Att vi är det i deras ögon är ju något att vara stolta över och framhäva. Är man inte på deras spår så är man på rätt spår. Ingrid påpekade även att det är bra för att vi " är rackare som inte låter oss tystas".
Conrad föreslår:
Radio Lagom - Lagom är ju minst sagt ett svenskt ord och ska då syfta på att politiken, främst invandringspolitiken behöver bli lagom, och att vi är ganska lagom.
Två andra: Radio Limitera, Radio Larm
Tyck till!"
Citera
2015-09-06, 20:20
Medlem
Dagens avsnitt med Marika Formgren var otroligt bra.

Det här borde vara en klassiker. Det här är det gamla P1 nivån. Kvalitet, perspektiv och översikt.

Otroligt kul att ni når så hög nivå.
Citera
2015-09-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
.

Kommer Ditt och Ingrids program komma tillbaka?
Citera
2015-09-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttinuttigt
Kommer Ditt och Ingrids program komma tillbaka?

Jamen det är jag rätt så säker på. Vi hade faktiskt inte tänkt avsluta det alls men inspelningstiderna har krockat med än det ena och än det andra. Men håll utkik efter "Höst med..." inom en snar framtid!
Citera
2015-09-18, 13:56
Medlem
Citat:
Jamen det är jag rätt så säker på. Vi hade faktiskt inte tänkt avsluta det alls men inspelningstiderna har krockat med än det ena och än det andra. Men håll utkik efter "Höst med..." inom en snar framtid!

Trevligt att höra!
Citera
2015-09-27, 11:49
Medlem
olasvenssons avatar
Jag lyssnar alltid på RLM Radio Realism, dom är intressanta och roliga. Vad tycker ni på Flashback om RLM?
Citera
2015-10-19, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Jag lyssnar alltid på RLM Radio Realism, dom är intressanta och roliga. Vad tycker ni på Flashback om RLM?

Deras senaste uppdatering blev skit. Tydligen är det någon lag på att Länsman måste vara programledare och då låser man sig till ett avsnitt i veckan. Man har nu 5 personer som medverkar, om man kan tänka sig göra avsnitt utan den heliga fadern länsman kan man ju lätt göra 2-3 avsnitt i per vecka.
Citera
2015-10-19, 17:16
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgift
Deras senaste uppdatering blev skit. Tydligen är det någon lag på att Länsman måste vara programledare och då låser man sig till ett avsnitt i veckan. Man har nu 5 personer som medverkar, om man kan tänka sig göra avsnitt utan den heliga fadern länsman kan man ju lätt göra 2-3 avsnitt i per vecka.
Ingrid och Conrad kör ju lite grann vid sidan om https://www.youtube.com/channel/UCWC0VqLm899BVxnq5pRwtBw

Det vore ju inte riktigt RLM utan länsman, nationella poddar finns det ju ett par av idag. RLM, Ingrid och Conrad, Motgift och radio Nordfront.
Citera
2015-10-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ingrid och Conrad kör ju lite grann vid sidan om https://www.youtube.com/channel/UCWC0VqLm899BVxnq5pRwtBw

Det vore ju inte riktigt RLM utan länsman, nationella poddar finns det ju ett par av idag. RLM, Ingrid och Conrad, Motgift och radio Nordfront.

Tru dat. Gjorde en tråd om mig å Inkan idag och är Ledsen Hest för att ingen skriver i den:

(FB) Ingrid & Conrad

Get to work nu för fan.
Citera
2015-11-01, 11:40
Medlem
Citat:
Tru dat. Gjorde en tråd om mig å Inkan idag och är Ledsen Hest för att ingen skriver i den:

(FB) Ingrid & Conrad

Get to work nu för fan.
Ni tar bort kommentarer och bannar folk som ställer frågor på http://www.rlm.nu om varför ni inte tar upp att många svenskar är amerikaniserade och att USA har antivita kvoteringslagar, dess media och dom flesta politiker hyllar svart antivit propaganda som körs dagligen i amerikans mainstreammedia. Det är från USA mångkulturen kommer som ni hatar så mycket.
Citera
2015-11-02, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkallDuGeFanI
Ni tar bort kommentarer och bannar folk som ställer frågor på http://www.rlm.nu om varför ni inte tar upp att många svenskar är amerikaniserade och att USA har antivita kvoteringslagar, dess media och dom flesta politiker hyllar svart antivit propaganda som körs dagligen i amerikans mainstreammedia. Det är från USA mångkulturen kommer som ni hatar så mycket.

Eventuella kommentarer som försvinner har jag inget med att göra. Skicka klagomål till info@rlm.nu istället.
Citera
2015-12-03, 17:44
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Eventuella kommentarer som försvinner har jag inget med att göra. Skicka klagomål till info@rlm.nu istället.

Vore intressant att höra om vad ni tycker om partiets internpolitik.
Vad tycker ni om alla uteslutningar osv osv. Mer toppstyrt parti finns nog inte med MK och RJ i spetsen.
Internt verkar hela partiet falla samman.

Känns dock inte som frågor ni vill ta i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in