2015-10-17, 09:40
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Håller med dig här. Har riktigt svårt för spel nuförtiden faktiskt pågrund av just detta. Tråkigt att man kan stå helt öppet och skjuta på 4 + - fiender utan att ta någon betydlig skada av det. Däremot så uppskattar jag atmosfären och historian i fallout vilket jag tycker det gör det värt att spela ändå. Men det är ju synd att man inte kan få allt man vill i ett spel

Jo det är därför jag också spelar. Dock tycker jag att storyn och karaktärerna i 3:an var extremt svaga, så har inte så mycket förväntningar. Bethesda skriver inte så bra handling eller dialog enligt mig. New Vegas var däremot fantastiskt. Men visst det är ju ändå fallout så klart man måste köra det.
Citera
2015-10-17, 09:52
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Vad menas egentligen med live action i detta fallet?

Att den är skapad utanför spelet, dvs riktiga skådespelare och animationer ej renderade i spelmotorn antagligen
Citera
2015-10-17, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Att den är skapad utanför spelet, dvs riktiga skådespelare och animationer ej renderade i spelmotorn antagligen
Jo. Den vanliga definitionen av "live action" brukar vara riktiga skådespelare och inga animationer. Men nog tycker jag att trailern ser animerad ut. Live action för mig är https://www.youtube.com/watch?v=w1AenlOEXao
Citera
2015-10-17, 10:53
Medlem
Reggaemans avatar
Jag kan gilla det faktum att Bethesda inte släpper tonvis med information och bilder innan release som gör att de spoilar allt för mycket

Som tex Rockstar gjorde inför Gta V så att när man väl började spela så hade man i stort sätt redan fått se det mesta som Gta V hade att erbjuda, så uppfattade jag det iallafall...

Dock kan jag väl känna att de har släppt löjligt lite information om Fallout 4 med tanke på att de har jobbat på det i 6-7 år...det har släppts några få trailers om småsaker som egentligen inte säger så mycket om storyn eller omgivningarna, mest bara om S.P.E.C.I.A.L delarna

Det har väl inte släppts en enda riktig screenshot från Fallout 4?

Någon som vet en sida som har sammanfattat allt som sagts om Fallout 4 hittills, samlat alla trailers och bilder etc?
Citera
2015-10-17, 13:06
Medlem
george-nadas avatar
Sjukt taggad för Fallout 4! Har 1 vecka semester som jag ska ta ut i november! Sen blir det väl en sjukskrivning på det!
Citera
2015-10-18, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Sjukt taggad för Fallout 4! Har 1 vecka semester som jag ska ta ut i november! Sen blir det väl en sjukskrivning på det!

Lucky bastard... Själv börjar man på nytt jobb innan spelet släpps. Hur ska man kunna få tid att spela då?

Agility:
http://www.gamereactor.se/nyheter/280773/Darfor+behover+du+smidighet+i+Fallout+4/?noad
Citera
2015-10-18, 11:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Lucky bastard... Själv börjar man på nytt jobb innan spelet släpps. Hur ska man kunna få tid att spela då?

Agility:
http://www.gamereactor.se/nyheter/280773/Darfor+behover+du+smidighet+i+Fallout+4/?noad

Fallout 4 släpps 10e November, den 11e November åker jag utomlands på en veckas semeste...hur fan tänkte jag där!?
Citera
2015-10-18, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fallout 4 släpps 10e November, den 11e November åker jag utomlands på en veckas semeste...hur fan tänkte jag där!?

Någon kommer spendera hela semestern med att tänka på Fallout 4 ser jag. Var inte så korkad att du börjar spela den 10:e. Kommer bli olidligt om du måste vänta en vecka innan du får fortsätta.
Citera
2015-10-18, 12:34
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Någon kommer spendera hela semestern med att tänka på Fallout 4 ser jag. Var inte så korkad att du börjar spela den 10:e. Kommer bli olidligt om du måste vänta en vecka innan du får fortsätta.

Näe, hade tänkt köpa Fallout 4 den 10e, åka på semester och sen installera det när jag kommer hem haha
Citera
2015-10-18, 17:08
Medlem
Korders avatar
Börjar plugga den 9:e, läser distanskurs fram till dess. Känns bra tajmat.
Citera
2015-10-18, 18:11
Medlem
Reggaemans avatar
Skönt att jag inte verkar vara den enda som har pajat de första dagarna efter att spelet släppts

Har det släppts något nytt nyligen om Fallout 4 som faktiskt visar något av spelet?

Tycker bara att det enda som har visats är vad de visade på konferensen på E3 och sen har de bara släppt tecknade klipp med "special" statsen
Citera
2015-10-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Börjar plugga den 9:e, läser distanskurs fram till dess. Känns bra tajmat.
Det kommer börja lugnt, kan man hoppas iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in