Citat:
Men som sagt, då kontaktar man ju moderatorn och får motiveringen. Moderatorn ska motivera sina beslut vid förfrågan. Kommer man inte överens går man vidare till admins och slutligen om inget hjälper och man har diskuterat med både moderatorn och admins (eller om de inte svarat inom rimlig tid) kan man starta en tråd här.
Citat:
"En komplott för att bevisa T-08Us neutralitet"?
Alltså jag förstår att som utomstående så verkar det som att moderatorer backar upp varandra vad som än händer, men det är faktiskt inte så det funkar. Vi kritiserar varandra extremt hårt fast vi gör det i Outlaw och inte publikt på Flashback. Ibland är det väldigt synd att inte folk får se hur det kan gå till när moderering diskuteras bland moderatorerna.
Tanken att en radering av ett av IR5s inlägg skulle ha gjorts för att bevisa något gällande en annan moderators åsikter är helt galen eftersom det skulle bli ett sjuhelvetes liv i Outlaw på alla andra moderatorer om det kunde misstänkas att några moderatorer körde någon sådan variant.
Helt bortsett från det så undrar jag lite kring själva sakfrågan. OM det skulle vara en komplott är det ju i så fall dessutom en lemmalytt sådan eftersom bara ett av inläggen raderats. Hur i hela friden skulle det raderade inlägget göra till eller från i frågan kring T-08Us neutralitet?
Citat:
Och då tar man det som sagt med Scheele.
Återigen så undrar jag vad detta har med rasism att göra.

Flera postar irrelevanta inlägg, moderatorn kommer in och städar.