Ta första säsongen av Expediton Robinson och Big Brother t ex vars deltagare uppfyller alla kraven.
Jag har båda inspelade och ser på dem med jämna mellanrum och har lika stor behållning nu som då.
Är hon den här nya snyggingen, Isabella, någon kändis eller något? I sitt senaste inlägg på facebook har hon fått likes av bl.a. "kebab-Gurkan" och förra årets Paradise Hotel-deltagare Jasmine, Paow och Saga.
Här är de tre nya spelarna som går in i Big Brother Maktspelet på söndag.
24-årige göteborgaren Alexander är flitig Handelsstudent och seriös finansman på dagarna - och kung i baren på nätterna. Han är utbildad pilot, älskar snabba bilar och har alltid många projekt igång samtidigt. Alexander är själv en social och ambitiös kille som aldrig sitter hemma. Han står inte ut med negativa soffliggare och människor som går runt och surar.
– Jag är positiv, spontan, seriös och oseriös. Det här ska bli ett roligt experiment, det ska bli kul att se hur folk reagerar, säger han, men tillägger snabbt att ingen i hans närhet kommer att bli förvånad.
23-åriga Sundsvallsbon Elin är en ambitiös och driven kommunpolitiker och föreläsare som gärna använder sin röst för att stå upp för de utsatta och svaga i samhället. Hon kan mycket väl komma att bedriva valkampanj i Big Brother-huset och ser tv-tittarna som väljare. Hon tackade ja till att medverka i Big Brother eftersom hon ser programmet som en ny plattform för henne att göra sin röst hörd.
– Kan man göra något mer för att nå ut bredare till unga människor så tycker jag att det är rimligt att göra det, säger hon.
23-åriga Isabella från Helsingborg är en målinriktad tjej som är uppvuxen med att jobba mycket. Familjen driver ett företag i restaurangbranschen, och där gör hon lite av varje. Skulle hon inte arbeta skulle hon bli galen av rastlöshet. Pengarna hon tjänar lägger hon gärna på att köpa fina väskor och skor, och på att bjuda sina nära och kära på saker.
– Mina vänner skulle beskriva mig som en omtänksam och generös drama queen, säger hon med ett skratt, och berättar att hon ofta går upp i varv över småsaker som hon senare inser inte riktigt var värda särskilt mycket dramatik.
Dessa tre kliver alltså in i huset imorgon, söndag.
Senast redigerad av 9852178523698741 2015-10-17 kl. 22:22.
Kan det kanske vara så att Sasa är en slug jävel som myttat ihop detta om sin son för att vinna sympatier? Får lite vibbar av killen i amerikanska Survivor här, han som ljög om att hans farmor dött.
Kan det kanske vara så att Sasa är en slug jävel som myttat ihop detta om sin son för att vinna sympatier? Får lite vibbar av killen i amerikanska Survivor här, han som ljög om att hans farmor dött.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!