2015-10-17, 15:11
Medlem
Såg tidigare idag när att man spärrat av den gamla restaurangen & nattklubben trädgården & var inne med polishundar osv & kollade. Ska tydligen ha skett en våldtäkt där inatt. Någon som vet något mer ?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21601080.ab
Citera
2015-10-17, 15:11
Moderator
v50s avatar
Lite citat

Citat:
Polisen spärrade tidigare i dag av ett område utanför en restaurang i Ludvika.
Orsaken är en brutal våldtäkt som skett på platsen i natt.
– Jag kan bekräfta att vi det har varit en våldtäkt. Tre män är misstänkta, säger vakthavande befäl på polisen i Dalarna.
Citera
2015-10-17, 15:24
Medlem
Skottihuvets avatar
Grattis Ludvika till dygnets våldtäkt!
Tydligen inget gruppjobb den här gången men vi följer med spänning fallets vidare öden map GM o BO...
Citera
2015-10-17, 15:36
Medlem
2big4yous avatar
Är inte Ludvika kraftigt berikat med ett kompetensregn från MENA och diverse U länder?
Citera
2015-10-17, 15:49
Medlem
nidbilds avatar
Polisen är MYCKET förtegen, dvs en islamist eller psyksjuk arab jävel?
Citera
2015-10-17, 16:02
Medlem
Kommer inte ut mycket information alls i media och har inte hört något prat runtomkring detta heller... Men brukar väl komma förr eller senare... Ingen som bor kvar i staden & vet något ?
Citera
2015-10-17, 16:06
Medlem
bushtuckers avatar
Var ligger den här restaurangen?
Jag kan/kunde Lvika rätt hyfsat för ett antal år sedan men inte idag.
Citera
2015-10-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Var ligger den här restaurangen?
Jag kan/kunde Lvika rätt hyfsat för ett antal år sedan men inte idag.

I korsningen om du tänker dig in mot stan från biblioteket. Fyrvägskorsning som leder ner till systemet, biblioteket, centrum eller bort mot sporthallen... Haha dålig förklaring men ungefär så. Kommer inte ihåg gatunamn längre...

EDIT: Det är en stor villa som ligger nästan mitt inne i stan som alltid varit nattklubb/diskotek i mååånga år. Om du kör upp från systembolaget och vidare mot sporthallen ligger den på höger sida
Citera
2015-10-17, 16:44
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lustorlove
I korsningen om du tänker dig in mot stan från biblioteket. Fyrvägskorsning som leder ner till systemet, biblioteket, centrum eller bort mot sporthallen... Haha dålig förklaring men ungefär så. Kommer inte ihåg gatunamn längre...

EDIT: Det är en stor villa som ligger nästan mitt inne i stan som alltid varit nattklubb/diskotek i mååånga år. Om du kör upp från systembolaget och vidare mot sporthallen ligger den på höger sida

Är det Saguaro? Eller som den kallas "sugavmig"
Citera
2015-10-17, 17:09
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lustorlove

Då vet jag var det är!
Tack för infon.
Citera
2015-10-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Är det Saguaro? Eller som den kallas "sugavmig"

Osäker på vad den hette innan men den har under senare år hetat Trädgården iallafall
Citera
2015-10-17, 19:08
Medlem
Liina89s avatar
Det står att tre män är misstänkta. Menar man att det varit en gruppvåldtäkt eller att man tror att någon av de tre har våldtagit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in