2015-10-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Nja, den är rätt dåligt skriven. Redan i första och andra stycket finns det oklarheter. Hade gissat att det var en 14-åring som skrivit texten.

Har du inget Liv mänska?????

Det kanske dags att du skaffa dig ett liv än att bara sitta framför datan o reta människor.

Eller skäms du för att gå ut o visa dig så att du ta ut det genom nätet.

Jag vill verkligen inte vara elak men det känns att det är dags att svara för att du fick mig o må dåligt o jag tänker inte tillåter det.

Om du tycker att min text är dåligt kunde du hjälpa till, vill du inte göra det så behöver du inte heller säga något.

Vill du börja med dina dumheter så kommer JAG VERKLIGEN att SVARA,
O TROR mig jag är BRA PÅ deT.
2015-10-16, 21:03
Medlem
Lieberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someya
Har du inget Liv mänska?????

Det kanske dags att du skaffa dig ett liv än att bara sitta framför datan o reta människor.

Eller skäms du för att gå ut o visa dig så att du ta ut det genom nätet.

Jag vill verkligen inte vara elak men det känns att det är dags att svara för att du fick mig o må dåligt o jag tänker inte tillåter det.

Om du tycker att min text är dåligt kunde du hjälpa till, vill du inte göra det så behöver du inte heller säga något.

Vill du börja med dina dumheter så kommer JAG VERKLIGEN att SVARA,
O TROR mig jag är BRA PÅ deT.

Ta och se över din stavning. Det är inte allt för svårt att förstå varför människor kan ta dig för en fjortonåring, när du stavar som en kratta.
Senast redigerad av Liebert 2015-10-16 kl. 21:07.
2015-10-16, 21:14
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebert
Ta och se över din stavning. Det är inte allt för svårt att förstå varför människor kan ta dig för en fjortonåring, när du stavar som en kratta.
Det är inte bara stavningen som är undermålig, även grammatiken och koherensen i texten lämnar mycket att önska. TS hade behövt skriva om allt, men eftersom vederbörande verkar tillhöra curling-generationen blir reaktionen troligen gnäll.

"A routing protocol is to include the router should be able to communicate with each other." Redan där ringer ju varningsklockorna, helt obegriplig mening.
Senast redigerad av VonFanderblad 2015-10-16 kl. 21:24.
2015-10-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liebert

Hej du,

Jag stavar som en kratta och du beter dig som en ointelligent människa.

Du behöver lära dig hur man prata med folk.

Jag förstår att du har svårt för det , det är därf du är här jämnt.
Senast redigerad av someya 2015-10-16 kl. 21:42.
2015-10-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Det är inte bara stavningen som är undermålig, även grammatiken och koherensen i texten lämnar mycket att önska. TS hade behövt skriva om allt, men eftersom vederbörande verkar tillhöra curling-generationen blir reaktionen troligen gnäll.

"A routing protocol is to include the router should be able to communicate with each other." Redan där ringer ju varningsklockorna, helt obegriplig mening.

Spara din tid till dig, du behöver verkligen det.

Det är kanske dags att börja gå ut och träffa människor.

Eller du kanske inte vågar
2015-10-16, 22:23
Medlem
AldenGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someya
An Energy Efficient Neighbour Node Discovery Method for Wireless Sensor Networks
"
Abstract— The discovery of neighbouring nodes in multihop wireless
challenge. Due to tribulations in communication, synchronization loss between nodes, disparity in transmission power etc, the connectivity of nodes will always experience disruptions. On the other hand, the energy utilization by the nodes also became critical. In this paper, we propose a new method for neighbour discovery in wireless sensor networks (WSNs) which pays an eminent consideration for energy utilization and QoS parameters like latency, throughput, error rate etc. In the proposed method, the network routing is enhanced using AOMDV protocol which can accurately discover the neighbour nodes and power management with HMAC protocol which reduces the energy utilization significantly. A complete analysis is being performed to estimate how the QoS metrics varies in various scenarios of power consumption in wireless networks."

Det är mycket bättre men inte på av modersmålnivå. Min första gissning är att författarna skulle vara asiatiska.
2015-10-16, 23:27
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldenG
Det är mycket bättre men inte på av modersmålnivå. Min första gissning är att författarna skulle vara asiatiska.
De kan de mycket väl ha varit. Det där var inte en text som TS har skrivit, utan en referens som h*n införde i diskussionen.
2015-10-16, 23:29
Moderator
Hamilkars avatar
Om man vill ha sin text tvättad kostnadsfritt på Flashback får man vara beredd på brutalt uppriktiga karakteriseringar av texten - i vart fall om den verkligen behöver tvättas. Man kan se det som en kostnad i annat än pengar om man vill. Det verkar inte om TS riktigt är beredd att betala den kostnaden, utan har övergått till att ilsket tala om för oss att h*n(**)s texter minsann inte alls är så dåliga som en del av oss påstår. Då ser jag inget större värde i att fortsätta tråden, utan den kan låsas.

/Mod.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in