2015-10-16, 20:19
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerom
Orsak, verkan..det måste ju smälla lite om man skall få men...enligt vad jag såg på länkar i går så åker dom kort och tvärs i Damaskus och hämtar lite varor...verkar vara rena krigszonen

Eller hur, inte en repa i displayen ens... vilken tur att dom klarade sig, o vilken tur att sj inte tar betalt för sista biljetten hit ens!
ååh, dessa mysiga snälla små barn som flytt o lämnat allt, har ingen familj heller.. eftersom dom lyckligtvis kom till den humanitära stormakten sverige kan vi nu äntligen få in lite äkta kultur och entreprenörskap i det trista tråkiga sverige...
Det är jättemånga som kommer hit, som är läkare, raketforskare, hjärnkirurger mm! Vi har verkligen en enorm tur att dom väljer just oss av alla, jag läste en gång, att de var rena lottovinsterna för mindre byar i norra sverige.
2015-10-16, 20:20
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Det var liksom inte igår jag läste att kalle oskar tommy o billy slog ner en full fjortis o gruppvåldtog henne, innan dom rånade henne...

Musikfestivalen där en tjej blev gruppvåldtagen av svennar i somras?

Citat:
Iofs var det nog ganska länge sedan jag hörde att jocke martin o hasse smugglade ak47r och handgranater över landets gränser oxå...

Du måste mena den svenska pedofilen som byggde bomber och hade automatvapen hemma? Var också i somras.

Citat:
Det var inte just heller igår jag såg ett 30tal svenska tonåringar kasta sten o hemmabyggda bomber på ambulans eller polis heller...

Nä men däremot var det en svenne som sköt på ambulanspersonalen i Vällingby så sent som förra året.
2015-10-16, 20:25
Medlem
SÅ jävla vidriga fitt PK människor. Vilket hyckleri. Dom älskar alibaba men när det kommer in i deras liv så blir det hus i helvete.

PK fittorna ska fan inte smita undan utan ha att göra med lika mycket babbar som oss vanligt folk.

Jag vill bara kräkas och trycka in en gammal svettig strumpa i deras vidriga pkkäft tills dom blir blåa i ansiktet.
2015-10-16, 20:31
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
SÅ jävla vidriga fitt PK människor. Vilket hyckleri. Dom älskar alibaba men när det kommer in i deras liv så blir det hus i helvete.

PK fittorna ska fan inte smita undan utan ha att göra med lika mycket babbar som oss vanligt folk.

Jag vill bara kräkas och trycka in en gammal svettig strumpa i deras vidriga pkkäft tills dom blir blåa i ansiktet.

En socka i käften sen waterboarding ett par dygn bara för att avreagera dig va? -håller med!
n sak jag tycker är helt fenomenal, är ju tjejer som öppet på facebook babblar sig röda i ansiktet om sin fina godhet och volontärarbetet dom utför.....Får massor med likes....-Kommer hem med skam i blicken o trasiga kläder, duschar flera timmar o tänker "nästa gång ska jag rösta på F! ist för vänstern..."
hehe förlåt kunde inte hålla mig, det finns såå många godhetsknarkare som faller offer för sin egen idioti, man kan närmast likna med "om man ger en apa en handgranat att leka med, vill man inte sitta i samma rum!"
2015-10-16, 20:33
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Tusentals?

Pröva hundratusentals miljoner eftersom det är kutym med pedofili, incest, tvångsäktenskap i den sååå....."fredliga " religionen Islam.

man kan verkligen snacka om att du silar mygg och släpper igenom elefanter.

ska vi släppa peddoaspekten, ALLA som inte har mjukost i skallen VET hur det ligger till!

för att gå rakt på sak - jag vill inte ha dom här dom är för MÅNGA nu!
Medlem
colibris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoranBoll
Nja, vissa knäppskallar finns det överallt i världen men de är i minoritet. När det gäller irak är det nog bara perversa som tror att männen faktiskt kommer att ha sexuella förbindelser med yngre fruar. Den lagen har kommit till av rent socioekonomiska skäl

Problemet är just det att vi inte har koll på dom som kommer hit. Kan ju finnas fullt med män som skulle hängas i närmaste lyktstolpe i sitt hemland pga av brott dom begått. Socioekonomiska skäl ?!?!? Är du själv pedofil?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet

När mångkultur projektet är död ( RIP ) så ska varenda pkist tvångsförflyttas till Afrika och där tvingas gifta sig med något brunt. Vi måste tvinga dem att berikas på riktigt
Medlem
HoranBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Bara att skicka ut skiten ur landet, det skall inte pedofileras här!
Om det ändå vore så enkelt. De som bor här sen innan ser det ju som sin "rätt" att bo här men förhoppningsvis kommer demografin förändras så att de sinnessjuka inavlade svenskarna som värst framhärdar i sin pedofili kan avlägsnas med hjälp av moraliskt mer mogna människor som nu hela tiden fortsätter komma
2015-10-16, 20:35
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Inte för att jag är för massinvandring men det här är en storm i ett vattenglas!

Min brorsdotter gick i en skola (låg- och mellanstadium) som ligger granne med en barackby för asylsökare. Det var ett jävla hallå med protester när förläggningen skulle byggas men oron försvann snart när den var färdig. Det hände bara vid några enstaka tillfällen att flickorna blev tafsade på, någon våldtäkt skedde aldrig. Att asylsökarna visslade efter småtjejerna spelade egentligen ingen roll eftersom de ändå inte fattade vad det betydde.

Asylsökarna var nästan bara män. Kvinnorna bar heltäckande slöjor (men det vande sig skolbarnen fort vid) och var nästan aldrig ute. Männen satt mest och rökte, spelade kort och tuggade khat på dagarna på förläggningens gård. Det var en del slagsmål och misshandel av personal på förläggningen men det skedde alltid på kvällstid och var alltså inget som störde skolbarnen.

Flyktingarnas barn och ensamkommande flyktingbarn placerades ut i skolklasserna (ungefär fem i varje klass), men de sattes senare i egna klasser eftersom de var lite stökiga och kunde så dålig svenska. Männen fick svenskundervisning i separata klasser.

Till Eid al-fitr hade flyktingarna slaktat ett får på gården (sent på kvällen) och sedan gömt ben, päls och inälvor i ett buskage mot skolgården. När eleverna upptäckte detta klagade rektorn och slaktresterna städades genast bort.

En annan incident var att en pojke som spelade fotboll kvällstid på skolgården blev träffad av en rikoschett på kinden. Det berodde på att asylsökarna skjöt prick mot tomburkar med luftgevär och slangbellor. Det var alltså inte avsiktligt och de slutade omedelbart när rektorn klagade.

Så det är väl bra att barnen får vänja sig vid mångkultur redan vid tidig ålder som folkviljan (95%) vill ha?

Vad röker du för något?

Det du beskriver låter ju fullständigt vedervärdigt för barn att vistas i. Jag hoppas och tror att du är ironisk...
2015-10-16, 20:45
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishANDchips
Jag är själv i min ungdom uppvuxen på Ekerö och jag kan lova er att ju längre ut man åker på mälaröarna ju mer "anti-mångkultur" möts man av.

Sen så är det ju faktiskt så att Ekerö är en väldigt fin kommun där många rika moderata väljare med stora dyra villor, fina bilar och båtar bor och nu får även dom ta del av sin egen politik. Den här förskolan ligger i Stenhamra som är ett lugnt, vanligt svenskt villaområde där kommunens rikaste moderater inte bor. I Stenhamra är väljarna till stor del Sverigedemokrater. Jag hörde precis av en familjemedlem som arbetar inom kommunen att dom blir nedringda av oroliga och förbannade föräldrar och min källa menar också på att människor aldrig kommer att acceptera mångkulturen på Ekerö, vilket jag går i god för. Det jag vill komma till är att det här är bara början på ett större problem och politikerna har ingen aning om hur anti-mångkultur mälaröborna är.

För länge sedan var ju färingsö en egen kommun. Kanske får bryta sig fria.

Annars finns det inte lägenheter på ekerö för att personer ska stanna i någon större utsträckning. Barnfamiljer och pensionärer sitter på de flesta. Några få invandrare runt wrangels är väl allt.

Man vänder på huvudet när man ser en svart person i centrumet. Så vitt är ekerö.

Samtidigt byggs det minimalt, förutom mångmiljovillor, det byggs det många. En väldigt bakåtsträvande kommun där all förändring möter stort motstånd.

Byggdes nyligen ett seniorboende på tre våningar men då det stod i en backe blev det fyra våningar ut mot vägen. Bara en sån sak gjorde många förbannade för att det skulle sticka ut för mycket enligt dom.

Finns inte något stort utrymme för utspel från kommunens sida med andra ord.
Senast redigerad av Bbobi 2015-10-16 kl. 20:49.
2015-10-16, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chenille
Frågar du seriöst om jag sett en muslim ha sex med ett barn någon gång?
Nej det har jag inte, jag har aldrig sett en muslim ha sex överhuvudtaget.
Hur skulle det ens gå till, sex har man väl i hemmet?

Varför är det så svårt att acceptera att man inte kan sitta och vräka ur sig vad skit som helst utan att ha underlag för sina uppgifter. Vill du försöka sälja in iden om att muslimer i mycket högre utsträckning än västlänningar är pedofiler då får du också hosta upp fakta som bekräftar den åsikten. Om du inte kan göra det kan du lika bra lägga din energi på något annat för ingen kommer ta dig på allvar.

Hur skulle det gå till?? Du kunde ju haft sex med en muslim själv eller så kunde du ha kollat på nätporr till exempel.
Muslimer är säkerligen inte oftare pedofiler än västerlänningar, men däremot är sex med barn och barnäktenskap accepterat i mycket högre grad i många muslimska länder än Sverige. I SA till exempel finns inga åldersgränser öht. Det enda kravet är att man är gift och det finns ingen åldersgräns för det heller. Antagligen beror detta på att han som hittade på Islam, Muhammed själv hade en hustru som var 9 år.
2015-10-16, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HoranBoll
Om det ändå vore så enkelt. De som bor här sen innan ser det ju som sin "rätt" att bo här men förhoppningsvis kommer demografin förändras så att de sinnessjuka inavlade svenskarna som värst framhärdar i sin pedofili kan avlägsnas med hjälp av moraliskt mer mogna människor som nu hela tiden fortsätter komma

"De som bor här sen innan "? De fick sina snuskiga put av regeringen, i smyg, tschh ! Eviga lögner om vinster med berikare ( vilket löjligt ord föresten ). Hot med rasiststämplande vid kritik.

Nä " de som bor här sen innan" var nog aldrig välkommen från första början av ursprungsfolket.

Ta ditt ansvar nu som pk och husera tio bruna fräscha
Senast redigerad av spitzbergen 2015-10-16 kl. 20:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in