Citat:
Ursprungligen postat av
Exotiic
Hej! Är osäker på om det finns någon tidsaktuell tråd på ämnet, men jag hittade iaf ingen.
Det är någon som ringer till mig och säger detaljer om mitt liv, vänner, jobb osv osv. Detta finner jag mycket störande och obehagligt. Självklart sker samtalen genom dolt nummer... Läste till mig att de flesta operatörer har tagit bort tjänsten där man kan spåra telefonnumret bakom dessa samtal...
Därför undrar jag nu om jag själv på något sätt kan spåra, eller om det finns någon som kan göra det? Eller helt enkelt om jag har någon chans what so ever att ta reda på vem den här personen är?? Alla tips mottages!
Tack på förhand!
Kan du förklara lite mer utförligt vad han fått reda på för typ av information och vad han egentligen vill få ut av det, antar att han inte bara ringer och säger: jag vet de här o de här o de här osv osv om dig, hejdå.
Han måste vilja få ut nägot?
Jag kom direkt att tänka på denna individ som dom pratar om här
http://finest.se/alexerwik/2012/12/27/carlos-hjalmar-hogbergsveriges-varsta-stalker/
Han har "satt skräck" i många jag känner och härjade jävligt mycket, verkar dock ha bytt personer o terrorisera nu då de varit lugnt nått år.