Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Vill bara påpeka att religionsdelen inte går att jämföra med övriga delar Bogomil. Det är seriösa och mogna människor som diskuterar där oavsett om dessa är pålästa eller ej.
Men det finns verkligen vissa delar på FB där idioter sysslar med personangrepp och spammar trådarna med OT. De har skapat som en annan användare skrev, " revirer" för att obehindrat lägga ut vilket skräp som helst.
Jag håller med dig i det stora hela men kan se att de som spammar samma saker i varje tråd inte har så mycket att komma med vad gäller egen hjärnverksamhet och tankebanor att erbjuda men har behov av att delge sin röst ändå. Skrika sandneger pip, pip, eller kommunistjävel pip, pip. eller fitta pip, pip.
Själv har jag förmodligen inte alltid rätt eller kloka åsikter om sakfrågor osv.
Men jag försöker undvika att kalla någon för padda, idiot osv.
Visst kan jag om jag vill men anser att det inte leder framåt utan stagnerar och drar diskussionen bakåt till stenålderstadiet där man bankar på varandra med en träklubba och ser antagligen ut som en dreglande dåre framför data skärmen eller viker sig av skratt...jag är den skrattande i detta fall
Ja det finns personer som endast medverkar här inne med enbart personangrepp.
Jag har ett sjujävla humör som jag försöker finslipa men trotts mitt humör så undviker jag personliga påhopp så långt jag kan.
Bjuder på mig själv hur tokigt det än kan se ut.
Men det finns attitydproblem här inne som är katastrofala.