2015-10-11, 13:45
Medlem
Redlinezs avatar
Undrar om svamp syns på drogtest/multisticka?
2015-10-11, 14:13
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Undrar om svamp syns på drogtest/multisticka?

Svamp syns inte på test.
2015-10-11, 14:17
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Svamp syns inte på test.

Bra att veta

Tack!
2015-10-12, 23:21
Medlem
Tja! har up imorgon vid runt 14 och har tagit concerta 216mg concerta idag,
undrar om jag kommer pissa positivt imorgon?

tog 144mg vid 09:00 och 72mg vid 10:00 - 12:00
Snabbt svar uppskattas
2015-10-13, 14:04
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idk2310
Tja! har up imorgon vid runt 14 och har tagit concerta 216mg concerta idag,
undrar om jag kommer pissa positivt imorgon?

tog 144mg vid 09:00 och 72mg vid 10:00 - 12:00
Snabbt svar uppskattas

Metylfenidat syns väl inte på stickor ens? Jag tar concerta ofta, pissar en gång i veckan och har aldrig pissat positivt på det.
2015-10-13, 14:38
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Metylfenidat syns väl inte på stickor ens? Jag tar concerta ofta, pissar en gång i veckan och har aldrig pissat positivt på det.

jodå det finns såna stickor. Men det finns inte med i någon multisticka än vad jag vet. Bara singeltest stickor.

Senast redigerad av Redlinez 2015-10-13 kl. 14:56.
2015-10-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Det är inte stick prov utan skickas iväg på analys
2015-10-13, 15:16
Medlem
Grudrunschyman96s avatar
Hej hoppas man får svar här, skulle uppskatas super mycke
Rökte lite brunt med polare förra veckan på onsdag (Va ren innan det) Kan kanske tog runt 8-10 blås från pipan (Brunt blandat med tobak men riiktigt starkt va det)
Lite senare den dagen rökte jag en holk med kanske 0.2 Gram brunt i.

Min fråga är om jag kommer att vara ren imorgon på urintest? Har ni några spekulationer? (Har bastat 2 ggr och ätit mindre + att jag överlag är ganska smal)
2015-10-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grudrunschyman96
Hej hoppas man får svar här, skulle uppskatas super mycke
Rökte lite brunt med polare förra veckan på onsdag (Va ren innan det) Kan kanske tog runt 8-10 blås från pipan (Brunt blandat med tobak men riiktigt starkt va det)
Lite senare den dagen rökte jag en holk med kanske 0.2 Gram brunt i.

Min fråga är om jag kommer att vara ren imorgon på urintest? Har ni några spekulationer? (Har bastat 2 ggr och ätit mindre + att jag överlag är ganska smal)

Var du ren innan så är chansen stor att du kommer klara dig, köp hem egna drogtester så du har chansen att prova dig själv inför varje gång. Det kommer jag börja göra då jag lyckas dra på mig prover titt som tätt.
2015-10-14, 18:18
Medlem
Jag rökte 5 bloss av en liten tobaksblandad jolle i lördags och ska ta ett läkarintyg för ett jobb där urinprov ingår nästa fredag. Dvs nästan 13 dagar efter.

Innan dess var det ca 6 veckor sen jag rökte, och då samma mängd (ca 5 bloss). Och dessförinnan ungefär en jolle i månaden. Är sedan tidigare en erfaren rökare men har trappat ner kraftigt senaste året.

Behöver jag oroa mig för att pissa positivt? Finns det något jag kan göra för att snabba på tills dess? Panikbanta? Tokmotionera? Dricka ett par liter vatten innan provet?
2015-10-14, 20:07
Medlem
Grudrunschyman96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellan-15
Jag rökte 5 bloss av en liten tobaksblandad jolle i lördags och ska ta ett läkarintyg för ett jobb där urinprov ingår nästa fredag. Dvs nästan 13 dagar efter.

Innan dess var det ca 6 veckor sen jag rökte, och då samma mängd (ca 5 bloss). Och dessförinnan ungefär en jolle i månaden. Är sedan tidigare en erfaren rökare men har trappat ner kraftigt senaste året.

Behöver jag oroa mig för att pissa positivt? Finns det något jag kan göra för att snabba på tills dess? Panikbanta? Tokmotionera? Dricka ett par liter vatten innan provet?

Jag rökte kanske ett halvt gram 6 dagar innan ett urinprov.
Mitt test visade negativt (Det ska vara 2 streck för negativt och 1 streck för positivt om jag förstått det rätt) Dock så var ett av strecken ganska svagt men det tolkades ändå som negativt. Om du nu har rökt 5 blås av en tobaksblandad jolle som jag inte kan tänka mig är så värst stark kommer det inte att vara några problem men lägg av med rökat nu när du vet att du ska ha ett urinprov framöver.
2015-10-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grudrunschyman96
Jag rökte kanske ett halvt gram 6 dagar innan ett urinprov.
Mitt test visade negativt (Det ska vara 2 streck för negativt och 1 streck för positivt om jag förstått det rätt) Dock så var ett av strecken ganska svagt men det tolkades ändå som negativt. Om du nu har rökt 5 blås av en tobaksblandad jolle som jag inte kan tänka mig är så värst stark kommer det inte att vara några problem men lägg av med rökat nu när du vet att du ska ha ett urinprov framöver.

Tack för ditt svar. Ungefär vad jag trodde.

Drack du massa vatten innan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in