2015-10-14, 23:38
Medlem
Ricolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Lugna dig lite med rödingarna va, psyhero har bra omdömen, har själv ett paket som blev markerat som skickat idag.
Säger bara vad jag läste Okej bra att veta då jag är sugen på att beställa!
2015-10-15, 00:22
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Lugna dig lite med rödingarna va, psyhero har bra omdömen, har själv ett paket som blev markerat som skickat idag.

Det var jag som rödade och det var väl lite väl tidigt. Jag hade väl lite bråttom. men jag lägger varning. Har mailat och inväntar svar. Ser att flera andra har fått från båda två så är väl jag som bara har otur..
Men det löser sig nog, sa han som sket i vasken.

Var markant upprörd tidigare på grund av en riktigt slitsam dag. Men den biten löste sig i alla fall ~~
2015-10-15, 01:45
Bannlyst
dr.dope carlbildt swecan ?
2015-10-15, 08:46
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
dr.dope carlbildt swecan ?

Har handlat av både dr.dope och swecan. De håller ju låga priser och levererar därefter. Alltid i god tid, aldrig superkvalitet.
2015-10-15, 09:39
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Har handlat av både dr.dope och swecan. De håller ju låga priser och levererar därefter. Alltid i god tid, aldrig superkvalitet.

Nja, knappast
2015-10-15, 14:10
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Nja, knappast

Beror väl på vad man menar med god tid visserligen. Jag förväntar mig leverans inom en vecka och det har jag alltid fått. Har man bråttom kanske de inte är att rekommendera.
2015-10-15, 15:19
Bannlyst
Om man funderar på att styra lite (smått) från FS.. är det säkert att samtidigt som man beställer från FS, beställa olika prylar från t.ex smoketower.com utan att riskera husis eller någon form av 'märkning' från posten/polisen?
2015-10-15, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterflykniv
Om man funderar på att styra lite (smått) från FS.. är det säkert att samtidigt som man beställer från FS, beställa olika prylar från t.ex smoketower.com utan att riskera husis eller någon form av 'märkning' från posten/polisen?
Du får inte husrannsakan bara för att du köper en bong på nätet. Då hade inte dylika nätbutiker kunnat existera. Ingen skulle handlat av dem.
2015-10-15, 16:37
Medlem
Vad tror ni om dexamfetamin piller från utlandet, är risken för att det ska fastna mindre än med tjackpulver? Dom luktar ju ingenting för människonäsan men antar att det ändå luktar tjack för hundnäsan?
2015-10-15, 17:23
Medlem
iDunos avatar
Nopp inget i lådan idag heller..Verkar bli ännu en skit helg...
2015-10-15, 17:31
Medlem
Ladidas avatar
Men varför är det en sån jävla torka på oxy och andra vettiga opiater på FS med flera sidor? Den som börjar kränga den skiten lär ju bli miljonär inom en snar framtid.
Tjack och brass samt trama-jävla-dol verkar ju finnas hur mycket som helst av, men en vettig opiat ska det vara så jävla svårt att sälja den skiten??
Buhuuu!!
2015-10-15, 18:01
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Men varför är det en sån jävla torka på oxy och andra vettiga opiater på FS med flera sidor? Den som börjar kränga den skiten lär ju bli miljonär inom en snar framtid.
Tjack och brass samt trama-jävla-dol verkar ju finnas hur mycket som helst av, men en vettig opiat ska det vara så jävla svårt att sälja den skiten??
Buhuuu!!
Är väl för att det är så dyrt.. Svårt att komma igång.

Men lägg en förfrågan på FS forum så går det nog att få tag på. kostar väl 2-3kr/mg och en tablett ligger väl på 40mg ? 40*3=120 för en tablett. billigare om du köper mer men det finns en tråd på FS om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in