2015-10-13, 07:48
Medlem
Valfrids avatar
Grattis till er som följde min rek i Anoto.

http://www.redeye.se/aktiebloggen/anoto-i-samma-lage-som-fingerprint-befann-sig-1-2-ar-sedan

Håll även koll på Sivers Ima, jag tror att vi just nu har ett riktigt fint köpläge i den aktien.
Citera
2015-10-14, 13:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Grattis till er som följde min rek i Anoto.

http://www.redeye.se/aktiebloggen/anoto-i-samma-lage-som-fingerprint-befann-sig-1-2-ar-sedan

Håll även koll på Sivers Ima, jag tror att vi just nu har ett riktigt fint köpläge i den aktien.

Ja, det har gått upp nu stabilt senaste dagarna så vi får hoppas du har rätt. Jag gjorde missen att köpa på 1.40, innan raser till ~1. Sitter på dem fortfarande så börjar få lite hopp nu igen, från 1,28 till 1,37 bara idag så nu ligger jag typ plusminus noll.
Citera
2015-10-15, 09:23
Medlem
alienfins avatar
Anoto går som tåget nu och succen börjar ta fart snart. Detta är bara början hehe. All in i denna och säljer inte för 2kr.. Sälja av hälften på 3kr tidigast..
Citera
2015-10-15, 10:51
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Anoto går som tåget nu och succen börjar ta fart snart. Detta är bara början hehe. All in i denna och säljer inte för 2kr.. Sälja av hälften på 3kr tidigast..
Gick precis in själv vid 1,40.
Citera
2015-10-16, 14:19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Var det dumt att gå in så "högt" som jag gjorde vid 1,40?
Citera
2015-10-16, 14:56
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Det tror jag absolut inte. Den samlar lite kraft efter en tids uppgång bara. TA visar starkt på
snar uppgång och FA stödjer det helt klart. Denna månad kommer det troligen att smälla till.
Citera
2015-10-16, 15:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Det tror jag absolut inte. Den samlar lite kraft efter en tids uppgång bara. TA visar starkt på
snar uppgång och FA stödjer det helt klart. Denna månad kommer det troligen att smälla till.
Okej, känner mig genast lugnare.
Citera
2015-10-16, 16:28
Medlem
Kanske redan varit uppe men det var ett hyfsat insider-köp i närtid också.
Citera
2015-10-16, 16:32
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kanske redan varit uppe men det var ett hyfsat insider-köp i närtid också.
Och påverkan?
Citera
2015-10-16, 16:34
Medlem
LordRymds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Mycket dumt skulle jag vilja säga. Bv på 1,2 miljarder endast på förhoppningar. Gjorde samma misstag som du kan ha gjort. Jag köpte även jag senast den låg på 1,4 när förhoppningarna var skyhöga och ryktena heta. Slutade med att jag fick sälja av på 0,89 när inga av dessa förhoppningar förverkligades. Ifall det inte förverkligas denna gång och folk börjar tveka kommer det gå fort utför tro mig. Verkar redan ha börjat lite smått idag...
Citera
2015-10-16, 16:38
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordRymd
Mycket dumt skulle jag vilja säga. Bv på 1,2 miljarder endast på förhoppningar. Gjorde samma misstag som du kan ha gjort. Jag köpte även jag senast den låg på 1,4 när förhoppningarna var skyhöga och ryktena heta. Slutade med att jag fick sälja av på 0,89 när inga av dessa förhoppningar förverkligades. Ifall det inte förverkligas denna gång och folk börjar tveka kommer det gå fort utför tro mig. Verkar redan ha börjat lite smått idag...
Vad har börjat? Örestradarna pratat du om kanske.. riktigt urbota dumt att sälja bort sig vid 0.89.. förlåt men det var det på riktigt.. Har åkt med upp och ner sen 0.77 och skiter i kursen nu för det mesta. Det som kommer det kommer och jag är övertygad om att vi kan gå långt. Mkt i pipen nu och ett riktigt lovande samarbete på gång med skärmar.
Citera
2015-10-16, 16:39
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordRymd
Fast aktien har inte störtdykt på något vis, i morse låg den på -2,22% eller något liknande. Får se vad som händer på måndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in