Citat:
Ursprungligen postat av
knullklasson
"är gift sedan tio år tillbaka och har fyra barn"
Vad är det för jävla mördar-groupie till kärring som gifter sig med ett sånt avskum som Zethraeus?
Det är sådant här typiskt svenskt kvinnotänktande som jag hatar. Killen är en psykopat men han blir inte tvångssteriliserad utan får knulla fram fyra ungar inne i fängelset!
I Sverige gillar vi att dra på oss mer problem och mer problem gneom att låta brottslingar föröka sig som kaniner. Milo Sevan ska ha haft åtta barn!
Skulle jag bli diktator skulle det bli massteriliseringar laget runt. Man kan avla människor för önskade egenskaper på samma sätt som man kan avla katter, kaniner och hundar för samma sak, och i det svenska systemet så avlar vi för kriminalitet och impulsivt våldsamt beteeende. Bland de önskvärda svenskarna så är återväxten katastrofalt dålig, intelligenta och produktiva svenska kvinnor och män har gräsligt få barn i genomsnitt. Lägg till den enorma barnproduktionen bland de mest galna kaosblattarna och negrerna.
Ni kan ju gissa hur det ser ut om några generationer - då är det slut med Sverige som organiserad stat. Det enda som kan rädda oss nu är en svensk Hitler och någon potentiell sådan ser jag inte någonstans. De sista icke asociala svenskarna får helt enkelt kapa av en bit av landet och göra det till en fungerande zon och sedan expandera lebensraumet genom utrotningskrig mot intilliggande delar av f.d Sverige. Tänk hur Sverige hade sett ut om landet styrts av intelligenta och konstruktiva människor istället för av medelmåttigt begåvade psykopater av Reinfeldtklass. Vi har kissat bort enorma möjligheter för att istället flumma runt.