2015-10-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooncake
Nyöppnat med sillisar ☺
Ny salong, nytt namn och trappan ner i källaren konceptet verkar fungera om och om igen, ringer på dörr klockan..

Inte svårt att gissa vilken salong detta är. Lite för mycket detaljer där.
Citera
2015-10-10, 22:55
Medlem
Citat:
Nyöppnat med sillisar ☺

Har haft en pause ett tag nu men efter ett tips från en vän på FB om ett nyöppnat ställe strax utanför södra tullen där det skulle finnas en duktig och sexig massös med väl tilltagna kurvor och som tips vännen skrev "med stora sillisar" vilket jag går igång på började jag bli sugen på lite massage igen.

Ringde och förbokade massösen för att vara säker på att jag skulle få just henne.

Ny salong, nytt namn och trappan ner i källaren konceptet verkar fungera om och om igen, ringer på dörr klockan.

Efter någon minut öppnas dörren och en kurvig snygging öppnar med de största sillisar jag sett på en liten thaitjej, hon frågar efter mitt namn och ber mig komma in jag betalar 350 för oljemassage och hon visar mig till ett rum med en soffa där det sitter 2 andra thaitjejer som inte kommer i närheten av hennes utseende nivå. Jag frågar om det finns möjlighet att ta en dusch innan massagen och hon ler och visar mig duschen och ger mig ett rum långt in i lokalen.

Ny duschad lägger jag mig naken på mage på den varma madrassen efter någon minut öppnas dörren och snyggingen kommer in, jag vänder mig om för att se henne. Bedömer åldern till ca 30 men det är svårt på en thaitjej oftast är det 5-10 år äldre, snyggt ansikte, förutom de stora sillisar som sträcker ut den u-ringade T-shirten också en liten tajt rumpa som får lilleman att börja rycka redan nu.

Hon dämpar belysningen och lägger en handduk över mig och börjar med en helt ok oljemassage av vader, ben och rygg som får mig att slappna av.

Efter 25 minuter är det dags för vändning hon fortsätter med låret och snuddar då och då mina ädlare delar. Kan inte låta bli att titta på hennes sköna sillisar och ansikte, börjar små prata lite å ge komplimanger om hennes utseende vilket hon uppskattar ler och masserar mig sensuellt sakta på mage och ljumskar. Lägger handen på hennes sköna tajta rumpa och börjar massera den försiktigt nu börjar soldaten vakna till liv och handduken står likt ett tält. Efter någon minut lägger hon handen på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Jag säger att jag vill knulla henne, hon försöker spela lite svår och jag ger henne ett bud hon accepterar.

Hon tar först av sig tajtsen och nu ser jag hennes vältränade rumpa som ser riktigt välpumpad ut behåller de små svarta stringtrosorna på och ålar ur den tajta T-shirten å ut hoppar två riktigt välfyllda sillisar, vilken kropp.

Hon lägger sig bredvid och jag försöker sära på hennes skinkor så gott det går, hon är lite motsträvig men vänder sig efter ett tag. Jag går ner och börjar slicka henne och jag säger åt henne att vända sig om så att hon kan runka mig samtidigt, så i en 69:a så slickar jag henne samtidigt som hon oljemasserar min kuk, det är grymt skönt och glädjande nog så hör jag att även att hon stönar och efter att hon fått tre fingrar i musen samtidigt som jag slickar kommer hon.

Hon flämtar någon minut och sen får hon rida mig vilken sjukt sexig kropp hon har. Jag försöker få handen runt hennes stora bröst och en hand på den tajta skinkan vi njuter båda två, hon rider så intensivt att jag inte kan hålla mig mer än max 2-3 minuter innan jag sprutar in i hennes lilla kropp.

Nu flämtar även jag och ligger kvar på madrassen ett tag, hon drar på sig sina kläder snabbt och snyggar till sitt hår. Frågar om jag vill avsluta med lite rygg massage, javisst.

"innan jag sprutar in i hennes lilla kropp."

hoppas för alla att du körde med kondom !!!
Citera
2015-10-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Inte svårt att gissa vilken salong detta är. Lite för mycket detaljer där.

Håller med, synd om både massös & salong att bli uthängd sådär. Moderator kanske ska se över inlägget!!
Citera
2015-10-11, 10:22
Medlem
Var på ett ställe i Norrort. Klädde av mig allt och lade mig på madrassen. En dam i 45-årsåldern gav mig en supermassage med mycket teasing!

Dags för vändning, utan handduk. Efter någon minut säger hon "big boy " trots att jag inte har något jättestånd just då. Hon frågar om jag vill ha massage där nere och jag frågar vad hon erbjuder. Svaret blir "do you want to FUCK me?". Hon försökte med 3000 men jag avböjde. Istället kom vi överens om naket HJ för 500.

Nu händer dock det fina, jag sätter mig upp och börjar suga på hennes stora bröst i ett par minuter. Hon stönar hela tiden och säger "you make me horny". Hon lägger sig på rygg och jag fortsätter suga och börjar efter ett tag att fingerpulla henne. Hon vill att jag ska stoppa in kuken men ingen av oss har kondom. Efter ett tag ber hon mig komma upp mot hennes bröst och så runkar hon av mig tills jag sprutade över bröst och hals.

Hon var väl inte jättesnygg men riktigt fina bröst! Efteråt gav jag henne 500:- och hon önskade mig välkommen tillbaka!

Vi får se om jag återkommer, jag skulle vilja hitta ett ställe där det finns sillisar. Har letat med ljus och lykta..
Citera
2015-10-11, 12:03
Medlem
Citat:
Nyöppnat med sillisar ☺

Har haft en pause ett tag nu men efter ett tips från en vän på FB om ett nyöppnat ställe strax utanför södra tullen där det skulle finnas en duktig och sexig massös med väl tilltagna kurvor och som tips vännen skrev "med stora sillisar" vilket jag går igång på började jag bli sugen på lite massage igen.

Ringde och förbokade massösen för att vara säker på att jag skulle få just henne.

Ny salong, nytt namn och trappan ner i källaren konceptet verkar fungera om och om igen, ringer på dörr klockan.

Efter någon minut öppnas dörren och en kurvig snygging öppnar med de största sillisar jag sett på en liten thaitjej, hon frågar efter mitt namn och ber mig komma in jag betalar 350 för oljemassage och hon visar mig till ett rum med en soffa där det sitter 2 andra thaitjejer som inte kommer i närheten av hennes utseende nivå. Jag frågar om det finns möjlighet att ta en dusch innan massagen och hon ler och visar mig duschen och ger mig ett rum långt in i lokalen.

Ny duschad lägger jag mig naken på mage på den varma madrassen efter någon minut öppnas dörren och snyggingen kommer in, jag vänder mig om för att se henne. Bedömer åldern till ca 30 men det är svårt på en thaitjej oftast är det 5-10 år äldre, snyggt ansikte, förutom de stora sillisar som sträcker ut den u-ringade T-shirten också en liten tajt rumpa som får lilleman att börja rycka redan nu.

Hon dämpar belysningen och lägger en handduk över mig och börjar med en helt ok oljemassage av vader, ben och rygg som får mig att slappna av.

Efter 25 minuter är det dags för vändning hon fortsätter med låret och snuddar då och då mina ädlare delar. Kan inte låta bli att titta på hennes sköna sillisar och ansikte, börjar små prata lite å ge komplimanger om hennes utseende vilket hon uppskattar ler och masserar mig sensuellt sakta på mage och ljumskar. Lägger handen på hennes sköna tajta rumpa och börjar massera den försiktigt nu börjar soldaten vakna till liv och handduken står likt ett tält. Efter någon minut lägger hon handen på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Jag säger att jag vill knulla henne, hon försöker spela lite svår och jag ger henne ett bud hon accepterar.

Hon tar först av sig tajtsen och nu ser jag hennes vältränade rumpa som ser riktigt välpumpad ut behåller de små svarta stringtrosorna på och ålar ur den tajta T-shirten å ut hoppar två riktigt välfyllda sillisar, vilken kropp.

Hon lägger sig bredvid och jag försöker sära på hennes skinkor så gott det går, hon är lite motsträvig men vänder sig efter ett tag. Jag går ner och börjar slicka henne och jag säger åt henne att vända sig om så att hon kan runka mig samtidigt, så i en 69:a så slickar jag henne samtidigt som hon oljemasserar min kuk, det är grymt skönt och glädjande nog så hör jag att även att hon stönar och efter att hon fått tre fingrar i musen samtidigt som jag slickar kommer hon.

Hon flämtar någon minut och sen får hon rida mig vilken sjukt sexig kropp hon har. Jag försöker få handen runt hennes stora bröst och en hand på den tajta skinkan vi njuter båda två, hon rider så intensivt att jag inte kan hålla mig mer än max 2-3 minuter innan jag sprutar in i hennes lilla kropp.

Nu flämtar även jag och ligger kvar på madrassen ett tag, hon drar på sig sina kläder snabbt och snyggar till sitt hår. Frågar om jag vill avsluta med lite rygg massage, javisst.

Låter som du fått det bästa av tre världar, avkopplande massage, 10 poängare och bra extra. Grattis!!
Citera
2015-10-11, 12:13
Medlem
Salong i Söderort. Denna salong ligger på fem minuters promenad från tunnelbanan. Jag har varit där förut och vet att där brukar jobba unga, söta tjejer. Dessutom är omsättningen på tjejer hög.

Jag ringer på och tjejen som öppnar är runt 25 och har ett vackert ansikte med stora bruna ögon. Några kilo extra, men inte för mycket. Hon är enbart iklädd en stor tjocktröja som nätt och jämt täcker det allra heligaste. När hon böjer sig ner undrar jag om hon har någonting under tröjan eller om hon är naken.

Ovetskapen tänder mig, så jag frågar om hon kan massera mig. Tyvärr står en annan tjej på tur, säger hon. Och fram kliver en mycket överviktig tjej i ungefär samma unga ålder. Jag kommer med en lam ursäkt om att jag måste gå och ta ut pengar, men ångrar mig och återvänder direkt. Den överviktiga tjejens ansikte var ganska sött, och lite massage har väl aldrig skadat.

Den första tjejen är den som leder mig in i rummet och gör i ordning det. Jag frågar vänligt vad hon heter, så att jag kan boka henne nästa gång. Hon misstar min fråga för att jag tror att det är hon som ska massera, och upprepar att det är den andra tjejen som ska ta hand om mig. Hon berättar ändå vad hon heter, så jag gör en mental minnesnotering för framtiden.

Den överviktiga tjejen påbörjar massagen och den är rätt bra. Hon talar för övrigt väldigt bra engelska. Det dröjer dock inte mer än fem minuter in på massagen innan hon frågar om jag är intresserad av extra massage. “Jag vet inte. Vi får se”, svarar jag. Oerhört avtändade att få den frågan så tidigt, tycker jag.

Hon lägger stort fokus på rumpan, vilket jag älskar. Efter vändning frågar hon åter igen om jag är intresserad av extra massage. Jag frågar om prisläget och utgångspriset är skyhögt (2000 kr). Jag berättar att jag har brukar gå till en annan tjej på en annan salong som tar 800 kr, så några 2000 kr tänker jag inte betala. När hon märker att jag är orubblig går hon snabbt ner till 1000 kr, men jag är inte intresserad. Jag nöjer mig med ett HJ för 300 kr, som var hyfsat.
Senast redigerad av discokula99 2015-10-11 kl. 12:16.
Citera
2015-10-11, 14:09
Medlem
Discokula99!

Det är du som är kund och bestämmer! Om du inte får den tjej du vill ha, säger du att du går till en annan salong. Då får du som du vill. Som en bonus kommer damen du valt att känna sig smickrad, och kommer att göra sitt allra bästa för att du ska bli nöjd. Hon kommer dessutom att tjäna en slant hon inte räknat med. Du kommer att bli hennes hjälte, och hon kommer att göra allt för att få dig som stammis. Vilket kan bli otroligt spännande och skönt...

Jag har gjort såhär flera gånger och vet att det fungerar utmärkt.

Din broder Adolf
Citera
2015-10-11, 19:03
Medlem
Exakt..det är vi kunder som bestämmer o tänk på att pruta pruta o pruta så marknaden kommer ppå rimlig nivå …helst som thailand,
Citera
2015-10-12, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Exakt..det är vi kunder som bestämmer o tänk på att pruta pruta o pruta så marknaden kommer ppå rimlig nivå …helst som thailand,

En bra deal är när båda är nöjda...med missnöjd motpart skall man nog beakta möjlig konsikvens av missnöjet....
Så vid eventuellt tillslag av Ordningsmakten
Finns de ypperligt tillfälle för payback från den missnöjd. ..så pruta på ..
Citera
2015-10-12, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Även om det pågår spaning, så är bevisläget jobbigt för polisen. Så länge tjejerna håller käften, så är risken i princip noll.

Kan INTYGA att det pågår spaning just nu,
var runt ett varv i helgen,
mötte en civilare när jag åkte från en salong, dom nästan stannade mig o glodde in i min bil
området var Hägersten,
Citera
2015-10-12, 11:34
Medlem
Sitter o läser att alla ska pruta så tom nästas "skiter på sig",
Verkar som om många bara vill ha billigast möjligt utan o tänka på att kvalitetstid, kostar där efter,
Var på en härlig 2tim 4-handsmassage med efterföljande efterrätt,
inte billigt men desto bättre kvalitetstid,
60 min underbar varm oljemassage o resterande tin för övrigt enligt önskemål.

Salongen ligger i södra delen av stan
Kommer in i salongen o hälsar vänligt "sawadee ka" o alla skiner upp som solar
frågar vad som önskas o jag säger 2tim 4-hands,
Ok säger hon bakom kassa apparaten o slår in priset för tv massörer o ger mig kvitto,
ordning o reda saka det vara,
Frågar om jag vill ta en dusch innan, vilket jag tacka vänligt jag till
går in i rummet som jag blir hänvisad o klär av mig går vidare till duschen,
när jag kommer tbx, till rummet sitter två vackra massörer o snällt väntar på mig,
oljan står på värmning, o jag lägger mig ner enligt sedvanliga rutiner,
How do you want the massage, frågar dom
lagom mjukt med lite avslappnade svarar jag o dom ler o små fnittrar,
då börjar en mycket underbar massage, av varma händer o olja, ligger o njuter på bästa sätt,.
efter en stund kommer, vänd dig om,
vänder mig om o ser dessa två vackra saker ler mot mig o får frågan, om jag är nöjd med massagen eller om det önskas nått mer,
svarar med mjuk o snäll ton,
jag vill ha er båda,
ooo you are a strong man, får jag till svars
Yes,
vad som sker där efter får ni drömma om,
men jag var i uppe bland molnen innan jag fyrade av raketen för nerfärd

inte billigt men som sagt
no money no honey
Citera
2015-10-12, 19:20
Medlem
BlueStars avatar