Citat:
Sexarbete passar inte alla....med alla menar jag både män o kvinnor.
De allra flesta i nöd arbetar inte med sex det är trots allt få i nödens stund som anser sig kunna klara av det.
Sen finns det en stor kategori som väljer den vägen då inkomsterna är så pass höga och kraven små.
Det har liksom ingen betydelse om det är män eller kvinnor.
De allra flesta i nöd arbetar inte med sex det är trots allt få i nödens stund som anser sig kunna klara av det.
Sen finns det en stor kategori som väljer den vägen då inkomsterna är så pass höga och kraven små.
Det har liksom ingen betydelse om det är män eller kvinnor.
Men det har betydelse hur efterfrågan ser ut för vilka det är män eller kvinnor som tvingas in i detta för att där inte finns andra alternativ.
Världen ser inte ut så att kvinnor har generell lust att tvinga, förnedra eller ligga med män som inte vill ligga tillbaka. DÄR har du den stora FETA skillnaden som gör att det ser ut som det gör idag.
Andelen kvinnor som väljer att köpa män för sex är försvinnande liten jämfört med män, men går kanske att ändra den synen hos kvinnor.
Så min fråga är: Hade du sett det som en vinst för samhället i stort och specifikt män kanske om kvinnor började betrakta sex på samma sätt som många män gör idag?
som en vara att köpa? som något att tas med våld mot mäns vilja, där "sexigheten" ligger i maktutövande, dominerandet och inte i ömsesidigheten?
Citat:
Går inte att leva i något "nu" utan att ta hänsyn till hur detta nu har formats.
intesserar mig inte hur det såg ut på medeltiden, jag försöker leva i nuet.
Nu har kvinnor i Sverige det lika bra som männen och det är bra, varför grotta ner sig i medeltiden...jag levde inta då.
Jag tycket det skall vara lagligt för kvinnor att köpa sex av män och
jag skulle gärna se att dessa män som säljer sig till blekfeta fittor skall kunna göra det i legaliserade former.
Nu har kvinnor i Sverige det lika bra som männen och det är bra, varför grotta ner sig i medeltiden...jag levde inta då.
Jag tycket det skall vara lagligt för kvinnor att köpa sex av män och
jag skulle gärna se att dessa män som säljer sig till blekfeta fittor skall kunna göra det i legaliserade former.
då får man liksom vara mer än lovligt naiv.
Män som vill sälja avslickningar till blekfeta fittor kan göra detta idag fullt lagligt. Finns ingen lag som hindrar dem, är bara sätta ut annonser. Grejen är att de blir bara uppköpta av blekfeta kukar.
Citat:
Manlig syn på sex... låt oss kalla det AI s syn på sex då tråden handlar om att de vill legalisera inte om vad män vill.
Jag pratade om synsättet på sex och skillnaderna mellan genus därvidlag och inte om AI så nice try.
Liksom det som är basen här och inte AI.
Citat:
Om sexköplagen tillämpas över hela väst världen skulle det sett ut som i Sverige, liksom ruta 1 fast med än mer mörkare verksamhet.
Det liksom blir inte bättre, så länge det finns en marknad kommer handeln finnas, med andra ord så länge det finns människor som inte får tillräckligt med sex och det finns ett behov av pengar så kommer den marknaden att mötas för handel, män, kvinnor, hen.
Frågan är då hur skall vi få människr att sluta vara kåta och behovet av pengar, för som jag ser det finns bara den vägen.
Kommunism och kastrering...eller?
Det liksom blir inte bättre, så länge det finns en marknad kommer handeln finnas, med andra ord så länge det finns människor som inte får tillräckligt med sex och det finns ett behov av pengar så kommer den marknaden att mötas för handel, män, kvinnor, hen.
Frågan är då hur skall vi få människr att sluta vara kåta och behovet av pengar, för som jag ser det finns bara den vägen.
Kommunism och kastrering...eller?
Mer homosexualitet och bisexualitet och sexuell frihet till kvinnor om du frågar mig.
Liksom den enda rätta och bra vägen ta för att korrigera mäns sexsug.
mer bonobo style och mindre schimpans.
Citat:
Och vill du spela spel, tja visst fantisera kan vi, men det leder ingen vart.
Men ok om vi leker med tanken att ons och frun tar betalt då mannen är kåt och vill ha sex.
Resultaten av det kommer vara att män börjar betala till dem som kan levera tjänsten på ett extraordirärt sätt..med andra ord ett fåtal duktiga proffs som då kommer bli rik på den handeln.
Varför skulle en man betala för missonären i 10 min med sin gamla blekfeta fru när det finns andra.
Detsamma för kvinnorna´om de var tvungna att betala... varför betala för gamla Ernst som bara kan hålla sig i 10 sec när man kan hyra en ung hingst.
Förlorarna är de som inte kan leverera en tillfredställande tjänst, vinnarna är de som kan det
Men ok om vi leker med tanken att ons och frun tar betalt då mannen är kåt och vill ha sex.
Resultaten av det kommer vara att män börjar betala till dem som kan levera tjänsten på ett extraordirärt sätt..med andra ord ett fåtal duktiga proffs som då kommer bli rik på den handeln.
Varför skulle en man betala för missonären i 10 min med sin gamla blekfeta fru när det finns andra.
Detsamma för kvinnorna´om de var tvungna att betala... varför betala för gamla Ernst som bara kan hålla sig i 10 sec när man kan hyra en ung hingst.
Förlorarna är de som inte kan leverera en tillfredställande tjänst, vinnarna är de som kan det
Nej resultatet kommer att bli att fattiga män enbart kommer kunna betala de minst attraktiva kvinnorna eller inga kvinnor alls.
De attraktiva kvinnorna kommer tjäna enormt ja, och de behöver inte ens ha mer sex än de vill eller sex med folk de inte vill ha sex med eftersom kvinnor faktiskt kan försörja sig på annat idag.
De plockar alltså ut de män de finner tillräckligt attraktiva att ha sex med, få barn med och tjänar dessutom pengar på det. Hittar de en 10-poängare utan pengar så kan de kanske vara lite "extra billiga" men dumpa honom om de ramlar in en 8-9-poängare som går lika bra men som kan betala.
Förlorarna är average svensson män dvs. de vars plånbok inte riktigt hänger med i graden av fysisk attraktivitet och de fattiga männen som i detta läge varken har pengar eller ens sin fysiska skönhet/ ungdom som kort värda att spela med. De får väl betala lite billigare till de fula kvinnorna eller ta jobb som prostituerade för alla sexuellt frustrerade män där ute.
win/ win till kvinnorna alltså.
Du fattar inte helt vad du sitter och ber om, vilket jag försöker förklara för dig i alla möjliga vinklar.
varför ska kvinnor vara empatiska, solidariska och jämställda med män om nu män som du bara vägrar vara detta tillbaka?
kan alltså helt lagligt sälja sig till valfri individ. Är dock hen som ev. får ta smällen juridiskt för sin handling.