2006-11-08, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Men jag serverar verkligheten eftersom det är jag som får föda er socialt missanpassade as!
Snacka inte goja, jag har jobbat de senaste 16 åren på samma firma och ALDRIG utnyttjat a-kassa, soc, eller någonting alls åt det hållet. Och ja, det är ett "vitt" jobb.
Citera
2006-11-08, 20:31
Medlem
Tjena grabbar,

Följer tråden med stort intresse och ett antal mer eller mindre ytligt bekanta namn har dykt upp genom tråden.

Skulle gilla om det kom lite mer information om folk från förorterna runt Skärholmen. Har ju läst om Nourdinne och Borefalk men det måste ju finnas fler folk därifrån som ni (framförallt Drillen kanske, du verkar ju hängt en del i Skärholmen) kan berätta hur det gått för.

Tack alla som bidragit för mycket intressant läsning.

Citera
2006-11-08, 21:48
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Om han är svensk, varför ser han ut och bär sig åt som en blatte då?
Du kanske inte vet att hans farsa är italienare och morsan svensk , och hur man ser ut har ju inget med beteendet att göra.....Eller menar du att om man ser svensk ut så är det samma sak som bra beteende?...
Citera
2006-11-08, 22:23
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syncrotron
Men förstår inte du vilken allvarlig störning du lider av. Du är ju precis som blatten utan identitet. Blatten som måste stå pall och som alltid faller med en knall.

Jag slåss inte! Det är bara förvridna blattar och diverse vitt slödder som sysslar med sådant i vårat vackra land. Kommer packet för nära så skjuter jag eller sticker i värsta fall din wannabee hårboll precis som man behandlar allt annat utländskt skit som skulle hota mina gränser!

Annars så har vi ju bomber ala Silverstedt som förvridna patrask tíll blattar som Paulo kan "mäta" sin IQ med vilket distraherar dom innan vi knäpper dom.

För den delen så var jag faktiskt med när denna Upplandsväsby dvärg till blatte som såg ut som en dvärgpudel kom till Fittja och skällde. Jävlar vad brottom cirkuspudeln fick som i bästa fall såg ut som om artisten "Prince" vore uppretad bara för att han inser att det lyser mest nigger om honom och inte får respons tillbaka från apan som närmar sig.:smart:

http://www.treehugger.com/files/th_images/vegetarian_prince.jpg
http://www.moviemix.nu/coverpic/sthlmsnatt.jpg

Visst ser de båda "skräckinjagande" ut!

Och idag en nedgången blatte precis som diverse andra ghettodjur rikiga män som jag tyvärr måste föda innan vi bygger nya tukthus.

http://www.kingofmma.com/images/proberto.jpg
http://reg.kost.ru/img/nigger.jpg

Hmm ditt hat mot Paolo gör ju att du måste må så jäkla dåligt inombords......Först så är han ju knappast nergången , han har trots allt haft en karriär inom boxning,han har en rätt söt fröken ,barn och kvart inne i city , säkert tjänar han mycket mer stålar än du , han syns på tv och det skrivs om honom........Det gör ont i ditt skeva lilla hjärta , och det märks..........

Så kära gamla Syncrotron med huvudet fullt av spån ,han spyr galla och svär och önskar att han kunde plocka den där ,men syncrotron är gammal och bitter för att hans liv kanske inte har nån glädje och glitter ,syncrotron skriker -jag slåss inte ,med nån jäkla blatte Kunta Kinte , - jag är en kille med ruter, istället Kunta Kinte jag skjuter.Tukthus ska byggas för att framtiden ska tryggas säger syncrotron , mycket snack från en med skallen full av spån ,men ha medlidande med syncrotron gott folk ,det är han som mår illa i sin misserabla holk..........
Citera
2006-11-08, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
Hmm ditt hat mot Paolo gör ju att du måste må så jäkla dåligt inombords......Först så är han ju knappast nergången , han har trots allt haft en karriär inom boxning,han har en rätt söt fröken ,barn och kvart inne i city , säkert tjänar han mycket mer stålar än du , han syns på tv och det skrivs om honom........Det gör ont i ditt skeva lilla hjärta , och det märks..........

Så kära gamla Syncrotron med huvudet fullt av spån ,han spyr galla och svär och önskar att han kunde plocka den där ,men syncrotron är gammal och bitter för att hans liv kanske inte har nån glädje och glitter ,syncrotron skriker -jag slåss inte ,med nån jäkla blatte Kunta Kinte , - jag är en kille med ruter, istället Kunta Kinte jag skjuter.Tukthus ska byggas för att framtiden ska tryggas säger syncrotron , mycket snack från en med skallen full av spån ,men ha medlidande med syncrotron gott folk ,det är han som mår illa i sin misserabla holk..........

Fan Syncrotron mår ju sämre än jag gör.
Får nog ta och be min läkare förskriva lite preparat åt honom.
Citera
2006-11-09, 06:51
Medlem
P Roberto var ingen bra boxare men han är en jävel på slåss. Samtliga han förlorat mot i boxning skulle han krossa på gatan. Det ena är sport och det andra är slagsmål. Jag själv har varit boxare och tränat en hel del kampsporter så jag har lite kunskaper. Det är jävla skillnad på sport och gatuvåld.
Citera
2006-11-09, 10:10
Medlem
Ingen som vet nå om Dick alves ?? Fightclub sthlm killen. Läste lite om nå rån , men inte följderna .. Bra och rolig tråd förövrigt.

Citera
2006-11-09, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr T
Ingen som vet nå om Dick alves ?? Fightclub sthlm killen. Läste lite om nå rån , men inte följderna .. Bra och rolig tråd förövrigt.

dick alves, liten men jävligt tuff enligt mig.
Citera
2006-11-09, 11:22
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspvatten
P Roberto var ingen bra boxare men han är en jävel på slåss. Samtliga han förlorat mot i boxning skulle han krossa på gatan. Det ena är sport och det andra är slagsmål. Jag själv har varit boxare och tränat en hel del kampsporter så jag har lite kunskaper. Det är jävla skillnad på sport och gatuvåld.
Funderade lite på detta igår, hur det gått om han mött boxarna på gatan. Tror också att han gjort slarvsylta av de han mött om det hade varit på gatan. Sååå jävla långt borta var det inte att han sänkte Arman i ringen, han var inne och vände i dimmorna någon sekund. Sedan ska Paolo ha världens eloge för sitt stora fighterhjärta. Även om han inte var världens bästa boxare så bjöd han alltid på stor underhållning.
Citera
2006-11-09, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT

Du nämner ständigt synas fast man är en idiot och inte har något att erbjuda + att man fyller sin tomhet med materialism med en sandlådementalitet lik den som har mest prylar vinner är alla de tecken på störningen diverse snevridna narcissistiska blattar som du och Paulo lider av.

Ni kommer aldrig att bli män små pojkar. Psykopaten är alltid det lilla barnet som söker bekräftelse och kan man inget annat så slår man på t.ex. punkarna fast till och med de idioterna skulle kunna föreläsa för de psykopatiska hårbollarna vi svenska män måste dras med.

Sen att du visar "know the walk and do talk" enligt klassisk negersymbolik med din lilla raptext var pricken över i.et och att jag skulle kunna lyckas utmåla en människa mer korkad än du har till och med jag svårt att tro.

Jag tycker att du ska ta och läsa denna bok så du får lite inblick i hur blattekulturen som idag präglas av Mtv generationenen fungerar. Koppla av och ta dig en tankställare och inse att ni inte kallas blattar för inget:

http://www.bokus.com/b/9170052581.html

Här listar dom några importerade blattar!
http://lablatte.ifrance.com/photos/image1.jpg
http://mi3.bpcdn.us/musclehead69/nigga.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Pongo_pygmaeus_%28orangutang%29.jpg

Ja, jag ser det som min plikt att dela med av lite fakta. Man måste väl även utbilda er att sköta ett chimpansjobb innan tukthusen återuppstår och där ni kan få äran att mata ärkeblatten Arkan som stolt visar upp sin "manlighet"(liten pojke) med att hålla en tigerunge i nackskinnet efter lobotomeringen.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/pl/thumb/1/13/Arkan.jpg/200px-Arkan.jpg
Citera
2006-11-09, 17:29
Medlem
[_zombie_]s avatar
Syncotron: du är i fel tråd grabben. Håll dig i nassetrådarna.
Citera
2006-11-09, 19:39
Medlem
Dick Alves försattes i personlig konkurs för en tid sedan (6 mån?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in