2015-10-10, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Troligaste är att en rasist förstört den för att sedan kunna skylla på flyktingarna. Om det nu är en bil som blivit förstörd...
Varför skulle det vara troligast?
Har du några belägg eller fakta för det du skriver eller är det ordbajseri??

Är det då lika troligt att flyktingarna kastat sten på sig själva för att kunna skylla på invånarna på orten?
Citera
2015-10-10, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Varför skulle det vara troligast?
Har du några belägg eller fakta för det du skriver eller är det ordbajseri??

Är det då lika troligt att flyktingarna kastat sten på sig själva för att kunna skylla på invånarna på orten?

Det är troligen så att flyktingarna har börjat bråka med dem som öppnade sitt hjärta, kanske ville ha deras telefon eller liknade.

När invånarna i Heby inte ville detta, så börja man kasta sten. Att kasta sten är ett väldigt vanlig beteende ibland Mellanöstern folk, det har vi sett på olika upplopp i Rinkeby, Tensta, Husby och m fl, man kastar sten på den man inte gillar.

Detta gäller inte bara Sverige utan områden som palestinierna ockupera på Västbanken och Gasaremsan, men Isreal vet hur man skall hantera den här typen av bråkmakare med gummikulor och vit forsfors, den kunskapen har inte Svensk polis än.

Sedan har någon postmarxtisk journalist förvrängt sanningen och valt att skuldbelägga Svenskarna istället, därav blev flyktingarna offer och svenskarna GM i nyhetsrapporteringen.
Citera
2015-10-10, 08:53
Medlem
Svithjods avatar
Tärnsjö är inte Heby det är mil mellan orterna.
Citera
2015-10-10, 16:35
Medlem
Finns det några namn på kaosrasisterna som kastat sten på flyktingarna i Heby?
Citera
2015-10-10, 17:27
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Tärnsjö är ett av SD: s starkaste fästen i Heby kommun. I allmänna valen år 2014 fick Sverigedemokraterna (SD) starkt stöd just i Tärnsjö. I kommunvalet erövrade SD 14,14 procent av samtliga avgivna röster, i landstingsvalet 15,18 och i riksdagsvalet 18,28 procent.

Jag tror detta är flyktingarnas ansvar att axla. De beter sig som skit i många fall och när då svenskar reagerar, kanske felaktigt, så är det ju precis vad alla vänsteridioter påstår att vi inte kan.

Hur ofta får man inte höra att svenskar är mesiga, töntiga och sitter fegt framför datorn och pladdrar?

Sedan vill jag nog bara komentera att Tärnsjö skulle vara ett SD fäste, jag tycker det verkar som om sverige just nu är ett SD fäste om senaste mätningarna med 24-27% stämmer.
Citera
2015-10-10, 19:55
Medlem
Europes avatar
Citat:
Finns det några namn på kaosrasisterna som kastat sten på flyktingarna i Heby?

Jag gissar på Ahmed, Mohammed, Ali och Abdullah, då det är de vanligaste namnen på de som kastar sten varje dag i Sverige.
Citera
2015-10-10, 20:59
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Tydligen fortsätter "bråken". Sala allehanda skriver fredag kväll:

Citat:
Polisen har kallats till Tärnsjö under fredagskvällen.

Citat:
Exakt vad som hänt är mycket oklart. Uppgifter från ortsbor talar om att flyktingar gjort oprovocerade utfall med järnrör mot ortsbefolkningen vilket föranlett polisnärvaro. Andra uppgifter talar om att flyktingar ska ha utsatts för stenkastning.

http://salaallehanda.com/nyheter/heby/1.3195199-brakigt-i-tarnsjo

"Bråkigt" ser ut som ett kodord för allt som inte kan kallas för "rasistattack".

Natten till torsdagen blev kommunens nattpatrull beskjuten i Tärnsjö. Förmodligen med luftvapen..?

Citat:
Vi har en anmälan från en nattpatrull från Heby kommun som fått flera skott riktade mot bilen när de befann sig på Norra Storgatan. Nattpatrullen bestående av två personer, har förhörts av polis under dagen, säger Uppsalapolisens presstalesman Lisa Sannervik.

http://salaallehanda.com/nyheter/sala/1.3193224-kommunens-nattpatrull-beskjuten-mitt-i-tarnsjo
Citera
2015-10-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag gissar på Ahmed, Mohammed, Ali och Abdullah, då det är de vanligaste namnen på de som kastar sten varje dag i Sverige.

Jaså det gissar du på! Men vilka fakta har du på att de heter så? De kan lika gärna heta Johan, Anders, Petra och Sven. Det var Hebyborna som kastade sten på flyktingarna och inte tvärtom. Så fram med namnen på kaosrasisterna!
Citera
2015-10-10, 22:28
Medlem
spermahundens avatar
Citat:
Jaså det gissar du på! Men vilka fakta har du på att de heter så? De kan lika gärna heta Johan, Anders, Petra och Sven. Det var Hebyborna som kastade sten på flyktingarna och inte tvärtom. Så fram med namnen på kaosrasisterna!

Tror nog inte att Tärnsjöborna uppskattas att kallas för Hebybor, det är 2.5 mil mellan orterna.
Citera
2015-10-10, 22:37
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Snart börjar väl Mohammed och Ali elda bilar i Heby när de tröttnar på att kasta stenar.

UNT rycker väl isåfall ut och kallar det "självförsvar" och "misslyckad integration"
Citera
2015-10-11, 00:16
Medlem
DIdes avatar
Jag känner med lite eftertanke om min egna, tidigare text en bit upp att de svenska mesiga männen skall man nog vara lite skrajj för om man är mörk idiot. Om det nu är så att SD har 24-27 % så är det nog inga fegisar som kommer att sätta ner foten när det smäller.

Det är en stor kraftig andel män i denna grupp som inte tar skit av någon.

Med anslutning av de män som har andra värderingar men som håller sin egen borg trygg så är det närmare 30-40 % som jag tror är mobiliserbara mot kanske några futtiga lågpresterande muuuuhammed dyrkare med american gangstakomplex och skitkassa pickor från baltstater och ryssland.

Ganska dåliga odds på mr green va?
Citera
2015-10-11, 08:20
Medlem
Citat:

Nä, det är faktiskt inte det, tror du det lever du i en fantasivärld...

Och om du läst på lite så vet du att det pågick mycket skit innan den påstådda stenkastningen mot "flyktingarna"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in