• 1
  • 2
2015-10-09, 01:30
Medlem
Jevelis avatar
Rent hypotetiskt, vad borde man göra; Dejtade en kille i ungefär 2 månder och det var aldrig särskilt seriöst och vi låg aldrig med varandra. Tyckte inte om honom särskilt mycket mer än som vän. "Dumpade" honom och han var lugn med att bara vara vänner igen (verkade ej ta det hårt alls, tror han är kär i någon annan). Har börjat umgås med hans yngre bror som jag lärde känna under tiden vi dejtade och har fått upp ögonen for honom. är ny i ett land utanför Sverige och han är den första jag känner en genuin kontakt med. Vad fan borde jag göra? Bara totalt skita i det och vara nöjd med att ha hittat en fin vän? Hur fel är det att visa att jag är intresserad av honom?
Citera
2015-10-09, 01:33
Bannlyst
Nä det är inte fel
Citera
2015-10-09, 02:02
Bannlyst
Det är aldrig fel att dejta någon. Alltid är det någon som misstycker, men då får man bara väga in hur mycket man värderar dennes åsikt.
Citera
2015-10-09, 02:24
Avstängd
Lacerdas avatar
Hmm, är det ett land nere vid Medelhavet eller något mer modernt som liknar Sverige?
Om det är det förstnämnda så lever du ju upp till ryktet som Svenska tjejer har där nere.
Citera
2015-10-09, 02:40
Medlem
Jevelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Hmm, är det ett land nere vid Medelhavet eller något mer modernt som liknar Sverige?
Om det är det förstnämnda så lever du ju upp till ryktet som Svenska tjejer har där nere.

haha nä, bor i usa.

Hur hade ni känt om er bror/syster dejtade någon ni hade dejtat? Har ni någonsin sett intresse i era syskons ex eller ar det bara ett självklart nej? För mig är det ett självklart nej när det kommer till mina syskon men är väldigt nära dem...
Citera
2015-10-09, 02:50
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeveli
haha nä, bor i usa.

Hur hade ni känt om er bror/syster dejtade någon ni hade dejtat? Har ni någonsin sett intresse i era syskons ex eller ar det bara ett självklart nej? För mig är det ett självklart nej när det kommer till mina syskon men är väldigt nära dem...

Jag har sett det lite som en sport att ha sex med mina vänners ex, dock inte med min brors.. men det beror nog mest på att han har varit gift så länge...

Annars så gäller ju principen att om kompisen fortfarande har känslor för exet så är det ett big NONO!
Citera
2015-10-09, 04:06
Medlem
snelhestens avatar
Ja, fel.
Citera
2015-10-09, 08:01
Medlem
prata med bröderna vetja!
Citera
2015-10-09, 08:38
Medlem
Ghastens avatar
Känns jäkligt fel men vad fan är ni kära så är ni. Alltså om det blir någit. Sen har ju du inte ens legat med brorsan. Du lär ju märka hur brorsorna reagerar Han kanske tänker hon var med min bror nej tack.
Citera
2015-10-09, 10:33
Medlem
Tycker det är jävligt fel. Jag hade aldrig gjort det om det var jag som dumpade som i ditt fall. Däremot om det var hon som dumpade hade jag kört stenhårt på syskon, tvillingar, kusiner och hela släkten. Tycker det är avgörande faktiskt.
Citera
2015-10-09, 10:38
Medlem
Ja, det är fel. Jag skulle inte uppskatta om min bror dejtade mitt ex.
Citera
2015-10-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeveli
Rent hypotetiskt, vad borde man göra; Dejtade en kille i ungefär 2 månder och det var aldrig särskilt seriöst och vi låg aldrig med varandra. Tyckte inte om honom särskilt mycket mer än som vän. "Dumpade" honom och han var lugn med att bara vara vänner igen (verkade ej ta det hårt alls, tror han är kär i någon annan). Har börjat umgås med hans yngre bror som jag lärde känna under tiden vi dejtade och har fått upp ögonen for honom. är ny i ett land utanför Sverige och han är den första jag känner en genuin kontakt med. Vad fan borde jag göra? Bara totalt skita i det och vara nöjd med att ha hittat en fin vän? Hur fel är det att visa att jag är intresserad av honom?

Ser inte något fel med det alls. Ni är väl vuxna allihop?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in