Citat:
Ursprungligen postat av
Fenjal888
Tjenis!
Rent generallt skulle jag säga att du tränat för kort tid och väger lite för lite fortfarande, men i och med att du fått bra resultat och verkar vettig i skallen tycker jag du ska testa att köra en kur. Du kommer med ett rimligt upplägg på din förstakur och tycker du ska köra precis som du förklarar.
Du kan faktiskt köra 375 mg, alltså 1,5 ml per stick med. Många ser bara 1 eller 2 ml som alternativ. HCG tycker jag du ska skita i, det är precis som du säger att HCG har större betydelse om man kört längre tid. Det är viktigare att du testar en ren nolva-only kur, det gjorde jag de första kurerna jag körde och det är inga problem. När du sedan testar HCG får du uppfattningen av vad HCG faktiskt bidrar med. Det är ingen magi, men det kan underlätta i vissa fall.
Enda som inte framgår i ditt inlägg är väl din ålder. Såvida du inte är för ung skulle jag säga du är good-to-go.
Jo kan hålla med om jag tränat lite för kort tid men med dom resultaten jag har fått + att min motivation när det kommer till träning är så pass hög så känns det som ett bra val att köra en kur! Har ju liksom dragit förbi kompisarna som gymmat 4-5 år i både styrka och muskelmassa. Festar som sagt aldrig utan spenderar hellre min tid på gymmet. Om jag får välja mellan att ha sex med typ Selena Gomez eller ha ett grymt bra pass på gymmet så väljer jag gymmet utan att tveka 1 sekund

. Är faktiskt ganska sjukt hur hårt jag prioriterar gymmet före andra saker
Kommer nog börja köra HCG några veckor in i kuren då jag vet att jag kommer kura fler gånger i framtiden så det är lika bra att vara på den säkra sidan när det kommer till bollarna
Är förövrigt i tidig 20-års ålder
Edit: Kan lika gärna köra in mina stats här så ni ser vad jag går för
Dessa stats är då för cirka 70 dagar sedan, drog nämligen sönder en muskel i ryggen för någon vecka sedan så måste vila i en dryg månad innan jag får börja lyfta tungt med överkroppen
1 rep max :
Bänk = 112.5kg
Mark = 190kg
Squats = 115kg (opererade knät för lite mer än 1.5 år sedan så var tvungen att ta det lugnt med benen i cirka 1 år tills skadan hade läkt)
3-5 rep
Barbell Curl = 50kg
Shrugs = 210kg (har galet stora traps, något som folk ständigt kommenterar)
Axelpress = 60kg
Statsen kanske inte är så sjuka men jag brukar jämföra med statsen jag hade när jag började träna. Jag maxade 40kg i bänk, kunde inte ens lyfta 90kg i mark och tog bara stången i squats.
Citat:
Ursprungligen postat av
-KarlAlfred
Tja!
Rätt straight forward basic-upplägg som sällan slår fel om man får tag i rätt testo.
Gällande adex så tycker jag helt klart att det kan vara en idé att ta 0,25mg eod på den kuren. Nu framgår inte vad du ligger på för bf men om du har över 12-13% så kan jag iaf tycka att det är en mkt god idé. Om du får gynokänningar så kan du absolut höja till 0,50mg eod, alternativt bromsa ut med nolva resterande tid (finns bra instruktioner i
(FB) Den stora tråden om gyno ( Gynekomasti )).
Kör 250mg e4d så får du riktigt jämna nivåer och en veckodos på straxt under 500mg, vilket jag tror är en bra start för dig i preppkarriären (om du nu ska börja tävla i BB så kommer du få kura på fint

)
När det väl blir dags för PCT så tycker jag du kan skippa fronten på nolvan å ist gå direkt på 40mg ed de första 2 veckorna följt av 20mg ed de sista två veckorna i PCT.
Lycka till!
Blir att köra 0.25mg eod då

Har läst många av dina inlägg under mina år här på FB så vet att du har bra koll!
Ligger förövrigt på cirka 14% bf, målet är att landa vid 10-11%.
Blir att köra 250mg e5d då

Har haft beslutsångest i flera veckor över vad jag ska köra för upplägg på Teston, har gått fram och tillbaka mellan 250mg e4d och 500mg ew. Anledningen till att jag ändrade mig från e4d till ew var att 3 vials med testo e räcker cirka 120 dagar (250mg e4d = 10 injektioner på 1 vial = 40 dagar ----> så 3 vials landar då på cirka 120 dagar och målet var att köra 90 dagar. Men kan väl lika gärna brassa på med 1 extra månad isf, när jag ändå ska köra HCG tänkte jag? Kan tillägga att det är supermanlabs testo e jag kommer köra på, har läst mycket gott om deras testo
Finns det någon anledningen till att du rekommenderar att gå direkt på 40mg nolva ed de första två veckorna följt av 20mg ed?
Stort tack för tipsen Fenjal888 & KarlAlfred!