2015-10-07, 21:06
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknowman
Marcus skickar hem alla !

Får hans ens göra det? Han är väl under kontrakt att leverera "bra TV"...
Citera
2015-10-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Inte så konstigt att Marcus blev ledsen. De andra har många snygga tjejer. Han hade en och så lämnar hon. Tycker lite synd om honom. Han må vara tråkig men tycker att han verkar vara schysst.

Nu blir jag sjukt nyfiken på hur du ser ut
Citera
2015-10-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Nu blir jag sjukt nyfiken på hur du ser ut

Jag är man och ser normal ut. Alla Marcus tjejer ser sämre ut än genomsnittet. Han gör rätt som skickar hem dem. Han kan få något bättre.
Senast redigerad av Keus 2015-10-07 kl. 21:13.
Citera
2015-10-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Får hans ens göra det? Han är väl under kontrakt att leverera "bra TV"...

Det är bra TV att skicka hem alla. De tar säkert in några jokrar.
Citera
2015-10-07, 21:12
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Jag är man och ser normal ut. Alla Marcus tjejer ser sämre ut än genomsnittet. Han gör rätt som skickar hem dem. Han kan få något bättre.

Den tjejen som lämnade var väl verkligen inget att hänga upp sig på heller. Hon såg ju ut som en Alien med sina strålkastare till ögon!
Citera
2015-10-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Den tjejen som lämnade var väl verkligen inget att hänga upp sig på heller. Hon såg ju ut som en Alien med sina strålkastare till ögon!

I jämförelse med de andra såg hon grymt bra ut. Stora ögon är vackra.
Citera
2015-10-07, 21:27
Medlem
Marcus verkar helt dum i huvet utan självdistans . Läskig och tror själv han är ett kap.
Han ska vara glad om någon av brudarna vill ha honom , ( ja, de är sjukt fula, men han e blåst ) verkar dock som han inte vill ha hem någon av dem ?

Stefans 1Q skulle jag gärna vilja mäta , är det över 40 blir jag förvånad .

Pontus är helt klart homosexuell och vill bara vara med i TV.

Älgbonden verkar faktiskt vara helylle och är snygg som få . Den kroppen och de ögonen kan kollra bort vem som helst .
Citera
2015-10-07, 21:29
Medlem
Danieloss avatar
Om Marcus blir utan tjejer till gården så måste han verkligen känna sig förnedrad och bortgjord i hela Sverige! Stackarn! Till och med Tomas hade väl med nån favorit till gården (Ulrika W).
Citera
2015-10-07, 21:31
Medlem
Fy vad tråkigt att åka till någon jädra retro-shop. Led med tjejerna på Stefans dejt. Och där begraver sig prylbögen i olika nostalgiföremål istället för att umgås med de kärlekstörstande tjejerna.
Han sjönk lite där, vad det gäller social förmåga faktiskt.
Han brydde sig inte ens om att svara, då den där tjocka (söta) tjejen dragit undan honom för privat-snack frågade honom en mer kontaktsökande fråga, utan stirrade istället in i hojarna som stod där. Suck, kändes asocialt.
Inte blir det bättre av att han dessutom ser ut som seriefiguren "pojken" i barnprogrammet "Nasse" i Bolibompa, med sin uppstående kepsskärm och sitt avrundade serietecknade ansikte.

Usch vad norrlänningen verkar tråkig. Men han kanske är deppig av alla svårigheter han haft nu då?

41-åringen i Marcus gäng såg verkligen riktigt bister ut också. Som en astjurig bibliotekarie.
Men då kanske han blåser av hela alltet då i nästa avsnitt?
Fast oj vad jag skrattade då han drog och drog, för att få igång den där motorn, och så klev en tjej in och fixade det med ett enda drag.

Den här säsongen verkar inte så lyckad av BSF?
Senast redigerad av laprikapaprika 2015-10-07 kl. 21:35.
Citera
2015-10-07, 21:31
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonora
Marcus verkar helt dum i huvet utan självdistans . Läskig och tror själv han är ett kap.
Han ska vara glad om någon av brudarna vill ha honom , ( ja, de är sjukt fula, men han e blåst ) verkar dock som han inte vill ha hem någon av dem ?

Stefans 1Q skulle jag gärna vilja mäta , är det över 40 blir jag förvånad .

Pontus är helt klart homosexuell och vill bara vara med i TV.

Älgbonden verkar faktiskt vara helylle och är snygg som få . Den kroppen och de ögonen kan kollra bort vem som helst .

Pontus är väl bi? Han kunde ha mixat tjejer/killar. Kunde blivit en intressant situation!

Ja, Daniel måste ju onekligen vara en flickfavorit! Trygg, lugn och snygg som en modell!

Fast Stefan är rätt charmig i sin tölpaktiga burdusa bonnighet!
Citera
2015-10-07, 21:33
Medlem
ColaKexs avatar
Klart man känner med Marcus. Förstår hans besvikelse när den enda intressanta tjejen lämnade. Tycker han tar helt rätt beslut som skickar hem hela bunten. Om han jobbar lite på sin image och vågar släppa lite på spärrarna så kan han säkerligen hitta en fin tjej
Citera
2015-10-07, 21:36
Medlem
Danieloss avatar
Marcus hade ju bara sju tjejer på slottet. Hade han så få brev att välja bland eller varför var de inte normala 10?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in