Och för er som ännu inte har uppdaterat till Windows 10, så finns det nu en liten gratis-guide om hur uppdateringen går till, med info om hur man kan konfigurera olika inställningar typ. sekretess, egde osv.
Jag skulle gärna uppgradera till win10. Men är så rädd för allt trubbel. Alla installerade program, inställningar, drivrutiner osv. Men nu råkar jag ha en piratversion av win7. Har ingen lust att betala 2000 kr till på en 5 år gammal dator.
Min dator vägrar uppdatera till win10
Efter satt igång installationsprogrammet för win10 så står: Förberedelser görs och snurrar bara i timmar utan nån framgång, någon som har haft samma problem eller vet en lösning på detta?
japp, har även testat en massa andra saker som att stänga av xbox-dvr(eller vad det heter), disabla inbyggda grafikkortet etc, laggar fortfarande som fan
Haha! Klockrent svar! Håller med om att Mac är det absolut bästa när man ska arbeta, mejla, skriva texter, arbeta i iCloud eller GoogleDrive, göra presentationer etc etc men när det kommer till gaming så är Windows (DVS PC) överlägset!
behöver du en mac för att skriva texter eller skicka mail e du fan kass.
verkar funka bra din mac här e nåra trådar du startat om den: Problem med MacBook Pro!
Nästan all ram minne äts upp MacBook Pro
Vill få min Macbook PRO att bli snabb igen
Styrplattan på min MacBook Pro lever sitt eget liv
Tar lång tid att starta upp MacBook Pro trots att jag rensat hårddisk
Problem med min MacBook Pro
Svart fyrkantig fläck på skärm som ej går bort.. Försäkring = NY MACBOOK PRO?
behöver du en mac för att skriva texter eller skicka mail e du fan kass.
verkar funka bra din mac här e nåra trådar du startat om den: Problem med MacBook Pro!
Nästan all ram minne äts upp MacBook Pro
Vill få min Macbook PRO att bli snabb igen
Styrplattan på min MacBook Pro lever sitt eget liv
Tar lång tid att starta upp MacBook Pro trots att jag rensat hårddisk
Problem med min MacBook Pro
Svart fyrkantig fläck på skärm som ej går bort.. Försäkring = NY MACBOOK PRO?
Det här var ju roligt också: " arbeta i iCloud eller GoogleDrive" only in the appleworld.